Røyking på stadion!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    Utrolig at dere som syter over litt røyk klarer å overleve i det hele tatt. Hvordan er det for dere å ta en tur til byen feks?

    Fjortisjenter og andre som fniser og ler i mobilen under match og taster sms`er til den store gullmedaljen er mere plagsomt.

    Når blir Åråsen mobilfri sone?

    Hva med å nekte folk som bruker en spesiell parfyme å komme inn? Ray som står på felt c bruker en halv flaske axe alaska før hver match. Det er nesten så jeg vurderer å flytte over på conten snart azzz.



    Slutt og syt så jævli, står man på ståtribunen på Åråsen må man regne med litt svinn.
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
      Utrolig at dere som syter over litt røyk klarer å overleve i det hele tatt. Hvordan er det for dere å ta en tur til byen feks?

      Fjortisjenter og andre som fniser og ler i mobilen under match og taster sms`er til den store gullmedaljen er mere plagsomt.

      Når blir Åråsen mobilfri sone?

      Hva med å nekte folk som bruker en spesiell parfyme å komme inn? Ray som står på felt c bruker en halv flaske axe alaska før hver match. Det er nesten så jeg vurderer å flytte over på conten snart azzz.



      Slutt og syt så jævli, står man på ståtribunen på Åråsen må man regne med litt svinn.
      duste argumenter.... så betyr det at så fort man får ett forbud som noen misliker så skal man argumenere for at da kan man like godt forby en haug andre ting også. Røyk er forbudt, tenk på alle unga som r på stadion. Folk må da for pokker klare seg uten røyken i 2x45 min. evt gå ned fra tribunen når man skal ha seg en blås. virker som om man her begynner å få den mentaliteten at man skal gå i opposisjon mot alt som er av regler.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        Opprinnelig skrevet av xeR
        duste argumenter.... så betyr det at så fort man får ett forbud som noen misliker så skal man argumenere for at da kan man like godt forby en haug andre ting også. Røyk er forbudt, tenk på alle unga som r på stadion. Folk må da for pokker klare seg uten røyken i 2x45 min. evt gå ned fra tribunen når man skal ha seg en blås. virker som om man her begynner å få den mentaliteten at man skal gå i opposisjon mot alt som er av regler.
        Er ikke snakk om at man skal gå i opposisjon mot alt som er av regler, men mot de reglene som er latterlige...
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          Er ikke snakk om at man skal gå i opposisjon mot alt som er av regler, men mot de reglene som er latterlige...
          så det røykeforbudet som er for å skåne barn,astmatikere og ikkerøykere er latterlig? skal det være så jævla vanskelig å ta hensyn?
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            Det er bare å venne seg til røykeforbud. Til høsten innføres det til og med på tyske kneiper.

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              Opprinnelig skrevet av Torolf
              Det er bare å venne seg til røykeforbud. Til høsten innføres det til og med på tyske kneiper.
              er vel bare å drite i det. virker som om det er greit å drite i de regla man ikke er enige i.
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                Opprinnelig skrevet av xeR
                så det røykeforbudet som er for å skåne barn,astmatikere og ikkerøykere er latterlig? skal det være så jævla vanskelig å ta hensyn?
                Når det kommer ett forbud som ingen bryr seg om å ingen kontrollerer så blir det latterlig synes jeg. Synes ikke det er riktig at alle skal akseptere alle regler som kommer heller...
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                  Synes ikke det er riktig at alle skal akseptere alle regler som kommer heller...
                  nei, det er jeg enig i. men synes du røykeforbudet er en kamp det er særlig mye vits å ta? det er en regel som har kommet for å bli. den kommer sikkert til å bli utvida med tiden også.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    Det er nesten flaut å være medlem av denne gjengen som oppfører seg som en gjeng med videregående elever.... Hva skal til for at folk respekterer andres ønsker?

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      Opprinnelig skrevet av xeR
                      nei, det er jeg enig i. men synes du røykeforbudet er en kamp det er særlig mye vits å ta? det er en regel som har kommet for å bli. den kommer sikkert til å bli utvida med tiden også.
                      Jepp, men det er en regel på lik linje med å ikke gå på rødt lys eller kaste søppel ut av bilen, skjer aldri noe om man "bryter" de reglene uansett.
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                        Jepp, men det er en regel på lik linje med å ikke gå på rødt lys eller kaste søppel ut av bilen, skjer aldri noe om man "bryter" de reglene uansett.
                        Ikke fortell meg at du er en av de idiotene som synes det er greit å kaste søppel ut av bilen også.

