For en måned august blir! Ikke bare har vi Enga på Ullevål, men vi har også Tromsø som skal bankes på Åråsen og i tillegg
2 x RævBK!Blir sinnsykt bra, og mange poeng + avansement i cupen :-)
Jeg skal virkelig prøve å karre meg opp til Lerkendal for å se LSK ta skalpen til RBK (hvertfall uavgjort!),
og jeg har tror på mange LSK supportere på tur til Barteby.
Men rosinen i pølsa blir jo cupkampen på Åråsen. Kan det bli bedre??
Lørdag, pent vær (jeg har lagt inn bestilling), utepils før kampen, det koker i Lillestrøm sentrum, stinn brakke på Åråsen,
kjempestemning og SEIER!
Push på alle dere kjenner om at de skal kjøpe billetter fort som F!
Jo fler av oss som kjøper billetter tidlig, jo færre karskbarter blir det på vårt nydelige Åråsen!
Klarer vi å toppe stemningen mot nettopp RBK tidligere i år? Ja, jeg tror det, for dette kommer til å bli villt.
Nå kommer vi til å få med hele stadion på sanger, og trøndera skal få ett helvete i heksegryta. :-)
Kom igjen Kanaris!!!
2 x RævBK!Blir sinnsykt bra, og mange poeng + avansement i cupen :-)
Jeg skal virkelig prøve å karre meg opp til Lerkendal for å se LSK ta skalpen til RBK (hvertfall uavgjort!),
og jeg har tror på mange LSK supportere på tur til Barteby.
Men rosinen i pølsa blir jo cupkampen på Åråsen. Kan det bli bedre??
Lørdag, pent vær (jeg har lagt inn bestilling), utepils før kampen, det koker i Lillestrøm sentrum, stinn brakke på Åråsen,
kjempestemning og SEIER!
Push på alle dere kjenner om at de skal kjøpe billetter fort som F!
Jo fler av oss som kjøper billetter tidlig, jo færre karskbarter blir det på vårt nydelige Åråsen!
Klarer vi å toppe stemningen mot nettopp RBK tidligere i år? Ja, jeg tror det, for dette kommer til å bli villt.
Nå kommer vi til å få med hele stadion på sanger, og trøndera skal få ett helvete i heksegryta. :-)
Kom igjen Kanaris!!!
Kommentar