Opprinnelig skrevet av Fugl1120
Røyking på stadion!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Hehehe
Det er du ikke alene om å ønske. Men må nok skuffe degKommentar
-
Jeg er langtifra Happy med røyking på stadion - og mener at man skal respektere at folk ikke liker å få røyken midt i trynet eller svidd høl i jakka/buksa. Jeg selv røyker ikke og min erfaring fra fjoråret er at en gjøk røyker sigar - deretter spør jeg pent om han gidder å slokke den og da får jeg svaret alle liker: Hold kjeft eller gå.... Jeg klarte da i sinne å nesten starte en flott liten slåsskamp i pausen men han tok hintet etter at flere snakket med han. Det går ann å respektere andres ønsker, noen er allergiske og. Tenk litt selvom pilsen bruser.Kommentar
-
Jeg er forsåvidt enig at det går ann og respektere folk. Men en sånn diskusjon som det her går aldri noen som helst vei. Noen røyker og noen røyker ikke. Så får man bestemme selv hva man vil gjøre. Men jeg ser meg for god til og begynne og banke opp folk bare fordi dem ikke vil stumpe siggen sin. Jeg sier bare blås i vei og drit i megKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisBuskerudgutta som står bak meg bruker alt for mye parfyme, det lukter helt jævli.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.sandassJeg er forsåvidt enig at det går ann og respektere folk. Men en sånn diskusjon som det her går aldri noen som helst vei. Noen røyker og noen røyker ikke. Så får man bestemme selv hva man vil gjøre. Men jeg ser meg for god til og begynne og banke opp folk bare fordi dem ikke vil stumpe siggen sin. Jeg sier bare blås i vei og drit i meg
Så lenge folk er høflige er det greit å etterkomme ønsker. Når det derimot blir sånn "slutt å røyk din jæ.... idi... fordi jeg ikke liker det" -type snakk, så blir jeg bare full av fa... og røyker mer enn før.Fugla mot nye høyderKommentar
-
På Color Line stadion i fjor var det ikke lov å røyke under kampen. Vaktene var veldig påpasselige med det. I pausa derimot, var det lov å røyke så mye man villeKommentar
-
Felt C er forøvrig ikke røykfritt, både røykbomber, bluss og sigaretter fyres av uten forvarselKommentar
-
Jeg er røyker og for bruk av vannpistolerAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg var på Craven Cottage og så på Fulham mot Portsmouth for tre uker siden. Deilig å få se Heidar `live` igjen, jeg savner seriøst den spissen. En fin opplevelse selv om Fulham tapte 3 -1. Der måtte de som ville røyke ut av selve stadion hvis de skulle røyke. Bonusen var at de også solgte pils på plastflasker rett utenfor, så det var derfor en del som benyttet seg av en 5 minutter i løpet av kampen.Kommentar
-
Tidene har vel endret seg noe - husker å ha sett ett bilde fra garderoben på 70-tallet av tre LSK-spillere: Tommy, Grønlund og en tredjemann - tredjemannen røkte rullings i garderoben etter matchen!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1rhehe.. røyking på stadioen burde være lov dermed basta hehe.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1rhehe.. røyking på stadioen burde være lov dermed basta hehe.Kommentar
-
Røykens Venner trenger ditt bidrag for å påvise åpningen i røykeloven. Støtten kan gis på konto:
Postgirokonto: 0539.2318234
Røykens Venner
Rådhusveien 26, 4640 Søgne
[FONT=Verdana]
Vil d[/FONT][FONT=Verdana]u støtte oss pr. SMS, eller vil ha informasjon om hva som skjer i røykedebatten? Tjenesten er som et abonnement som du kan starte og stop[/FONT][FONT=Verdana]pe når du vil.
Rø[/FONT][FONT=Verdana]yke[/FONT][FONT=Verdana]ns Venner info kommer maks. 1 gang pr uke, og koster Kr. 10.- pr. mottatt melding.
[/FONT][FONT=Verdana]
Starte tjenesten: sigarett start send til 1938
Stoppe tjenesten:sigarett stopp send til 1938[/FONT]- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Thomas fuglRøykens Venner trenger ditt bidrag for å påvise åpningen i røykeloven.
Øke livslengden og livskavliteten:
Passiv røyking skader barnas læreevne:
Røyking kan føre til hørselsskader:
Helseskader ved passiv røyking:
Barn og passiv røyking:
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar