Opprinnelig skrevet av Dinho88
Smukke Lillestrøm!
Collapse
X
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LasseNJepp, buss 3 hadde knapt kjørt et kvarter i Sverige før vi hadde flatt hjul, og det tok rundt 3 timer før vi var kjørbare igjen.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-jentaBuss 3 var den siste bussen til Håby.mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisneida, det rullet inn en buss til rett etter oss.. utrolig, men sant! hehetwitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
vi som satt i buss nr 5 var jo faen meg skrekkslagne etter denne turen da!! bussjåføren sovna flere ganger selv etter at politiet stoppa oss!! tenke seg det om denne bussen kjørte ut a!! med narnefamilier i bussen å greier.. vi kjørte i 12 timer vi!! det er sjuuukt ass!! med tanke på at buss 1,2,3 var fremme ganske tidlig!! mn jaja!! sjuuk tur!Tenke seg det at vif er Oslos Stolthet.. stakkars Oslo's befolkning.. :( :(Kommentar
-
" Jeg stod på Nesa-tribunen, og oplevede LSK'erne på tæt hold, og for pokker da hvor en stemning de lavede.. de sang, dansede, råbte, trommede, flagede og hele fjolleriet i igennem hele kampen..
Det er fandme klasse.."
Hygglig å høre. Må si at FCK supporterene på langsiden lagde et SINNSYKT BRA LIV. Ikke like glad i de på vår side, noen der som prøvde å yppe til bråk. Men, bra supportere har dem!Kommentar
-
Dette var en knallbra tur. Jeg og Jan Banan hadde det topp, og fly var deilig for en gangs skyld. Det eneste negative jeg opplevde på turen hvis jeg ser bort fra tapet er at jeg tryna og lagde hull i buksa mi
Og så var det en dansk ape som prøvde å by opp til dans ved toalettet på togstasjonen. Men feiten rakk bare noen få setninger oppi tryne mitt før det kom politi løpende og slang han i bakken og slepte han med seg. Kompisene hans lusket avgårde og jeg humret hele veien tilbake til puben
Jeg vil på tur igjen!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofDet syke her er at dere alikevel kom før oss i buss 4 til Håby. Åssen i hælvete det gikk til skjønner jeg ikke...Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Vil gjerne berømme både FCK og LSK-fansen for stemningen på kampen, og også for stemningen etter kampen. Vi dro en tur på byen og traff mange FCK folk. Alle var hyggelige og vi støtte ikke borti noe problemer. Det samme opplevde vi utenfor stadion. Noen drittsekker fins det jo alltid i store mengder med mennesker, og FCK hadde vel noen flere på kampen enn vi - ergo ikke så rart at noe dritt skjer.Kommentar
Kommentar