Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
På en måte, men på en annen side tror jeg det er bra det ikke salges, for det viktigste for oss er jo å gi alt for fugla på tribunene, det klarer man ikke med endel alkohol i kroppen.
Heyyy. Når er vi blitt så skinnhellige at vi ikke tåler litt røyk da ??? Irriterer meg når folk på død og liv skal rakke ned på røykere. og JA, -jeg tar en røyk i ny og ne på stadion (blandt annet for å roe nervene litt), men vi står da for faen fortsatt utendørs, så jeg kan ikke skjønne at det kan plage vettet av folk (i såfall er det vel bare å si ifra til sidemannen). Nei faen folkens, fortsett å røyk PÅ STADION, røyk for fugla alle mann....
jeg tåler ikkje røyk. å jeg veit det er flere av oss. ekke no kult når du drar på kamp for å se fugla å så kommer du hjem med hodepine, kvalme osv bare fordi noen måtte røyke
jeg tåler ikkje røyk. å jeg veit det er flere av oss. ekke no kult når du drar på kamp for å se fugla å så kommer du hjem med hodepine, kvalme osv bare fordi noen måtte røyke
så fløtt deg da.... er jo ikke røykera sin feil at du ikke tåler noen ting Neida, bare tulla... når du har ett slikt problem så vil jeg oppfordre deg til å si ifra til vedkommende som har sneipen i kjeften.. sansynligvis vil han bare flire av deg, men hvis du skulle treffe på en som har litt mellom øra så er det mulig han stumper den eller fløtter seg til han er ferdig. er vel det eneste du kan gjøre. Evt kontakte en av vaktene, men de er vel sannsynligvis opptatte med å beskytte resten av stadion mot hooligansen oppe på felt c
hehe.. røyking på stadioen burde være lov dermed basta hehe.
Og hvorfor det?
Det har ikk efallt deg inn at i fansen står det mange som kanskje har astma, er allergiske eller andre lungesykdommer osv? Det kan da ikke være så vrient å bruke huet litt?
Jeg har ikke noe problem med røyking selv, men forstår at når det er så mange på ett sted må man hvise hensyn.
Jeg skjønner bare ikke at dere som røyker(eller tar sakte selvmord som jeg kaller det) ikke kan respektere reglene og de som faktisk ikke tåler røyk!Jeg blir så jævli sur og sint!:evil: Det er faktisk ikke så veldig morsomt å få røyk midt oppi trynet så man ikke får puste!Jeg får ikke puste, og det er veldig ubehagelig å ikke få puste! Er det ingen her som tar det serriøst!
Noe annet som ikke er så veldig behagelig heller er når folk bak deg er drita fulla og ølstanken kommmer mot deg!:???: ÆSJ!Øl&Røyk er no jævla dritt!!
Jeg skjønner bare ikke at dere som røyker(eller tar sakte selvmord som jeg kaller det) ikke kan respektere reglene og de som faktisk ikke tåler røyk!Jeg blir så jævli sur og sint!:evil: Det er faktisk ikke så veldig morsomt å få røyk midt oppi trynet så man ikke får puste!Jeg får ikke puste, og det er veldig ubehagelig å ikke få puste! Er det ingen her som tar det serriøst!
Noe annet som ikke er så veldig behagelig heller er når folk bak deg er drita fulla og ølstanken kommmer mot deg!:???: ÆSJ!Øl&Røyk er no jævla dritt!!
Man skal kansjke ikke klappe og synge på kanarifeltet heller, i tilfelle du får vondt i øra dine. Egentlig bør du kanskje sende inn en liste til styret om hva du mener man skal ha på stadion, for det er klart alle bør gjøre som DU sier.
Øl og røyk har det alltid vært på fotballstadioner, det er endel av pakka. Tåler du ikke det får du se kampen på tv.
Man skal kansjke ikke klappe og synge på kanarifeltet heller, i tilfelle du får vondt i øra dine. Egentlig bør du kanskje sende inn en liste til styret om hva du mener man skal ha på stadion, for det er klart alle bør gjøre som DU sier.
Øl og røyk har det alltid vært på fotballstadioner, det er endel av pakka. Tåler du ikke det får du se kampen på tv.
Har du samme holdninga på barer etc... ?
Problemet er at folk har ikke respekt for regler som påvirker seg selv negativt og ingen gjør noe med at man bryter reglene. Hadde vaktene gitt folk beskjed om å stumpe røyken eller bli kastet ut så hadde vi nok fått en stopper for røykingen.
"vi minner om at Åråsen er en røykfri stadion" over høytaler anlegget er som å pisse i vinden.
Problemet er at folk har ikke respekt for regler som påvirker seg selv negativt og ingen gjør noe med at man bryter reglene. Hadde vaktene gitt folk beskjed om å stumpe røyken eller bli kastet ut så hadde vi nok fått en stopper for røykingen.
"vi minner om at Åråsen er en røykfri stadion" over høytaler anlegget er som å pisse i vinden.
Vaktene reagerer ikke på folk som har 3 i promille engang så jeg tviler på at dem kommer til å gjøre noe med de som røyker på Åråsen...
hva faen skjer..... Så du mener at halve stadion skulle stått tom kun fordi du / dere skal få ta dere en røyk. Jeg røyker selv og klarer fint å vente til pausen.... Hva gjør du om bord på et fly eller ved en bardisk. Respekter andre før du knyter skoene neste gang din gauk! Drit lei folk som kun tenker på seg selv!!!:twisted:
Hadde vaktene gjort sin jobb hadde det vært dere 2 som hadde sett kampen hjemme ifra.
Jeg røyker ikke og synes ikke røyklukta er spesiellt god, men helt greit for meg om folk røyker å drikker så lenge de støtter opp om fugla.
Kommentar