Disse 11 må starte søndag!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stiandahl
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2004
    • 61

    Disse 11 må starte søndag!!

    Muller
    Andersson
    Rambekk
    Andresen
    Shane
    Olsen
    Koren
    Sørgård
    Riise
    Occean
    Mifsud

    For det første.Olsen er da mer enn god nok for dette laget nå. Så jo gutten i fjor i eliteserien og han hadde jo en meget god sesong på et dårlig lag. Olsen er også med fordi jeg vil spille med to reine vinger.Tror vi da kan utfordre Rosenborg på fart blant annet.
    Alle skryter sånn av Kippe men jeg mener han nå er tredje valg på stopperplassen. Sundgot vraket jeg med tungt hjerte. Tenkte på sundgot og Occean på topp men med mifsud tror jeg vi blir litt farligere på fart.
    Myklebust har ennå ikke imponert meg og blir for lett samtidig som han mangler målene.
  • Gjest

    #2
    Er Sundgot i det hele tatt frisk? Det er jo ikke så farlig for din del siden du alikevell vraker han. Spennende lag du har satt opp, men jeg er redd det blir litt i overkant offensivt. Er ihvertfall sikker på at Røsler synes så.
    Jeg håper Sundgot er frisk igjen og går inn bak spissene, hvis ikke håper jeg Haddad får sjangsen i den rollen faktisk. Og Koren inn på venstre midtbane. Bortsett fra det er jeg helt enig i din oppstilling.

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #3
      Opprinnelig skrevet av stiandahl
      Muller
      Andersson
      Rambekk
      Andresen
      Shane
      Olsen
      Koren
      Sørgård
      Riise
      Occean
      Mifsud
      Hvem er Sørgård? Eksmannen til Carola?

      Kommentar

      • sparwasser
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3185

        #4
        Opprinnelig skrevet av stiandahl
        Muller
        Andersson
        Rambekk
        Andresen
        Shane
        Olsen
        Koren
        Sørgård
        Riise
        Occean
        Mifsud

        For det første.Olsen er da mer enn god nok for dette laget nå. Så jo gutten i fjor i eliteserien og han hadde jo en meget god sesong på et dårlig lag. Olsen er også med fordi jeg vil spille med to reine vinger.Tror vi da kan utfordre Rosenborg på fart blant annet.
        Alle skryter sånn av Kippe men jeg mener han nå er tredje valg på stopperplassen. Sundgot vraket jeg med tungt hjerte. Tenkte på sundgot og Occean på topp men med mifsud tror jeg vi blir litt farligere på fart.
        Myklebust har ennå ikke imponert meg og blir for lett samtidig som han mangler målene.
        Er veldig usikker på Mifsud. Virker "rusten".

        Er ikke restituert etter sin sykdom?
        Har mindre selvtillit etter krangelen med Uwe og LSK.
        Er umotivert etter krangelen, ønsker å forlate LSK fortest mulig?
        En kombinasjon av faktorene ovenfor?
        [FONT=Times New Roman][/FONT]

        Kommentar

        • Gjest

          #5
          Opprinnelig skrevet av sparwasser
          Er veldig usikker på Mifsud. Virker "rusten".

          Er ikke restituert etter sin sykdom?
          Har mindre selvtillit etter krangelen med Uwe og LSK.
          Er umotivert etter krangelen, ønsker å forlate LSK fortest mulig?
          En kombinasjon av faktorene ovenfor?
          Har du tenkt på faktoren: ikke i kampform, Einstein?

          Fra det ene til det andre, jeg synes han gjorde en fin figur i går. Gi den mannen noen kamper på baken og vi vil ha en spiss i stjerneklasse i norsk målestokk.
          Men hvem vet, kanskje en av de ovenstående faktorene gjør at han aldri kommer tilbake der han var. For min egen del tror jeg vi enda ikke har fått sett det beste av Mifsud. I fjor begynte han å komme i storslag før han ble skadet. I år eller senere vil han nok komme i et storslag vi enda ikke har sett.
          Last edited by Gjest; 07.04.2006, 16:46.

          Kommentar

          • MedlemNR35
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 905

            #6
            Opprinnelig skrevet av Torolf
            Hvem er Sørgård? Eksmannen til Carola?
            Skal ikke undervurdere godeste Runar nei....

            Kommentar

            • lsk_fugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 864

              #7
              Er enig at han burde prøve Trond Olsen, kiko var alt for anonym mot fck. men trur nok at Mykle burde starte!

              Kommentar

              • Tobben
                Jeg elsker å kjøre trikk
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2005
                • 1666

                #8
                Hvorfor snakker alle om å sette Sundgot som hengende spiss? Koren leverer varer av ypperste klasse. Hvorfor skal vi da sette han "ut av laget" ved å sette han på venstresiden? Jeg mener nå at Koren er mere førstevalg enn Sundgot som hengende spiss.

                Sett Koren som hengende spiss og sett Olsen på venstresiden:!:

                Kommentar

                • sparwasser
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3185

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av biggie
                  Har du tenkt på faktoren: ikke i kampform, Einstein?

                  Fra det ene til det andre, jeg synes han gjorde en fin figur i går. Gi den mannen noen kamper på baken og vi vil ha en spiss i stjerneklasse i norsk målestokk.
                  Men hvem vet, kanskje en av de ovenstående faktorene gjør at han aldri kommer tilbake der han var. For min egen del tror jeg vi enda ikke har fått sett det beste av Mifsud. I fjor begynte han å komme i storslag før han ble skadet. I år eller senere vil han nok komme i et storslag vi enda ikke har sett.

                  Nevnte Mifsud er intervjuet av bold.dk:
                  "Lillestrøms maltesiske angriber Michael Mifsud ser nordisk fodbold som en gang Kick n' Rush i forhold til tysk fodbold.

                  164 centimeter er ikke meget, når man skal forsøge at vinde hovedstødsdueller med Brede Hangeland & Co. Michael Mifsud havde derfor 25 svære minutter i Parken torsdag aften, hvor den lille malteser oven i købet brændte Lillestrøms største chance fem minutter før tid. Efter kampen var Mifsud naturligvis ærgerlig over afbrænderen, og lignede også en, der gerne ville spille for en klub, der holder bolden lidt mere på jorden.


                  - I Tyskland spillede vi bolden meget rundt langs jorden. Her i Skandinavien er det meste lange bolde, siger Michael Mifsud til bold.dk.

                  Lillestrøm hældte mange bolde ind i hovedet på store Olivier Occean, men de vakse FCKere var hele tiden over eventuelle returbolde. Mifsud havde også ros til FCKs offensive spil.

                  - De spiller god fodbold, og spiller bolden meget mere rundt, udtaler Michael Mifsud.

                  24-årige Michael Mifsud har spillet 32 landskampe for Malta, og har tidligere spillet for Kaiserslautern og Sliema Wanderers på Malta".

                  Kommentar

                  • Henrik
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2006
                    • 2110

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Tobben
                    Hvorfor snakker alle om å sette Sundgot som hengende spiss? Koren leverer varer av ypperste klasse. Hvorfor skal vi da sette han "ut av laget" ved å sette han på venstresiden? Jeg mener nå at Koren er mere førstevalg enn Sundgot som hengende spiss.

                    Sett Koren som hengende spiss og sett Olsen på venstresiden:!:
                    110% enig.

                    Kommentar

                    Working...