NB! Kanarifans i Trondheim!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanari Behn
    Medlem
    Bøffel
    • May 2005
    • 39

NB! Kanarifans i Trondheim!

NB!!! Til alle Kanari-Fans som er innom Trondheim! I denne bartebyen finnes to av Norges beste fotballpuber: Nemlig Kings Cross og Three Lions. Den noe hyperaktive og halvgale innehaveren av Kings Cross, Adrian Douglas, rundet av sitt forhold til Kings Cross sent sist høst: Tok med seg det engelske crewet og de svært så serviceinnstilte, attraktive og imøtekommende kvinnelige baransatte og startet fotballpuben Three Lions. Se: http://www.threelions.no/ . Han har følgende tilbud til alle LSK-fans: Enhver LSK-supporter som kan vise frem tilhørighet til laget, f.eks. medlemskap i Kanari-fansen (eller andre LSK-relaterte forhold) får gratis et svært så nyttig rabattkort: "Three Lions Lillestrøm-card". Dette fåes ved å henvende seg i pubens bar! Innehaveren av dette "Lillestrøm-card" får ved å fremvise kortet gode rabatter på god drikke, mjød og god mat! Fotballpuben Three Lions har allerede blitt en hit i byen og Dougie har allerede klart å dra med seg brorparten av fotballfolket til den nye puben sin. (Men dog: "Gamle" Kings Cross´fordel er at den ligger litt mer sentralt hva gjelder profilering i sentrum når LSK er i byen. )

Uansett har jeg et håp om at Kanari-Fansen samler seg enten på Three Lions eller Kings Cross når LSK igjen skal banke RBK på Lerkendal! Fifth Avenue er en grei pub. Men den er ingen fotballpub. De to nevnte pubene er ekstremt fotballsentrerte hva gjelder pubmiljø. Og i motsetning til Kings Cross, så ligger Fifth Avenue i et heavy trafikert gatekryss. Og ikke sentralt midt i bartefokets sentrale gågate. Det bør jo være et poeng å synes i byen når LSK er her?
    Cogito, ergo doleo...
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6111

Kommentar

• Kanari Behn
      Medlem
      Bøffel
      • May 2005
      • 39

ÉN Kanari som brølte der igår.

Tja... Det var bare én i komplett gul/svart der igår ved kampstart,da... (Hes ennå... ) Nemlig undertegnede. Resten av klientellet tilhørte stort sett svart/hvitt-folket. Og det var nærmest fullt. Hvor var alle de andre utskremte Kanaris i Trondheimsområdet?
      Kanari-buret er Three Lions.
      Cogito, ergo doleo...

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6111

Trønderfolket liker vel bartelaget. Innflytta studenter liker påskeferie

Eg var på åråsen.

Kommentar

• Kanari Behn
          Medlem
          Bøffel
          • May 2005
          • 39

Og vi gamle og grå over 30, da?

Ja. Greit nok dét. Studenter vil nok hjem herfra snarest. Ikke helt uforståelig med et slikt klima som er her. Men det finnes da supportere som ikke er studenter også, - som er utflyttede og mer eller mindre fastboende utenfor Lillestrøm? (Jeg har dog bodd i Eidsvoldsgata i Lillestrøm, i bronsealderen en gang. Ekte blodfans m.a.o.) Til og med enkelte trofaste supportere over så mye som 30 år, eksisterer jo? Ikke alle vi over 30 er heeelt fornøyde med å vagge rundt i gåstol, sitte i parkene og mate duer og danse flat tango heller. Noen av oss finner den beste livseliksir i det å engasjere oss i fotball generelt og LSK spesielt ennå. Og i Guinness,da... Jeg har vært LSK-supporter i over 30 år: Har fulgt laget siden f.eks. Joe Hooleys, Tom Lunds, Birkelunds og Arne Amundsens dager. I år blir jeg 50... og vil garantert følge laget de neste 50. - Minst! Og til slutt et lite hjertestønn for oss med utstyrsbehov og LSK-abstinenser: Hadde det bare ikke vært så enormt DYRT å kjøpe/bestille varer fra LSK-shopen over tlf og internett.
          Cogito, ergo doleo...

Kommentar

• Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

Dude... Den linken HSft la til i stad tilsier at det allerede eksisterer en tråd om Kanaris i Trondheim... Bruk den. Les den. Da får du svar på det meste.
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• Kanari Behn
              Medlem
              Bøffel
              • May 2005
              • 39

Hæ?!

Du verden, en Trondheimslink. Registrerte ikke det... host hark. Ha tålmodighet med oss gamle. På den annen side var det jo ikke akkurat SÅÅÅ voldsomt med variert og rikt liv på den linken, da. Mer liv under dyna på gamlehjemmet antagelig.

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
              Dude... Den linken HSft la til i stad tilsier at det allerede eksisterer en tråd om Kanaris i Trondheim... Bruk den. Les den. Da får du svar på det meste.
              Cogito, ergo doleo...

Kommentar

Working...