RB: I år blir det gulljubel!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    RB: I år blir det gulljubel!

    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    #2
    Sitat RB: " I tillegg har LSK landets beste supportere. For øyeblikket kan ikke engang VIF-klanen matche Kanari-Fansen. De gir laget enorm støtte borte som hjemme – og i medgang og motgang."

    Så sant, så sant!!

    Kommentar

    • mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

      #3
      Opprinnelig skrevet av veiron
      Sitat RB: " I tillegg har LSK landets beste supportere. For øyeblikket kan ikke engang VIF-klanen matche Kanari-Fansen. De gir laget enorm støtte borte som hjemme – og i medgang og motgang."
      Blir spennende å se hvor mange klanen stiller med i årets nedgangsbølge (nedgangsbølge; kan man si det, Ronnie?). Jeg tror, som det ble beskrevet i H&K, når Godset opplever medgang, skal klanen slite med å skaffe seg supportere vest for hovedstaden...
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

      Mvh
      Mr.Jordbakke

      Kommentar

      • Sem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2005
        • 1626

        #4
        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
        Blir spennende å se hvor mange klanen stiller med i årets nedgangsbølge (nedgangsbølge; kan man si det, Ronnie?).
        På ordbok.no finner jeg ikke noe ord som heter nedgangsbølge, ei heller noe som heter motgangsbølge (eller medgangsbølge for den saks skyld), men det må jo være lov med litt ordfikling både her og der...

        Og ja, jeg veit at jeg ikke heter Ronnie...
        Last edited by Sem; 12.04.2006, 12:14.

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #5
          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
          Blir spennende å se hvor mange klanen stiller med i årets nedgangsbølge (nedgangsbølge; kan man si det, Ronnie?). Jeg tror, som det ble beskrevet i H&K, når Godset opplever medgang, skal klanen slite med å skaffe seg supportere vest for hovedstaden...
          Jeg kommer fra Asker, og kan vel bare si at det er svært få folk, om noen, vest for slummen som kan fordra VIFs containerunger. Man kan gå så langt som å si at kommer du fra Asker, Bærum, Drammen mm og følger VIF så er du ikke bare på jordet som en regulær klansape er, du er faktisk HELT på bærtur og komplett ute å kjøre. Da er du kommers, har null peil på sport, mest sannsynlig er du flytta inn fra gokk og søker tilhørighet med andre tapere.

          Heier på Frisk = hater VIF
          Heier på LSK = hater VIF

          Slik blir hatet dobbelt.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          Working...