Johænn Pætter Winsnes

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Matti
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 895

    Johænn Pætter Winsnes

    Nå er det riktig nok tvil om det er Uwe som i barmhjertighet bytter inn denne karen eller Winsnes selv som skal klandres, men dårlig er det. På nytt ser vi denne spennende spillertypen som selvfølgelig skal ha cred. for at han sprer humør i spillertroppen i det han begir seg ut på spennende raid med en overtreks finte selv et Albansk mineoffer utfører bedre, så holder dessverre ikke det til et innhopp i en så viktig kamp som mot Rosenborg. Riktig nok viser tavla 3-1 i det han slenger på seg drakta og går mot innbytte. I forkant ble det laget et uheldig frispark på enden av 16. Laget slet mye og ting gikk dårlig, det endte med en kjempesprekk i det spillerene mister all motivasjon da Winsnes skal inn. På benken sitter unggutten Olsen som tilfører lillestrøm et viktig venstre-ben og mye fart, men en sliten Winsnes fra hølet der hjemvendte horunga vokser på trær kommer inn. Ser ikke tankegangen til Uwe her, Winsnes er fint stallfyll som kan utføre lette arbeidsoppgaver mot Fana i cupens første runde ellers er benkens høyre side forbeholdt Winsnes. det har skorta mye på Uwe`s taktiske vurderinger i det siste og håper vi får se en bedring. Det åpna seg mye fremover da Mifsud kom inn og laget fikk ny giv, taktisk kløky i det bytte. Vinninga går opp i spinninga da Winsnes entrer banen og lager kolapser fullstendig.

    Nå er nok, nok! Heretter vil jeg se et lag tatt ut for gull i Tippeligaen og ikke en komikveld i 20 minus hvor jeg betaler 200 spenn for å fryse ræva av meg.
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6079

    #2
    Var vel mye slitne ben defansivt, så sikkert greit å få inn en spiller som kan gjøre en jobb bakover. At berthaussen, psa og wehrman er ute i tillegg til at kali mangler for mye fysisk gjorde vel at det ble for få valg for uwe. Personlig ville jeg vel kanskje ha sett halle med trøya i dag. Han er en gammel bestefar, men å ta ut shane og få inn en rutinert mann kunen kanskje vært ok? mulig han er for treig til å demme opp vinspillet.

    Kommentar

    • Matti
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 895

      #3
      Skjønner tankegangen i at det skal demmes opp bakover. Men det påfører kun laget en psykisk knekk og en åpen venstre-kant ved å sette inn Winsnes på vestre-back.

      Kommentar

      • chrissp
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 2403

        #4
        Demme opp bakover? Hva med være litt offensiv i stedet? JPW forsøkte vi sist gang for tre dager siden nettopp for å "safe" inn til uavgjort. Hva med Olsen? Vi kunne fått litt trøkk kanskje fremover de siste minuttene. I stedet sitter jeg å opplever power-play på en fotballbane.....
        Bølerkanaris

        Kommentar

        • Matti
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 895

          #5
          Veldig enig. Winsnes når dessverre ikke opp i Tippeligaen og det får man bare irettesette seg etter og så får man jobbe ut bedre løsninger. En Olsen med en enorm fart og gjennombruddsstyrke ville vært livsfarlig på evt. kontringer i sluttminuttene og han har også vist at han har en enorm målteft og tungt skudd. Nok er nok neste gang bør Olsen settes inn!

          Kommentar

          • Tobben
            Jeg elsker å kjøre trikk
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2005
            • 1666

            #6
            Jeg skjønner rett og slett ikke hva vi skal med JPW

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #7
              Mener trådstarter at det var Johan Petter's feil at vi mistet vår ledelse idag? I så fall kan jeg ikke gjøre annet enn å le av utsagnet ditt. RBK pressa hele laget vårt ned på 16 meter, og vi spilte defensivt med et håp om at vi skulle klare å klarere ballen ut å holde unna de siste 10 minuttene. Å si at dette var Johan Petter Winsnes sin skyld, er latterlig.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • Serbern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 5496

                #8
                Vil vel ikke si at det var JPW sin skyld at vi ikke vinner, men jeg er helt enig med han som startet denne tråden at JPW ikke har noe på et LSK lag å gjøre. Jeg skjønner ikke hvorfor han får så mange innhopp som han gjør. Ikke en liten positiv ting gjør han utpå banen, og det er utrolig frustrerende å se på. Det er hverfall min mening...

