LSKs æresmedlem og tidligere formann Oddvar Dahle er død, leser jeg i dagens RB. Han ble 90 år gammel. Unge kanarifans kan lese om Oddvar Dahles betydning for LSK her:
Oddvar Dahle er død
Collapse
X
-
Ja, det er en viktig mann i fotballens og Lillestrøms historie som har gått bort. Det er vel drøye to uker siden nå.
Det vil kanskje også være på sin plass å rette historikkartikkelen til fortid, og et par andre små justeringer?- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det. -
Fikk du ikke høre om det før nå?Bare lurer..
Fikk vite det to dager etter at han døde eller no sånt.Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Opprinnelig skrevet av fotball_martheFikk du ikke høre om det før nå?Bare lurer..
Fikk vite det to dager etter at han døde eller no sånt.
LSK kunne også godt publisert nyheten og minneordene på www.lsk.no.Kommentar
-
Jeg er UTROLIG skuffet over de som ikke klarte å holde kjeft på feltet da vi skulle ha 1 minutts stillhet. Folk stod å lo og kniste og klarte ikke holde kjeft. Jeg ble rett og slett flau:!:
Barnslig og tåpelig:!:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TobbenJeg er UTROLIG skuffet over de som ikke klarte å holde kjeft på feltet da vi skulle ha 1 minutts stillhet. Folk stod å lo og kniste og klarte ikke holde kjeft. Jeg ble rett og slett flau:!:
Barnslig og tåpelig:!:
Når vi har 1 minutts stillhet blir det bare flaut og trist når folk står å fniser å ler..
noen få personer ødelegger en fin markering..Skjetten gutta
Wenche Myhre,
"Muligens Hooligans" ;)
Kommentar
-
Helt enig..
Men jeg skal si dere en ting..Når man er i tenårene kan man få latterkrampe når som helst!Det vet jeg alt om!
Man skal vise respekt..Men det er faktisk ikke så lett..Jeg måtte skjerpe meg for ikke å begynne å le..Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
Kommentar