Nå er det riktig nok tvil om det er Uwe som i barmhjertighet bytter inn denne karen eller Winsnes selv som skal klandres, men dårlig er det. På nytt ser vi denne spennende spillertypen som selvfølgelig skal ha cred. for at han sprer humør i spillertroppen i det han begir seg ut på spennende raid med en overtreks finte selv et Albansk mineoffer utfører bedre, så holder dessverre ikke det til et innhopp i en så viktig kamp som mot Rosenborg. Riktig nok viser tavla 3-1 i det han slenger på seg drakta og går mot innbytte. I forkant ble det laget et uheldig frispark på enden av 16. Laget slet mye og ting gikk dårlig, det endte med en kjempesprekk i det spillerene mister all motivasjon da Winsnes skal inn. På benken sitter unggutten Olsen som tilfører lillestrøm et viktig venstre-ben og mye fart, men en sliten Winsnes fra hølet der hjemvendte horunga vokser på trær kommer inn. Ser ikke tankegangen til Uwe her, Winsnes er fint stallfyll som kan utføre lette arbeidsoppgaver mot Fana i cupens første runde ellers er benkens høyre side forbeholdt Winsnes. det har skorta mye på Uwe`s taktiske vurderinger i det siste og håper vi får se en bedring. Det åpna seg mye fremover da Mifsud kom inn og laget fikk ny giv, taktisk kløky i det bytte. Vinninga går opp i spinninga da Winsnes entrer banen og lager kolapser fullstendig.
Nå er nok, nok! Heretter vil jeg se et lag tatt ut for gull i Tippeligaen og ikke en komikveld i 20 minus hvor jeg betaler 200 spenn for å fryse ræva av meg.
Nå er nok, nok! Heretter vil jeg se et lag tatt ut for gull i Tippeligaen og ikke en komikveld i 20 minus hvor jeg betaler 200 spenn for å fryse ræva av meg.
Kommentar