VG: Nå skal vi banke livsskiten ut av rbk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    VG: Nå skal vi banke livsskiten ut av rbk

    KØBENHAVN (VG Nett) Magnus Myklebust (20) ser framover etter det sure Royal League-tapet. Nå skal Rosenborg få unngjelde i søndagens eliteseriepremiere.
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke
  • Mr.Lee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 736

    #2
    - Nå skal vi banke livsskiten ut av RBK

    KØBENHAVN (VG Nett) Magnus Myklebust (20) ser framover etter det sure Royal League-tapet. Nå skal Rosenborg få unngjelde i søndagens eliteseriepremiere.

    [FONT=Arial]SULTEN: Magnus Myklebust har fått vist seg frem i Royal League i vinter. nå venter Rosenborg i seriepremieren.

    Royal League har vært Magnus Myklebusts lille vintereventyr. Fra å være superinnbytter i fjorårets eliteserie, har den tidligere Hødd-spilleren fått tillitt og mulighet til å vise seg fram i skandinavias ypperste selskap.

    Den muligheten har Myklebust grepet, og da kan selv et surt finaletap svelges unna.

    - Denne kampen her skal glemmes kjapt, lover Myklebust til VG Nett etter en dusj og noen minutter til å bearbeide finaletapet.

    Og det er også en dyd av nødvendighet, for allerede på søndag venter selveste Rosenborg i eliteseriepremieren.

    Sleit mot Hangeland i lufta

    - Nå skal vi banke livsskiten ut av Rosenborg! fleiper den tidligere høddspilleren, før han forteller litt om hvordan han opplevde heksegryta i København.

    - Dette er definitivt en av de tøffeste kampene jeg har spilt noen sinne. Det var svært høyt tempo og vanskelig å finne rom å løpe i, forklarer Myklebust.

    - Og hvordan var det å møte Brede Hangeland?

    - Jeg sleit mot Hangeland i lufta, kan du si, skrattler den 172 centimeter høye spissen.

    Myklebust har nytt fantastisk tillitt gjennom hele vinteren, og inkludert finalen har spissen fått med seg ni kamper. Det er noe annet enn treige treningskamper.

    - Det er i Royal League jeg har fått sjansen og det har vært utrolig moro å få spille skikkelig kamper gjennom hele vinteren.




    [/FONT]

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #3
      Etter ett par tapte finaler hvor man har gått høyt ut på banen i forkant, så skulle jeg gjerne sett overskriften:

      Nå skal vi love mindre, og gjennomføre mer!

      Det er greit for meg at man har en uttalt vilje om å vinne, men det blir litt for dumt når man ikke leverer varene etterpå. Å tape er til å leve med om laget har gjort sitt beste, og det savner jeg.
      Knurr...

      Kommentar

      • Gale Isbre
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2005
        • 1164

        #4
        Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
        Etter ett par tapte finaler hvor man har gått høyt ut på banen i forkant, så skulle jeg gjerne sett overskriften:

        Nå skal vi love mindre, og gjennomføre mer!

        Det er greit for meg at man har en uttalt vilje om å vinne, men det blir litt for dumt når man ikke leverer varene etterpå. Å tape er til å leve med om laget har gjort sitt beste, og det savner jeg.
        Her blir man aldri enige, tror jeg. I fjor fikk Rösler kritikk fordi han beholdt målsetningen om å komme blant de fire beste, og ikke ville snakke om gull.

        Kommentar

        • lsk_fugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 864

          #5
          ja det skal vi! vi skal ta dem nå! selv om kanskje kampen i går sitter i beina enda! så skal vi ta dem nå!

          Kommentar

          Working...