Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
Røyking på stadion!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opprinnelig skrevet av tyren2000Og det hjelper på stanken ???????NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av tyren2000Vi snakker vel om stanken som oser ned feltet under stekinga
(inn med teeskje)
Vennligst hold deg til tråden. Den omhandler røyink på stadion.
Snakking om annen stank er barnslig prat for å villede det egentlige tema. Har du ikke noe å si om tema, så ikke skriv noe.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av tyren2000Vi snakker vel om stanken som oser ned feltet under stekinga
(inn med teeskje)Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLVennligst hold deg til tråden. Den omhandler røyink på stadion.
Snakking om annen stank er barnslig prat for å villede det egentlige tema. Har du ikke noe å si om tema, så ikke skriv noe.Kommentar
-
Kommentar
-
Den hamburger osen tror jeg du bare bagatilerer for å prøve å rette fokuset vekk fra røykeplagen.
Jeg har aldri opplevd å bli plaget av hamburger osen. Annet enn at jeg blir sulten hver gang jeg går forbi standen der dem selger pølser, burgere og brus.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TobbenJeg har aldri opplevd å bli plaget av hamburger osen. Annet enn at jeg blir sulten hver gang jeg går forbi standen der dem selger pølser, burgere og brus.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av superbøffelSpøk til side: Det bør være mulig for oss røykere å gå ned fra tribunen når vi tar oss en røyk.
Samtidig: Det får være grenser til skinnhellighet blandt ikke-røykerne også, jeg hater å være i nærheten av mennesker med for tunge parfymer, som lukter gammel fyll, har dårlig ånde eller godt brukt fotballdrakt (skal primært brukes av fotballspillere i 2x45 min, ikke på 12-timersfylla - har noe med kunststoffene i stoffet og bakterieproduksjon å gjøre ) - skal alle som faller inn i disse kategoriene også kastes av feltet?Kommentar
-
Hele denne saken burde være ganske grei. Som tidligere nevnt handler det hele om å vise hensyn og respektere at røyk faktisk plager enkelte.
Jeg er selv en av de som plages om jeg får den ekle stanken ufrivillig i nesa. Røyk så mye dere vil alene, men vis hensyn når dere står sammen med andre. Det er ikke værre enn det. Det blir det samme som å slippe en ordentlig fyllefis når man sitter på bussen. Det er ikke særlig pent gjortKommentar
-
Opprinnelig skrevet av heidarOgså lukter det altfor mye svette på feltet, og altfor mye øl-stank... Konse på fotball, istedet for å hakke på nervøse mennesker som trenger nikotin. Men jeg røyker mindre på feltet enn før, da Lillestrøm alltid pleier å spille så jævlig dårlig hver gang jeg røyker
Uansett, på DIF-kampen hjemme på Åråsen gikk jeg ned fra feltet og tok en røyk i pausa, og da kom en vakt å ba meg sneipe den. Ikke no problem det, bortsett fra at hvis man ikke kan røyke på feltet, og ikke nede, så begynner det å bli få alternativer........:???:Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Jaren-kanariHvem er det egentlig på feltet som står og PROMPER hele tiden ????? (og debatten nådde nye høyder....).
Uansett, på DIF-kampen hjemme på Åråsen gikk jeg ned fra feltet og tok en røyk i pausa, og da kom en vakt å ba meg sneipe den. Ikke no problem det, bortsett fra at hvis man ikke kan røyke på feltet, og ikke nede, så begynner det å bli få alternativer........:???:Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
om det ikke er lov og røyke på stadioner burde det også bare være edru folk der.. jeg liker mindre og få en mega drita kar over meg enn litt røyk i trynet.
så vet ikke hva som er ille jeg.. når jeg tenner en sigg på åråsen prøver jeg ungå og blåse i trynet på folka. jeg spør t.o.m naboen om det er greit jeg tar en sigg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HarvestDet fins fortsatt et alternativ: Røyk som faen før og etter kampen. To timer klarer alle.Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Jeg er en av de som en gang i blandt tar en røyk på tribunen, og jeg synes på ingen måte det er kult å blåse i trynet på noen av mine sidemenn eller kvinner.
Derfor forsøker jeg også å vise hensyn, og å tømme lungene i andre retninger enn mine medkanaris' luftveier.
Jeg VET at det ikke er lov, men som det har blitt nevnt tidligere - det er IKKE lett å legge av seg en vane som brukes til å roe nervene når LSK går på trynet som f.eks. etter 3-3 målet til Ræv-BK.
Det er heller ikke BARE å skvise seg ned fra tribunen for å røyke når det er mange på kanarifeltet - jeg vil tro det kan være like irriterende med folk som på død og liv skal presse seg fram forbi deg, som det er å få sigarettrøyk i ansiktet.
Når det er sagt - så har jeg heller aldri hatt noe problem med å stumpe røyken dersom jeg blir spurt om det. Det har skjedd flere ganger, og jeg tar det med et smil!
Oppfordrer alle røykere til å gjøre det samme (dersom de ikke klarer å holde seg til etter kampslutt )- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Jaren-kanariHar røyka lenge skjønner jeg ???? Klart at det går dersom man absolutt vil, men kampopplevelsen blir ikke den samme. Når man har gått på Åråsen i 15-20 år og alltid kunne røyket dersom man har villet, syns jeg det er irriterende at folk plutselig har blitt så sjenert av dette etter at den jævla røykeloven kom.... Men det er klart at det viktigste er jo å feie for egen dør og tvinge frem sine egne synspunkter fremfor andres (host, host jeg blir sååå dårlig, det må værra den fæle røyken). Ingen som har forståelse for at det er folk som syns det er grusomt å stå to timer med nikotinsug (og nei, jord under leppa er ikke et alternativ....). Kunne i grunn laget eget røykefelt, men da skal jeg vedde på at ikkerøykerne kom etter dit også. Alle vet jo at røykere er hyggeligere folk enn ikke-røykerne
Men "Ingen som har forståelse for at det er folk som syns det er grusomt å stå to timer med nikotinsug".
Da spør jeg - er det ingen som har forståelse for at det er jævla irriterende å bli bombadert med røykskyer stadig vekk?
"Det er greit at vi røyker, men det er ikke greit at dere klager"Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HarvestFestrøyker kun en sjelden gang, ellers aldri. Kampopplevelsen ikke den samme? Tja... vet ikke hva som er mest spennende jeg. Oppleve røyken eler se på de som faktisk spiller fotball... selv om jeg egentlig forsto hva du ville frem til. Konserter ble heller ikke det samme når røykeloven kom (annerledes lukt), men nå er man vant til det.
Men "Ingen som har forståelse for at det er folk som syns det er grusomt å stå to timer med nikotinsug".
Da spør jeg - er det ingen som har forståelse for at det er jævla irriterende å bli bombadert med røykskyer stadig vekk?
"Det er greit at vi røyker, men det er ikke greit at dere klager"Kommentar
Kommentar