                Kommentar

                • Matti
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 895

                  #9
                  Kanskje litt drøyt å gi JPW all skyld for dagens resultat, men han bruker plass unge spiller som Olsen tenger sårt for å utvikle seg til toppspillere. En avdanka JPW gir ikke resulteter eller utvikling, han er stallfyll.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7080

                    #10
                    Vel, man kan mene mye om JPW (og det gjør man da vitterlig også, inkludert undertegnede), men å gi ham skylda for at vi fiser vekk en tomålsledese to ganger i dag er meningsløst.

                    Tror de som leser hva Uwe sier i morra bør bite seg fast i noe veldig sant og helt enkelt; han hadde ikke flere defensive bytter han KUNNE gjøre. Med Andresen ute var det allerede tynt med cover i midtforsvaret. Hva skulle han ha gjort, trukket Mifsud ned som stopper?!
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av HSft
                      Var vel mye slitne ben defansivt, så sikkert greit å få inn en spiller som kan gjøre en jobb bakover. At berthaussen, psa og wehrman er ute i tillegg til at kali mangler for mye fysisk gjorde vel at det ble for få valg for uwe. Personlig ville jeg vel kanskje ha sett halle med trøya i dag. Han er en gammel bestefar, men å ta ut shane og få inn en rutinert mann kunen kanskje vært ok? mulig han er for treig til å demme opp vinspillet.
                      Hør, hør!
                      Shane sleit stort idag og Gunnar Halle hadde vært god å ha der på slutten. Skulle GJERNE sett Gunnar og Trond Olsen komme inn istedenfor, da hadde vi hatt en med fart på topp og en med rutine bak. Winsnes er verken fugl eller fisk.

                      Etter å ha sett hva Trond Olsen gjorde for B/G i fjor, er jeg MØKK LEI av å ikke se han spille. La oss ikke få et rykte slik RBK har, for å la talent råtne på benken. Spesielt ikke med tanke på at benken vår ikke er like stor, må talent få sjansen. Og hvis vi er like shaky bak som vi var de siste 20 av hver omgang, så er det ingenting i veien med å bruke alltid topptrente Gunnar Halle.
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • gravinho
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Oct 2005
                        • 240

                        #12
                        Syns faktisk at Haddad gjorde et dårligere innhopp i kveld, enn det Winsnes gjorde... Haddad klinte jo blant annet til med en saftig hælsparktversoverpasning, rett til motstander, ca 30 meter unna eget mål. Horribelt!

                        Byttene til Uwe fungerte alt i alt ganske dårlig (Mifsud gjorde seg vel ikke bort, men...) ikveld. Ideen med Haddad var vel at høyden hans skulle hjelpe defensivt, men det gjorde den altså ikke. Man vinner ikke dueller kun fordi man er høy.

                        Det var bare ufattelig skuffende at vi ikke greide å ro seiern i land ikveld.
                        gravinho

                        Kommentar

                        • bøllefrø
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2004
                          • 462

                          #13
                          Men nå har vi hatt to viktige matcher på rad der byttene har gått i vår disfavør. Jeg mener det ville vært bedre å hatt på Riise enn Winsnes på slutten. Greit at Riise begynte å gå tom, men han var ikke aleine om det. Riise klarer ihvertfall å sparke en ball langt vekk, en egenskap det så ut til at mange anndre manglet. I tillegg klarer han å holde på ballen dersom han får rom, og han trenger å videreutvikle seg under press.

                          Halle? Kanskje. Kunne funket, men vi kunne i dag sittet og bannet over at vi tapte 2 poeng p.g.a. mangel på fart. Uansett - ikke lett det der.

                          Og Haddad? Jeg tilhører ikke den svorne Haddad-fansen. Jeg ser at han har teknikk, men han virker ikke å kunne bruke den. Han har vel ennå ikke scoret et mål, og ved Gud, han har hatt sjanser. Når han i tillegg gjør fatale feilvalg, blir det dumt. Bevares, han kan ha noe å tilføre, men som nevnte Winsnes tror jeg det er i kamper mot svakere motstandere, og ikke mot et sultent Rosenborg som er midt i middagen med LSK som hovedrett...

