Røyking på stadion!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Opprinnelig skrevet av superbøffelPrøv deg'a! Tviler på at vannpistolen er særlig mer akseptert! Vigilante Justice pleier jo å gi fine utslag....
Begge blir like gode.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Hvis røykerne mener at røyken ikke er noe plagsom, hvorfor har det da seg slik at alle røykerne holder sigaretten til side for seg selv?
Og til deg med 5-åringen, jeg har også ofte småunger med på kamp. De liker ikke røyk, men er med å synger sammen med "de fulle folka".NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
ingen lov som sier at det ikke er lov med vannpistol, men med røyk derrimot! men kan godt ta med vannflasker istedet hvis dere har så mye imot vannpistoler!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HarvestHusker en gang i fjor. Speaker oppfordret folk til å respektere røykeforbudet på stadion. Rett etter at denne beskjeden var gitt, tente forsangeren seg en ny røyk, og flere fulgte på. Hehe... vel vel.Kommentar
-
Står selv med folk som røyker på feltet.. Og forstår at dette kan oppleves som ubehagelig.
Uansett grunn så burde man si ifra på en høflig måte om man ikke ønsker at personene rundt skal røyke. Respekteres nok det.. Og om ikke
-da er det bare å dra frem vannpistolen..!
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeOg til deg med 5-åringen, jeg har også ofte småunger med på kamp. De liker ikke røyk, men er med å synger sammen med "de fulle folka".Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChriZza
Uansett grunn så burde man si ifra på en høflig måte om man ikke ønsker at personene rundt skal røyke. Respekteres nok det..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaSi det til en full idiot foran deg... tviler på at "takhøyden" er så himla stor...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av superbøffelDa hjelper det sikkert med vannpistol!Kommentar
-
Jeg er en røyker, men er fullstendig enig, derfor har jeg slutta å røyke på stadion. ihvertfall når det er så trangt som igår... da orker man ikke å røyke. men, jeg som stor røyker kan med hånden på hjertet si at jeg har slutta å røyke på stadion.
Offtopic: nå må man snart begynne å selge øl på stadion!Kommentar
-
altså, jeg røyker selv, men på stadion igår stod det 4 folk på hver sin kant av meg og dampet gjennom HELE kampen. jeg ble nesten dårlig.. :???: skikkelig plagsomt var det
greit å ta en røyk i pausen eller noe altså, men det er ikke nødvendig å røyke en 20 pakning i løpet av 2x45 minutter!mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Slutt å syt om den røykinga, jævla pingler.
Noen i familien min har faktisk slutta å stå på Feltet pga. all røykinga. Men det er jo klart - regner ikke med noe sympati fra de fleste røykerne. Cred til ChessheimKanaris og Messias forresten.Last edited by Harvest; 10.04.2006, 15:10.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYBare å si ifra til den personen som røyker ved sidna da? er vel ikke være?A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
Kommentar