I er et godt hold, men i tabte og det er ikke en skam. Det ser godt ud for jer og jeg tror i ender i toppen i Norge. Jeg mødte nogle af jeres supportere efter kampen og det var nogle flinke folk og flot af jer af at i er så mange, der tagetil København en torsdag aften. Fortsat held og lykke i Norge og i har et godt hold så ingen grund til at hænge med næbbet. På gensyn næste år hej hej fra Loke FCK
Tak for kampen!
Collapse
X
-
lige en sidste ting! Hvad er jeres succeskriterie for denne sæson? og tror i at i kan slå Rosenborg? Ved ikke hvorfor men har fulgt jer i den norske liga det sidste stykke tid og kan bedst lide jer i Norge, men ved som sagt ikke hvorfor haha. Måske bare en skør ide . Forza FC!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Lokelige en sidste ting! Hvad er jeres succeskriterie for denne sæson? og tror i at i kan slå Rosenborg? Ved ikke hvorfor men har fulgt jer i den norske liga det sidste stykke tid og kan bedst lide jer i Norge, men ved som sagt ikke hvorfor haha. Måske bare en skør ide . Forza FC!
Jeg er spent på hva Rosenborg kan få til. De blir tøffe, men jeg tror også andre lag er bedre enn for bare et par år tilbake. Derfor blir det jevnere enn før og meg Fugla på topp!!BølerkanarisKommentar
-
Opprinnelig skrevet av chrisspVi håper og tror på gull. En målfarlig spiss i Occean og en enorm bra bredde i spillerstallen.
Takk for kampen til FCK, men fuck FCKs pøbelfans, som knuste en av våre busser. Møkkafolk.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Opprinnelig skrevet av LokeI er et godt hold, men i tabte og det er ikke en skam. Det ser godt ud for jer og jeg tror i ender i toppen i Norge.
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzTakk for kampen til FCK, men fuck FCKs pøbelfans, som knuste en av våre busser. Møkkafolk.
-okb!Kommentar
-
Hej, jeg blev glad for at finde en "Tak for kampen"-tråd her.
Jeg havde den fornøjelse at være på Parkens Sportscafé efter kampen, og der var glade danskere og (forståeligt) skuffede nordmænd, der sagtens kunne drikke en kold øl og hygge sig sammen.
Især en tak til Xer og Thulu her fra forumet, hyggeligt at træffe jer! (Thulu, jeg håber du kom op til tiden, du havde vist drukket lidt rigeligt )
Og held og lykke med LSK i Tippeligaen. Vi ses i RL-finalen om et år!Kommentar
-
Ja, takk for kampen!
Morsom opplevelse, men rævva resultat. Pratet med flere FCK- tilhengere etter kampen og de var meget hyggelige. En ville t.o.m. bytte bort FCK- drakta si mot den nye Diadora- drakta mi. Som en litt ikke-så-rik-høgskolestudent måtte jeg desverre takke nei til det, men neste gang da skal vi gjøre det.
Poenget mitt er at det med dette kan bevise at det er "dejlig å være norsk i Danmark". Selvfølgelig var det noen store, tøffe gutter som stod tjue meter fra bussen og prøvde å yppe opp til bråk, men ved å vise at man ikke interesserte seg i bråk tok dette en kjapp slutt. Derimot fikk som sagt jeg og kompisene mine pratet med noen orntli' likbare dansker, både jenter og gutter. Jeg skrøt av Køben by, supporterskaren deres, Roskilde (Som jeg har vært på noen ganger) og Parken (første gang), mens de skrøt oss supportere langt opp i skyene så jeg nesten fikk en rødlig farge i kontrast til all gulfargen. Herlig opplevelse!
Ellers var det en hyggelig opplevelse å bli kjent med flere fra Forumet! (Plutselig, i andre omgang, befant jeg og kompisene mine ved siden av Rønner'n.Hyggelig. Fikk også blitt kjent med mannen bak FFUR(Foreningen For Utvandra Romerikinger))Helvete, stolt av å være fugl! Det var til tider helt enormt bra synging. For min del synes jeg vi imponerte der. Litt som cupfinalen - perfekt ramme, rævva resultat!Last edited by Fugla- patriot83; 07.04.2006, 22:23.-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ListefodHej, jeg blev glad for at finde en "Tak for kampen"-tråd her.
Jeg havde den fornøjelse at være på Parkens Sportscafé efter kampen, og der var glade danskere og (forståeligt) skuffede nordmænd, der sagtens kunne drikke en kold øl og hygge sig sammen.
Især en tak til Xer og Thulu her fra forumet, hyggeligt at træffe jer! (Thulu, jeg håber du kom op til tiden, du havde vist drukket lidt rigeligt )
Og held og lykke med LSK i Tippeligaen. Vi ses i RL-finalen om et år!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
halla mannen
Vi hadde det helt konge på puben, hyggelige folk, godt øl og fotball på alle vegger. Folka som var her kunne vi festa med uansett hvem som hadde vunnet!
Listefod, alt gikk (nesten) knirkefritt på hjemveien, var en lang tur og du har nok rett, det gikk ned et par tre øl for mye!!
og du fuglapatrioten, jeg var borti samma tilbudet som deg, sitter her med en FCK drakt som jeg bytta mot en adidas med opelreklame og hele greia. God og full som jeg var så mente jeg at det var en god ide, og ikke nok med det, FCK-trøya er signert av nr 10 Koren
Men takk for en bra tur alle sammen, detta drar vi iland neste år!For det er bedre å værra døv enn vålenga!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LokeI er et godt hold, men i tabte og det er ikke en skam. Det ser godt ud for jer og jeg tror i ender i toppen i Norge. Jeg mødte nogle af jeres supportere efter kampen og det var nogle flinke folk og flot af jer af at i er så mange, der tagetil København en torsdag aften. Fortsat held og lykke i Norge og i har et godt hold så ingen grund til at hænge med næbbet. På gensyn næste år hej hej fra Loke FCK
men hvorfor synger dere bare en sang?
neida bare tuller
Det var en flott opplevelse og 2 meget bra supporterklakker.
Sees neste år ja, da blir finalen på åråsenKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar