Dette begynner å ligne en komedie (eller tragedie?). Kanskje det er på tide å skifte ut hele vaktmannskapet og la KFL stå for eget vakthold til feltet?
RBK fans på strømmen storsenter - hvorfor sleppes disse inn? OKB?
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeDette begynner å ligne en komedie (eller tragedie?). Kanskje det er på tide å skifte ut hele vaktmannskapet og la KFL stå for eget vakthold til feltet?
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLDenne kampen så skulle det IKKE selges billetter til RBK fans utenom på bortetribunen.
Så OKB du som er i styret (vara), eller noen andre som har peiling:
Hvorfor slipper vaktene inn mennesker med RBK effekter på andre tribuner enn bortefeltet? (Fra kfl feltet så kunne man telle mange mennesker i hvite og svarte effekter som jubla når rbk scorte)
Det er jo bare å vise de til bortefeltet der det var GOD plass.
.. men på generelt grunnlag er jeg ikke enig med deg. Jeg synes det ikke gjør noe at noen få rbk-supportere får innpass på en av de tre tribunene. De fleste av disse er med andre LSK-supportere, og ønsker å sitte sammen. Vi er da ikke aper? Vi klarer vel å tolerere andre lags supportere uten å klikke?
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbHvorfor ikke ta kontakt med klubben direkte? Ring Per Mathisen, Per Berg, eller Jan Åge Fjørtoft?
.. men på generelt grunnlag er jeg ikke enig med deg. Jeg synes det ikke gjør noe at noen få rbk-supportere får innpass på en av de tre tribunene. De fleste av disse er med andre LSK-supportere, og ønsker å sitte sammen. Vi er da ikke aper? Vi klarer vel å tolerere andre lags supportere uten å klikke?
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbDe fleste av disse er med andre LSK-supportere, og ønsker å sitte sammen. Vi er da ikke aper? Vi klarer vel å tolerere andre lags supportere uten å klikke?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeMen, når medlemmer av KFL med sesongkort eller billett til feltet blir nektet adgang, er det ikke lenger greit.Kommentar
-
iflg dette bildet:
Opprinnelig skrevet av veironhttp://www.kfl.no/galleri/phpslidesh...¤tPic=31
Dette må være trøndere på KFL tribunen. Bare se de sure trynene på de to jentene og gamlekara bak dem! Hva skjer??
Hvis noen tar med en hel familie fra trøndelag som gjester på feltet synes jeg dette er uheldig, særlig når det er så trangt om plassene!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Jeg tror lite eller ingenting på at det var rbk-supportere på kanarifeltet.
Vurderingen at det var fullt på kanarifeltet må ha vært feil. Jeg var selv en av de som ble henvist til RB-tribunen, men i andreomgang så jeg med egne øyne at det var god plass oppe på feltet. Mulig pakkinga av folk gikk dårlig.
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HenrikHvis du mener de 4 stykkene som står der uten å smile så ser jeg ikke noen effekter som skulle tilsi at vi skulle kunne nekte de adgang om de hadde billetter til feltet vel å merke.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbMulig pakkinga av folk gikk dårlig.
Det nytter ikke bare å si over høyttaleren at
"Pakk tettere sammen, det er mange som skal inn!"
Spesielt nå, som vi har felt hvor det ikke bare er å gå ett skritt opp
og to mot midten, må det vises, eller sies, tydelig hvordan folk skal flytte seg.
Det vikitgste er å få dem vekk fra trappene og inn på selve tribunene.
Trappene trenger ikke være tomme, men de bør være det siste som blir fylt.Kommentar
-
syns det er sjukt latterlig av rbk supportere og ville sitte på rb tribunen jeg.. når det er drit mange rbk folk på diadora tribunen ? la veldig merke til det da rbk scorte..
var 50 stk omtrent+- på rb tribunen som hoppa med rbk flagg ? er da mye mer morro og ferie et mål med fansen ?Kommentar
-
Kanskje vi bør tilbake til gode gamle "hooligan-tiden", da ingen gikk av veien for en god slåsskamp???
Da får nok sikkerhetssjefen underarmen ut av VIF-kanalen nederst på ryggen, tenker jeg...
Litt merkelig at den nesten må gå så langt før noe blir gjort.FUGLA-hilsen
ØyvindKommentar
-
Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1rder sjekker de alle som går inn på kampen.. noe som burde gjøre i hele norge. liker sånt.Kommentar
-
Fant 'a verktøyet ditt?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironNæh!! Var kaldt. Liten som en rekeNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar