NRK hadde nettopp en reportasje om at dommerne skulle slå hardere ned på holding i feltet. Tom Henning Øvrebø spådde at det blir dømt flere straffespark i år. For å illustrere saken viste NRK to episoder fra LSK-VIF. I den ene situasjonen holder Arild Sundgot, i den andre er det Espen Søgård som er synderen. Er jeg paranoid?
Øvrebø spår flere straffespark i år
Collapse
X
-
Det som er farlig er at alle spillere stort sett er like gode. Jeg frykter at dommerne da dømmer litt etter sine fordommer. Tidligere undersøkelser blant toppsommere har vist at de rater LSK som lite fairspillende. Får håpe det ikke farger dømming og gir oss mye straffer mot.
Men generelt vil jo et lag med bra fart få mye straffer. Med Miffe og Mykle i toppen (samt Occean som ikke er den tregeste kraftspissen), så har vi en styrke der.Kommentar
-
Det er vel ikke til å komme fra at midtstopperne våre, spesielt Kippe, holder unødig mye og altfor synlig. Enten må de slutte å holde eller så må vi leie inn Erik Hoftun som konsulent og lære hvordan man skjuler holdinger.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfDet er vel ikke til å komme fra at midtstopperne våre, spesielt Kippe, holder unødig mye og altfor synlig. Enten må de slutte å holde eller så må vi leie inn Erik Hoftun som konsulent og lære hvordan man skjuler holdinger.Kommentar
-
miffe og myklebust vil bli avblåst for offside før de har sjangsen til å få straffe. de står flere meter på rett side men er så raske at dommeren ikke ser det, eller gjør de kanskje det alikevel? skal faen meg ikke se bort ifra at de ser det men blåser på pur faen. dommere har alltid hata lsk, jeg er kanskje litt paranoid men det er faen meg ikke utenkelig
hvis de virkelig skal slå ned på holding osv må og bør rbk få mye straffer imot, nevner riseth, basma og frode johnsen, de er norges værste når det gjelder holding, men dommerne "overser" det vel når det er rbk som gjør detI år så tar vi altKommentar
-
Opprinnelig skrevet av semper fiDommerne varsler jo at det skal bli strengere foran hver eneste sesong, uten at undertegnede har sett noe tendens i så måte. De er nok programforpliktet til å si det gjennom nazi-organisasjonen NFF..Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vegar HjermundrudOpprinnelig skrevet av semper fiDommerne varsler jo at det skal bli strengere foran hver eneste sesong, uten at undertegnede har sett noe tendens i så måte. De er nok programforpliktet til å si det gjennom nazi-organisasjonen NFF..-After Dark Ultras-Kommentar
-
Re: Øvrebø spår flere straffespark i år
Opprinnelig skrevet av TorolfNRK hadde nettopp en reportasje om at dommerne skulle slå hardere ned på holding i feltet. Tom Henning Øvrebø spådde at det blir dømt flere straffespark i år. For å illustrere saken viste NRK to episoder fra LSK-VIF. I den ene situasjonen holder Arild Sundgot, i den andre er det Espen Søgård som er synderen. Er jeg paranoid?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLble jo sagt akkurat det samme i fjor. ble det gjort noe?RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HenrikDe Vålerenga spillerene var jo ikke akkurat uskyldige de heller.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalOpprinnelig skrevet av iLble jo sagt akkurat det samme i fjor. ble det gjort noe?
Regel kjente kanaris kan sikkert sitere regler....Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
For en klubb som snitter 1 straffe på 80 kamper, så bør vi ikke forvente oss for mange straffer i år heller. Selv ikke på åpenbare straffer, skal vi forvente oss noe som helst fra de blinde NFF-sebraene. Uansett hva slags spillere vi bruker på topp og uansett fart. Jeg forventer at dommerne tar fra Miffe og Mykle 10-15 regulere mål pga. komplett feiltolking av offsideregelen og at vi høyst får 1 straffe for ila. hele sesongen - hvis noen i det hele tatt - i serien. Muligens 1-2 straffer i cupspill, men trolig ingen i serien. Dommerne liker ikke å få pipekonsert ifra Brann, RBK og VIF. Vi er vant til det.
LSK, Start, Viking og HamKam kommer knapt til å få straffer for.
FFK, Brann, RBK, VIF kommer til å få flest for. Antallet situasjoner som fører til straffediskusjon for disse lagene, derimot, kommer til å være nokså liktDe som hyler høyest og som har flest unger og bønder på tribuna. Skaptrøndere og skaphomser i svart fra alle landets kanter skal få lov av NFF til kikke vekk mot betaling når Riseth og Spasma river i og holder fast motstandere i feltet der de selv mangler fart.
Ingen dommere tør å blåse straffe mot RBK.
Jonny Dillesen fra Mo kommer til å ødelegge de kampene han får lov å dømme VIF i. Garantert. Mannen heier jo på søpla, og innrømmer det åpenlyst, og viser det ved å gi de opptil flere feilaktige straffer årlig. For en nisse han er.
Serien må vi avgjøre mot alle odds, og helt på egen hånd.
Kanarifansen er lagets 12. spiller, norske dommere er lagets 12. motstander. Jeg gleder meg til flere utenlandske dommer (unntatt en viss danske) får dømme LSK i norsk serieLSK Norges beste lagKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Hamburg & KanariSkaptrøndere og skaphomser i svart fra alle landets kanter skal få lov av NFF til kikke vekk mot betaling når Riseth og Spasma river i og holder fast motstandere i feltet der de selv mangler fart.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreOpprinnelig skrevet av Hamburg & KanariSkaptrøndere og skaphomser i svart fra alle landets kanter skal få lov av NFF til kikke vekk mot betaling når Riseth og Spasma river i og holder fast motstandere i feltet der de selv mangler fart.
Dette ikke ifølge undertegnede!!!"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
Kommentar