Røyking på stadion!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

Opprinnelig skrevet av elsker78
    så vidt jeg vet så er det fortsatt lov å røyke ute. utrolig rart dette med røyking. har aldri hørt så mye syting fra ikke røykere nå som dere har fått igjennom den nye røyeloven. hørte nesten ikke fra dere før. hmmm,merkelig.
    var det ikke ille før.....?
    Jeg er oppvokst med en far som røyka i bilen. Jeg ble alltid dårlig. Jeg klagde da.

Når jeg kom hjem fra en bytur i min ungdom, var jeg nødt til å dusje og henge festantrekket til utlufting på natta. Jeg klagde da.

Man venner seg veldig fort til at det ikke røykes på utesteder og restauranter i Norge. Det merket jeg da jeg var i Køben, hvor det fortsatt er lov å røyke.

På bussen til Køben merket vi veldig godt at en ikke klarte å holde seg, og måtte røyke på do, til tross for advarsel fra reiseleder.

Selv mange røykere uttaler seg positivt om den nye røykeloven. Så vidt DU vet er det fortsatt lov å røyke ute, men IKKE overalt. Utenfor de fleste offentlige skolebygg er det ikke lov å røyke. På flere fotballstadion i Norge er det ikke lov å røyke. Men, DET ER LOV Å VISE HENSYN.
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
    Mr.Jordbakke

Kommentar

• Chessheim-kanaris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 1022

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
      Jeg er oppvokst med en far som røyka i bilen. Jeg ble alltid dårlig. Jeg klagde da.

Når jeg kom hjem fra en bytur i min ungdom, var jeg nødt til å dusje og henge festantrekket til utlufting på natta. Jeg klagde da.

Man venner seg veldig fort til at det ikke røykes på utesteder og restauranter i Norge. Det merket jeg da jeg var i Køben, hvor det fortsatt er lov å røyke.

På bussen til Køben merket vi veldig godt at en ikke klarte å holde seg, og måtte røyke på do, til tross for advarsel fra reiseleder.

Selv mange røykere uttaler seg positivt om den nye røykeloven. Så vidt DU vet er det fortsatt lov å røyke ute, men IKKE overalt. Utenfor de fleste offentlige skolebygg er det ikke lov å røyke. På flere fotballstadion i Norge er det ikke lov å røyke. Men, DET ER LOV Å VISE HENSYN.
      hehe, godt sagt! og jeg er helt enig!
      hilsen ei som røyker...
      mvh Lsk's nye fysioterapeut

Kommentar

• elsker78
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Jan 2004
        • 217

Opprinnelig skrevet av Harvest
        Det er fortsatt lov å røyke ute - men IKKE på stadion! Har du ikke fått med deg det enda?
        selvfølgelig har jeg fått med meg dette,men det jeg skal fram til er at plutselig er røyk SÅ utrolig farlig og ille. hørte ikke mye "syting" før. men ikke misforstå,jeg er enig i at det er irriterende når man får røyk i ansiktet el at folk tenner en røyk når det er så fullt på tribunen. er selv en som liker og ta en røyk avogtil,men holder meg til pausen. da innrømmer jeg at jeg tar en røyk på tribunen. da er det heller ikke så mange der. ellers går jeg ned og bak tribunen
        Last edited by elsker78; 10.04.2006, 23:00.
        nr 7

Kommentar

• Harvest
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 855

Opprinnelig skrevet av elsker78
          selvfølgelig har jeg fått med meg dette,men det jeg skal fram til er at plutselig er røyk SÅ utrolig farlig og ille. hørte ikke mye "syting" før.
          Kanskje fordi man står sammen med et par tusen mennesker? Og det er vel flere som har fått nok og endelig sier ifra... hva vet jeg.
          Iron Maiden's gonna get you.

Kommentar

• elsker78
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Jan 2004
            • 217

Opprinnelig skrevet av Harvest
            Kanskje fordi man står sammen med et par tusen mennesker? Og det er vel flere som har fått nok og endelig sier ifra... hva vet jeg.
            nr 7

Kommentar

• Harvest
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 855

Bare tenker høyt i skriftlig form, hehe. Men jeg skjønner dem jævla godt. Røyke kan man gjøre når som helst på døgnet - en fotballkamp varer i ca to timer. Det går vel an å holde seg?

