Rösler: - Jeg har ikke vunnet noe siden barnehagen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    Rösler: - Jeg har ikke vunnet noe siden barnehagen


    KØBENHAVN (Dagbladet.no): Uwe Rösler har en lang spillerkarriere å være stolt av. Og han fikk en god start på trenerkarrieren med fjerdeplass i Tippeligaen og cupsølv i fjor.


    Men for en vinnertype som den tyske Lillestrøm-treneren er det noe eget å vinne et trofé. I morgen kveld står Royal League-trofeet og venter på ham i Parken i København.
    Mellom Rösler og pokalen står Ståle Solbakken og FC København.
    - En seier i morgen vil gi oss en veldig dytt inn i den nye sesongen, sier Rösler.

    [FONT=Arial]Norsk-engelsk
    [/FONT]
    Han varslet nylig i Romerikes Blad at han vil bli snakket til og selv svare på norsk. Han har lovet at intervjuene skal gjøres på norsk om Rosenborg blir slått i serieåpningen på søndag.
    Men først er det internasjonal fotball i Royal League. Og på ettermiddagens pressekonferanse skiftet han fort til engelsk.
    Bare da Dagbladet.no spurte når han sist vant et trofé, ble han nødt til å gripe til dagligspråket han bruker med sønnene sine.
    - Når jeg vant noe sist? When I was young - in barnehagen, gliser han - tydelig fornøyd med språkføringen.

    [FONT=Arial]Nytt nivå
    [/FONT]
    Han varlset umiddelbart etter cuptapet mot Molde i fjor at Royal League blir viktig. Og mener laget lærte av det som skjedde da de ikke innfridde favorittstempelet på Ullevaal-matta.
    Royal League-vinteren har blitt en opptur.
    - Definitivt. Helt ærlig forventet vi ikke å nå så langt. Det har gitt oss mye selvtillit å gå ubeseiret gjennom turneringen. I hodene våre har vi nådd et nytt nivå.
    - Hvilke beskjeder gir du gutta før de går på banen i morgen kveld?
    - Gjør som vi har gjort i vinter. Hold hodene kalde, og hjertene varme. Ikke vis dem noen respekt, sier Uwe Rösler.
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI
  • pal
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 422

    #2
    Før eller siden kommer den mannen til å vinne noe, det er jeg sikker på. Han er så full av innsats og guts at det er lenge siden man har sett maken. Han får Høgmo til å se ut som en nisse:



    Forøvrig er jeg nå blitt erklært forumonanist. Litt drøyt kanskje, med tanke på at jeg har cirka 2 innlegg i uka siden jeg joina forumet...
    Last edited by pal; 10.04.2006, 21:02.
    hilsen pål

    Kommentar

    • chrissp
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 2403

      #3
      Opprinnelig skrevet av pal
      Forøvrig er jeg nå blitt erklært forumonanist. Litt drøyt kanskje, med tanke på at jeg har cirka 2 innlegg i uka siden jeg joina forumet...
      Nå er det vel ingen her som vet hvor ofte du foretrekker å onanere.....
      Bølerkanaris

      Kommentar

      • Chessheim-kanaris
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2005
        • 1022

        #4
        jeg lurer egentlig litt på hva Rösler vant når han gikk i barnehagen jeg..
        :roll:
        mvh Lsk's nye fysioterapeut

        Kommentar

        • mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

          #5
          Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
          jeg lurer egentlig litt på hva Rösler vant når han gikk i barnehagen jeg..
          :roll:
          Husk at han er vokst opp i Øst-Tyskland. Kan det ha vært kulestøt-konkurransen for 3-åringer?
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

          Mvh
          Mr.Jordbakke

          Kommentar

          • Henrik
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2006
            • 2110

            #6
            Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
            Husk at han er vokst opp i Øst-Tyskland. Kan det ha vært kulestøt-konkurransen for 3-åringer?

            Det er faktisk ikke usannsynlig :P

            Kommentar

            Working...