Robert Koren spår oss en ny gullæra

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    Robert Koren spår oss en ny gullæra

    Uten at han ,med all sannsynlighet, blir med på den selv...buuhuu.
    Men han skal i alle fall være med på å starte den..
    Robert Koren tror dagens Royal League-finale kan markere starten på en ny Lillestrøm-æra i norsk fotball. Selv får han trolig bare med seg noen måneder av den.
    Last edited by Gjest; 06.04.2006, 13:26.
  • Marianne
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2005
    • 179

    #2
    Spår ny gullæra


    VIL VINNE NOE: - Nå er det på tide med en tittel, sier Robert Koren, som i fjor ble kåret til «Årets spiller» av Kanarifansen.
    Foto: HÅKON MOSVOLD LARSEN/SCANPIX
    FAKTA
    PÅ TV I DAG
    Finale i Royal League FC København- Lillestrøm TV Norge kl. 20.35

    Robert Koren tror dagens Royal League-finale kan markere starten på en ny Lillestrøm-æra i norsk fotball. Selv får han trolig bare med seg noen måneder av den.

    LARS HOJEM KVAM[/COLOR][/EMAIL]
    Torsdag 06.04.2006, 07:24
    oppdatert 07:47

    - En seier i Royal League-finalen kan gi mange av lagets unge spillere den selvtilliten som skal til for å bli et vinnerlag i årene som kommer. Lillestrøm kan absolutt bli en storklubb igjen. Denne kampen er viktig for alle, og gir meget nyttig erfaring for hele apparatet. 25-åringens kontrakt med Lillestrøm går ut mot slutten av året, og sloveneren har lenge sagt at han er mest lysten på å prøve seg i en større liga.
    Det kan innebære en overgang allerede til sommeren, og at vårsesongen blir hans siste på Åråsen. Flere europeiske klubber følger ham tett, og etter det Dagbladet har grunn til å tro vil mange av disse være til stede under Royal League-finalen i kveld.

    - Det bryr jeg meg ikke om, sier Robert Koren.

    [FONT=Arial]Bare andreplasser
    [/FONT]
    Det som betyr noe nå, er å sørge for kanarigul seiersfest etter kampen i København.
    Midtbanespilleren har ikke vunnet noe som helst før.
    - Jeg har andreplasser i både ligaen og cupen hjemme i Slovenia, og vi tapte cupfinalen i fjor. Så det er på tide med en tittel, sier Koren.

    [FONT=Arial]- Gir selvtillit
    [/FONT]
    Ingen av LSKs spillere har titler fra Norge. Sist gang man ryddet plass i pokalskapet på Åråsen var etter seriemesterskapet i 1989.
    Nå spår en samlet norsk fotballekspertise at gullkampen står mellom LSK og Rosenborg.


    [FONT=Arial]To viktige kamper
    [/FONT]
    Søndag tar LSK imot gullrival Rosenborg til seriepremiere på Åråsen.
    - Hvilken kamp er viktigst?
    - Vanskelig å si. Finaler vil alle fotballspillere delta i, og det er ikke noe du kan regne med å oppleve hver sesong. Samtidig er det avgjørende å få en god åpningskamp, for det er etter den du vet hvor du står, sier sloveneren.
    Han er ikke særlig snakkesalig omkring sin egen framtid.
    - Min jobb er å spille fotball. Alle samtaler om kontrakter og overganger får klubben og agenten min ta seg av. Akkurat nå er mine tanker i Lillestrøm. Og hvis noen kommer for å se meg i finalen, så betyr ikke det noe for meg, sier Koren.
    - Jeg viste allerede i fjor hva jeg står for.

    Kommentar

    • InZane_Mungsgård
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Mar 2006
      • 12

      #3
      Godt å se at han er offensiv. På søndag gjelder det. Ville vært glimrende med en boost for selvtilliten vår med seier og samtidig en blow for RBK

      Kommentar

      Working...