HER SKULLE DET VÆRT ET FORSLAG TIL NY SANG, MEN DET ER TREKT
Forslag til Sundgot sang
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av hertzStian berget har vel en sang på den melodienSeriegull 2016!!!Kommentar
-
Berget sangen har "under den hvite bro" som melodi. Synes ikke det nye forslaget er bra nok. Blir for dumt med enda en spiller sang med teksten: han er svart og gul... Holder med at vi synger det om Powell...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondBerget sangen har "under den hvite bro" som melodi. Synes ikke det nye forslaget er bra nok. Blir for dumt med enda en spiller sang med teksten: han er svart og gul... Holder med at vi synger det om Powell...Seriegull 2016!!!Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Nordby1.Gidder du å begrense smily fjesa dine litt?
2.Gidder du å redusere den lsk logoen i signaturen selvom den er utrolig fin?
3. Gidder du å prøve å ikke være uenig i ALT?
:lol:
1. Nei. Jeg synes det var fint med fire smilefjes :P
2. Jeg skal gjøre det den gang jeg har tid. Slæpp off.
3. Jeg er på ingen måte uenig i alt, jeg er uenig i det jeg er uenig i, og jeg er enig i ting jeg ikke er uenig i.
Jeg er ikke noe mer uenig enn andre, jeg bare synes det var kniis at man ikke kunne bruke "svart og gul" fordi det er Powells tekst.
Men siden jeg ikke får lov til å være uenig i deg "mr. know everything" så er jeg sikkert enig selvom jeg egentlig er enig o' store Nordby.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyBerget har ikke....det finnes en kvasi sang til Kippe.
men nok en gang, svart og gul er powell sin sang!!!!!!
Hmmm blei litt forvirra her "Berget har ikke...."??
Melodi: Under den hvite bro.
Berget det er hans navn
speller for fugla han
Berget skal kjempe og Berget skal slåss, Berget er en av oss.
(Trondheims turen 2001)Kommentar
Kommentar