PSA: Vi vinner serien!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr.Lee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 736

PSA: Vi vinner serien!

Vi vinner serien

KØBENHAVN/GARDERMOEN (VG Nett) Pål Steffen Andresen (23) er uenig med VGs tabelltips og tror Lillestrøm ender øverst på tabellen.

[FONT=Arial]KJEMPESMELL: Pål Steffen Andresen pådro seg en stygg smell i hodet i starten av torsdagens Royal League-finale. Foto: Scanpix

Gårsdagen var en skikkelig nedtur for Lillestrøms unge stopper Pål Steffen Andresen. Gjennom hele vinteren har han nytt stor tillit fra Uwe Rösler og storspilt i midtforsvaret til Lillestrøm sammen med Anders Rambekk.

Men så da vinterens høydepunkt endelig kom - selveste finalen i Royal League, var det over på ett minutt.

- Jeg tror jeg rakk å være nær ballen to ganger, smiler Pål Steffen Andresen tappert til VG Nett dagen derpå.

Kjempekul

Du har garantert sett bildene av kulen Andresen fikk i den første duellen i finalen, men heldigvis, kan Andresen si i dag, kom trøkken akkurat der den kom - i panna. Hadde den kommet i tinningen eller på kinnbeinet ville det sett langt mer alvorlig ut.

- Jeg er fortsatt aktuell på søndagens kamp, sånn sett er jeg heldig. Forhåpentligvis kan jeg trene i morgen, og da håper jeg å starte mot Rosenborg på søndag, sier Andresen med hodet godt pakket inn i en bandasje.

Pål Steffen Andresen har jobbet knallhardt gjennom mange år for å etablere seg på Lillestrøms A-lag. Når han nå i vinter har fått full tillitt og svart med solid spill, er det ekstra surt å måtte gå ut i siste kamp før seriestart og overlate plassen til mer etablerte Frode Kippe.

- Ja, det er klart det er bittert. Kippe kommer inn og gjør en godkamp, så sjansene mine blir dårligere, sier Andresen

NY DUELL? Hvis Pål Steffen Andresen (t.v.) blir klar til seriestarten kan han møte Thorstein Helstad i flere dueller. Her fra en kamp forrige sesong. Foto: Scanpix

Tror på gull

Forsvaret som Pål Steffen er en del av får en fem'er på terningen. Alt er vel og bra, synes stopperen, men tipset er likevel ikke helt i samsvar med hva han selv tror.

- Jeg tror vi vinner serien foran Rosenborg og Vålerenga, gliser Andresen under bandasjen.

Og har følgende begrunnelse:

- Vi har vært det beste laget i vinter, vi er en gjeng råsultne fotballspillere etter to tapte finaler og vi har en fantastisk lagmoral.

- Fantastisk støtte

Allerede på søndag får vi se både Andresens og VGs nummer en og to på tabellen i kamp. Mannen med gårsdagens største kul tror Kanarifansen vil løfte Lillestrøm til seier.

- Vi kommer til å få fantastisk støtte fra 12 000 på tribunen. Det blir tøft, men jeg tror vi vinner, sier en svært offensiv Andresen

Kilde:
    KØBENHAVN/GARDERMOEN (VG Nett) Pål Steffen Andresen (23) er uenig med VGs tabelltips og tror Lillestrøm ender øverst på tabellen.

[/FONT]
  • lsk_fugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 864

helt enig med PSA. vi vinner serien!

Kommentar

Working...