                          Kommentar

                          • okb
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2377

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                            Etter å ha sett hva Trond Olsen gjorde for B/G i fjor, er jeg MØKK LEI av å ikke se han spille.
                            Grunnen til at mr. Olsen ikke spiller, er visstnok fordi han mangler grunntrening, og er ikke i form.

                            .. men hvem er vel egentlig i bra nok form når de kommer til LSK?

                            -okb!
                            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                            Kommentar

                            • Sem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2005
                              • 1626

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Turgero
                              Syns faktisk at Haddad gjorde et dårligere innhopp i kveld, enn det Winsnes gjorde... Haddad klinte jo blant annet til med en saftig hælsparktversoverpasning, rett til motstander, ca 30 meter unna eget mål. Horribelt!
                              Huff, ja! Den var stygg....

                              Kommentar

                              • official
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Apr 2005
                                • 101

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Sem
                                Huff, ja! Den var stygg....
                                men den var vel omtrent på midtbanen? hvis ikke banen på åråsen bare er 60 meter lang da..?

                                men jeg må si meg enig med tråden her.. da jeg så at JPW var på vei inn, fikk jeg bange anelser med én gang. Han har seriøst ikke noe å gjøre på banen for fugla, ei heller mot bartefaen. Trodde seriøst at vi hadde sett det siste av ham i fjor.. Ikke takler han skikkelig lenger heller, det var jo en av grunnene til at vi hentet han var det ikke? fordi han spilte så hardt lissom? mener å huske han hadde bra med gule kort for Moss ihvertfall (det var fra den stoorklubben vi kapret ham?)

                                nei, nå har de vist i to kamper på rad at det ikke nytter å prøve å legge seg bakpå for å safe. Det er det samme som å gi motstanderne en sjanse til å avgjøre kampen i sin favør.

                                Var flaks at vi i det hele tatt fikk et poeng i går, og det ene poenget synes jeg hverken vi skal takke Uwe eller JPW for...
                                ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
                                ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

                                Kommentar

                                • Gussi
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • May 2005
                                  • 56

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Turgero
                                  Syns faktisk at Haddad gjorde et dårligere innhopp i kveld, enn det Winsnes gjorde... Haddad klinte jo blant annet til med en saftig hælsparktversoverpasning, rett til motstander, ca 30 meter unna eget mål. Horribelt!
                                  Skal også sies at spellera våre rundt Haddad var fullstendig stillestående i den situasjonen.
                                  *BRASSEBERGET* - NEDRE FELT C

                                  Kommentar

                                  • SuperErik
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 535

                                    #18
                                    JPW er eksemplet på at det lønner seg å gi 100% på treninger ..
                                    Uwe liker slike typer og belønner dermed JPW med endel spilletid.

                                    Ikke til å stikke under en stol at Winsnes er en særdeles begrenset fotballspiller.Men han han skal for at han iallefall gir alt.
                                    Men skal det være kriteriet for å få spille? Da kan han like gjerne sette hvilken som helst av oss i KFL på banen,for vi ville også garantert 110% innsats for klubben i vårt hjerte.

                                    Har forresten en morsom historie om han.
                                    På en trening i Moss for noen år siden,så brant han visstnok 11 straffespark på rad på trening før han scoret.
                                    Ble alltid humoristisk mobbet av lagkamerater og supportere for sin begredelige teknikk og scoringsevne.
                                    - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                                    <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                                    Kommentar

                                    • maurakanari
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2005
                                      • 637

                                      #19
                                      Er vel egentlig ikke noe tema dette. Skulle vært en selvfølge. JPW er for dårlig for et lag med gullambisjoner. Sånn er det bare!!!!

                                      Bedre og prøvd Cyril da , på høyre, og flyttet Andersson over på venstre!!!
                                      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6079

                                        #20
                                        Planen bak haddad byttet var vel å få mer fart på topp, og å få ut occean som jeg synes hadde en dårlig dag. Haddad skulle egentlig inn for occean samtidig som winsnes kom inn. Men han ble holdt igjen litt i bua, trolig for å få mer tid til å gå ved byttene gjennom å ha to bytter fremfor et dobbelbytte. Når ccean skulle ut virka det som om riise ba om å bli bytta ut og kom ut isteden.

                                        Kommentar

                                        Working...