Kommentar

• JhnY
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 975

Husker når vi var i Ålesund i fjor, da ble vi nesten kasta ut når vi fyrte opp en. Der gikk alle som satt osv UT av satdion for å røyke. Det er ikke noe mann ser hver dag

Kommentar

• tyren2000
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Oct 2005
                  • 44

Litt rart det der jeg røyker ikke selv men jeg har aldri hatt problemer med røyk på tribunen så det er vel litt røyke hysteri ute å går, det er ikke værre enn å spørre side mannen om han gidder å stumpe røyken 9 av 10 ganger stuper mann nok røyken, men den sure osen i fra hamburgerne derimot den er ille så jeg synes det rart at alle de som klager over røyk ikke reagerer på burger stanken/røyken ??????

Kommentar

• Harvest
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 855

Opprinnelig skrevet av tyren2000
                    Litt rart det der jeg røyker ikke selv men jeg har aldri hatt problemer med røyk på tribunen så det er vel litt røyke hysteri ute å går, det er ikke værre enn å spørre side mannen om han gidder å stumpe røyken 9 av 10 ganger stuper mann nok røyken, men den sure osen i fra hamburgerne derimot den er ille så jeg synes det rart at alle de som klager over røyk ikke reagerer på burger stanken/røyken ??????
                    Jeg har ihvertfall aldri opplevd at noen har stumpa røyken når jeg har bedt dem om det. De får kalle oss grinebitere så mye de vil, men er ikke mye bedre sjøl når de ikke kan klare to timer uten røyk. Er det virkelig så jævla vanskelig?

Kommentar

• tyren2000
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Oct 2005
                      • 44

Da spørs det vel hvordan du spurt

Kommentar

• Harvest
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2006
                        • 855

Tro meg, jeg har prøvd mye forskjellig opp gjennom åra.

Kommentar

• iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

Tro meg i 19/20 tilfeller ler bare røykeren hånlig av deg, og enten blåser røyk i trynet på deg, fyrer opp en røyk til så han har 2, later som han skal stoppe men driter idet.

Jeg har slutta å spurre.
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• heidar
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2131

Også lukter det altfor mye svette på feltet, og altfor mye øl-stank... Konse på fotball, istedet for å hakke på nervøse mennesker som trenger nikotin. Men jeg røyker mindre på feltet enn før, da Lillestrøm alltid pleier å spille så jævlig dårlig hver gang jeg røyker
                            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• JhnY
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 975

Synes det høres rart ut, om noen hadde spurt meg fint så ville jeg selfølgelig gjort det uten prob. Det vet jeg flere som hadde gjort også.

Kommentar

• Harvest
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2006
                                • 855

Opprinnelig skrevet av JhnY
                                Synes det høres rart ut, om noen hadde spurt meg fint så ville jeg selfølgelig gjort det uten prob. Det vet jeg flere som hadde gjort også.
                                Flotte folk er dere. Skulle hatt flere slike på Feltet, gitt.

Kommentar

• iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

Opprinnelig skrevet av heidar
                                  Også lukter det altfor mye svette på feltet, og altfor mye øl-stank... Konse på fotball, istedet for å hakke på nervøse mennesker som trenger nikotin. Men jeg røyker mindre på feltet enn før, da Lillestrøm alltid pleier å spille så jævlig dårlig hver gang jeg røyker
                                  Å hold nå kjeft nå. Slike uttalser så skjønner jeg jævlig godt hvorfor folk misliker noen røykere.

Hvis du ikke skjønner hvorfor det er feil å røye inne på stadion er det du som har ett problem, ikke oss.
                                  Med oss mener jeg ikke-røykere som vet sist statestikk er et stort flertall.
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• tyren2000
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Oct 2005
                                    • 44

Opprinnelig skrevet av iL
                                    Tro meg i 19/20 tilfeller ler bare røykeren hånlig av deg, og enten blåser røyk i trynet på deg, fyrer opp en røyk til så han har 2, later som han skal stoppe men driter idet.

Jeg har slutta å spurre.

Det tror jeg ikke noe på, jeg kjenner flere som har stumpet røyken når de har bli spurt om det senest på Søndag
                                    Synes fortsatt det er rart ingen har reagert på burger stanken

Kommentar

• Harvest
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2006
                                      • 855

Det tror jeg ikke noe på, jeg kjenner flere som har stumpet røyken når de har bli spurt om det senest på Søndag
                                      Ja, det er nettopp det. Du kjenner dem.

Kommentar

• tyren2000
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Oct 2005
                                        • 44

Får bli kjent med dem du også da vøtt

Kommentar

• mr.Jordbakke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3845

Nå har det seg slik at de selger burgere og ikke røyk på Åråsen.
                                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                                          Mr.Jordbakke

Kommentar

Working...