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          Opprinnelig skrevet av Torolf
                          Ikke fortell meg at du er en av de idiotene som synes det er greit å kaste søppel ut av bilen også.
                          Nope. Skal nevnes at jeg ikke røyker heller da, jeg bare synes det er teit med forbud som aldri kommer til å bli9 gjennomført
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            Sakligheter finnes det ikke mye av her. Om det blir kontrollert eller ikke spiller inen rolle! Sett dere inn og forstå forbudet. Av en eller annen grunn så må røykerne kverulere så inn i helvete. Hvorfor kan ikke vi når du i Japan kan??? Hva er dette gutter, oppfør dere som voksne for en gangs skyld!

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              Makan til håpløs argumentasjon det er her. Jeg røyker ikke, røyk plager ikke meg. men det plager andre, ha respekt for det. Alle de som ikke røyker skal ikke behøve å måtte rette seg etter de som røyker, når de som røyker faktisk ikke har lov til det. Sammenligninga med å gå på rødt lys eller å hive søplle ut av vinduet er idiotisk. Kos dere videre med denne diskusjonen.

                              Mvh Bo som elegant sklir ut av denne diskusjonen.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

                                Herrigud for en paranoia folk har! Folk er jo gærne. Vis vi skal sette regler på alt, hva blir igjen da? Jeg røyker ikke selv, og jeg skjønner asmatikere osv, men vis vi skal begynne å forby alt som plager folk, da får vi mye å gjøre.

                                En som var drita på matchen på lørdag plaga meg, skal jeg da starte en tråd, å sutre over at det ikke er noe forbud mot å ta en pils før kamp? La folk kose seg litt, er ikke værre enn å spørre om han som røyker kan flytte seg litt, eventuellt flytte deg selv.

                                I andre europeiske land som Italia,Polen,Sverige, tilogmed Danmark blir det dratt av sinnsyke mengder med foreksempel røykbomber osv, så klager folk over en simpel røyk her?

                                Greit nok vis du blir dårlig av det, men da får du heller spørre han som står ved siden av deg om han kan respektere det, enn å la han stå der, også klage på forumet etterpå.

                                Kommentar

                                • tHuLu
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 730

                                  Noe sier meg at det hadde vært vanskeligere å spørre han som plaga deg (jeg tipper det er han som irriterte meg og) om å flytte seg litt enn en som røyker om å flytte seg.
                                  For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    Jeg har prøvd å få folk til å stumpe siggen, men får da bare trusler om juling etter kampslutt.... Lite effektivt!

                                    Kommentar

                                    • mr.Jordbakke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3845

                                      For oss som vokste opp på 70/80-tallet:

                                      Jannicke debuterte med singelen Svake Mennesker:

                                      "Svake mennesker, jeg sier, du svake menneske,
                                      hvorfor er du så svak? Hvorfor er du så svak?
                                      Ja du dummer deg ut sånn som du gjør.
                                      For du du røyker, jeg sier, Og du du drikker
                                      hvorfor er du så svak? Hvorfor er du så svak?
                                      Du blir gulere for hver dag som går.
                                      Kom ikke her og fortell meg at du begynte for at det var godt.
                                      Nei, du begynte for at alle andre gjorde det!"


                                      Den norske gruppa Broadway News hadde en låt
                                      i 1980 "Slutt Å Røyke" hvor Torstein Bieler
                                      og Lage Fosheim sier i teksten:

                                      "Røyk dreper langsomt, det skremmer deg, Kreft dreper hurtig,
                                      men ikke meg, Grei deg en uke uten røyk, Kanskje ikke verden
                                      vil virke så mørk."

                                      Refrenget går slik:

                                      "Slutt å røyke, røyken tar ditt liv, Slutt å røyke,
                                      gjør det med et smil."


                                      Spill disse i pausen... ;-)
                                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                      Mvh
                                      Mr.Jordbakke

                                      Kommentar

                                      • fotball_marthe
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1069

                                        Det er faktisk ikke så enkelt som å si: "unnskyld,kan du vær så snill å stumpe røyken,for jeg blir syk av det skjønner du." Det er ikke så veldig fristende for meg,en jente som ikke ser veldig skummel ut, å spørre en stor og sterk mann!


                                        Respekt for andre!
                                        Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                                        Kommentar

                                        • Harald_88
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2006
                                          • 550

                                          Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
                                          Det er faktisk ikke så enkelt som å si: "unnskyld,kan du vær så snill å stumpe røyken,for jeg blir syk av det skjønner du." Det er ikke så veldig fristende for meg,en jente som ikke ser veldig skummel ut, å spørre en stor og sterk mann!


                                          Respekt for andre!
                                          Vi an rett og slett ikke ha forbud mot alt som enkelte ikke tåler. Da ville vi fått en liste lengre enn grunnloven. Er det virkelig så ille med dette røyken?
                                          Jeg har selv astma og sliter på steder med mye røyk, men har aldri hatt plager på åråsen. Jeg tror dere bare vel ha vekk røykere bare for å ha noe å klage på.
                                          Alt For Fugla

                                          Gå Av Grønlund

                                          Kommentar

                                          Working...