Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvor var det en fryd for øjet at se 600 lillestrøm fans bakke 100% op om deres hold i 90 minutter. Bakke et hold op der kæmpede uimponeret, og som i mine øjne var mere offensive et langt stykke hen ad vejen end vi var. Der stod de så, kun skærmet af en tynd plastik snor, hvor de i princippet kunne ha flået bæret af vores næste generation af fans så let som ingenting. Men alt hvad de gjorde var at synge, og da kampen var slut klappede de af deres hold og kørte hjem, uden så meget som at ha smidt
Jeg blir så stolt og rørt at jeg nesten griner (på norsk) av å lese dette. Takk til dere som støttet fugla i Parken og takk til våre danske venner for vennlige ord!
Jeg blir så stolt og rørt at jeg nesten griner (på norsk) av å lese dette. Takk til dere som støttet fugla i Parken og takk til våre danske venner for vennlige ord!
Må berømme FCK-supporterene i samme slengen her. Gikk sammen med en strøm av de mot bussene til sentrum, og riktig nok var det noen vittig-per'er som sang "lang vei hjem" eller noe, men ellers utrolig trivelig stemning med gratulasjoner og trøstende ord. Litt minuspoeng for at ingen ville stemme i ivrige forsøk på å synge LSK-sanger på bussen til sentrum
Hvor var det en fryd for øjet at se 600 lillestrøm fans bakke 100% op om deres hold i 90 minutter. Bakke et hold op der kæmpede uimponeret, og som i mine øjne var mere offensive et langt stykke hen ad vejen end vi var. Der stod de så, kun skærmet af en tynd plastik snor, hvor de i princippet kunne ha flået bæret af vores næste generation af fans så let som ingenting. Men alt hvad de gjorde var at synge, og da kampen var slut klappede de af deres hold og kørte hjem, uden så meget som at ha smidt
Mvh.
Tårene har lagt seg og kampen skal glemmes så fort som bare mulig.
Gratulerer med gullet, også synges vi neste år
Noen av KFLs medlemmer skal vistnok ha blitt angrepet av FCK Ultras.
Det dere "vistnok" greiene er unødvendig å nevne. Bare løse rykter.
FCK-supporterne virker hvertfall langt mer sympatiske enn Brønby sine. Da vi spilte der i e-cupen måtte vi ha politieskorte ut av stadioen, der det sto mange og ventet på oss.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
synd at det skal være sånn, men det alltid noen som ikke kan oppføre seg og det ødelegger for de som er ute etter en god kamp og en hyggelig fest etterpå. Men dette er garantert ikke oppførsel som representerer FCK.
Nei, det er ikke det. Men de involverte får skrive om dette sjøl. Jeg veit om flere som ble slått til, desverre.
når vi kjørte ut av stadion så jeg noen fck folk som kastet øl bokser på kfl bussen forran, og hvertfall en person ble arrestert.
i dette tilfellet gikk ingenting galt heldigvis
ellers vil jeg si at jeg aldri opplevde noe ubehag i Køben, trist om noen andre gjorde det..
hadde en super tur, hvis vi ser bort ifra det forsmedelige tapet..
synd at det skal være sånn, men det alltid noen som ikke kan oppføre seg og det ødelegger for de som er ute etter en god kamp og en hyggelig fest etterpå. Men dette er garantert ikke oppførsel som representerer FCK.
Klart det ikke representerer FCK, men du har endel Casuals som de sliter med. De var ganske så bråkjekke før de oppdaget at det første målet ble annulert. Da hjelper det jo mye med 2 plastbånd for å skille supporterne fra hverandre
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Klart det ikke representerer FCK, men du har endel Casuals som de sliter med. De var ganske så bråkjekke før de oppdaget at det første målet ble annulert. Da hjelper det jo mye med 2 plastbånd for å skille supporterne fra hverandre
må skal du ikke undervurdere plastbånd da. det har vært brukt i en år rekke av politiet og har fungert alldeles utmerket
Vi som var på sædebussen, ja den litt eldre modellen uten dass opplevde ikke noe direkte fysisk. Eneste var et par tullinger som stod utenfor inngangen til feltet vårt (samtidig som FCK fikk pokalen, ikke supportere med andre ord) og skrek "Fucking wankers from Norway".
Generellt god steming. Folkens: Vi er Norges beste supportere, ingen .... tvil!!!
Anders, som er sliten etter turen, og jævlig skuffet.. Men klar for Søndag, trøndera skal få mos på Åråsen!!
Sikkerheten var svak. Dansker som sto og provoserte hele kampen gjennom uten at vaktene grep inn.
De var mer opptatt av og ta vekk "ikke-godkjente" bannere og ta folk som sto på setene.
Våre egen vakter som jeg snakket med sa selv at de flere ganger måte gå og snakke med de danske vaktene for og få de til og gripe inn når danskene sto og prøvde og fyre igang noe.
Ellers var stemningen stor til tider og følte at vi var en veldig god representant for norske supportere generelt.
Noen av KFLs medlemmer skal vistnok ha blitt angrepet av FCK Ultras.
Vi fikk bare små bråk og ordslenging med Ung-Casualsa før kampen, men nå veit ikke jeg hva alle "grupperingene" gjorde i køben. Blei snakka til av Sivil karen osv.. hørte rykter om punktert buss?
Litt enig der. Kun plastbånd imellom oss og hissige Dansker som definivt bare ønsket å slenge dritt.. Svak innsats fra arrangørene.. Men la oss ikke tenke for mye på det.. Glemte minner, det som gjelder nå er å KNUSE RævaBK på Søndag...
Kommentar