Plasser på kanari-feltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tulip
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2006
    • 49

    Plasser på kanari-feltet

    Utrolig irriterende å bli nektet inngang til kanarifeltet fordi det er fullt! HALLO det får jo ikke vært fullt, jeg står jo utenfor med billetten i hånda.. Da skal jeg ikke sitte på kortsiden selv om det er ledige plasser der.Jeg skal stå med kanarifansen! :evil:
    Det er neste år det skal skje!
  • ulfpulf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2506

    #2
    Opprinnelig skrevet av tulip
    Utrolig irriterende å bli nektet inngang til kanarifeltet fordi det er fullt!
    Hvis du ble nektet adgang i går fordi det var fullt, er det ikke bare irriterende, det er latterlig.
    Det var langt fra fullt øverst på feltet.
    Jeg sto aller øverst i trappa mellom B- og C-feltene, og der sto vi bare en på hvert trinn. Ikke sto vi trangt heller.

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      #3
      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
      Hvis du ble nektet adgang i går fordi det var fullt, er det ikke bare irriterende, det er latterlig.
      Det var langt fra fullt øverst på feltet.
      Jeg sto aller øverst i trappa mellom B- og C-feltene, og der sto vi bare en på hvert trinn. Ikke sto vi trangt heller.

      De små forsøkene på å "pakke" på feltet i går var ikke særlig helhjertet. Det virket som om LSK ikke var forberedt på at feltet i utgangspunktet var utsolgt...


      Mvh
      Gammer`n - veldig skuffet over at bare 10 300 løste billett. Tror man fortsatt av sesongkortsalg ikke lønner seg?
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • OsloFugl
        Medlem
        Hoffnarr
        • Aug 2005
        • 46

        #4
        Kom rundt 20-25 min før kampstart og ble nektet og gå opp mellom felt B og C pga det var fullt. Gikk da inn mellom felt B og A, og vandret så bort til øverst på Felt C der jeg pleier og stå. Her var det som vanlig god plass... Hovedproblemet er at så mange står i trappa mellom felt B og C, dermed er det kul i havet og komme seg opp og forbi....

        Ellers er jeg også skuffa at kun 10316 løste billett i går. På fredag var det jo i flg RBs billettbørs solgt 9.537 billetter, dvs at kun 779 kjøpte billett på lørdag og på stadion søndag.... Kan det stemme? Eller returnerte RBK mange billletter? Er jo utrolig dumt hvis noen ble hjemme fordi de trodde at matchen mest sannsynlig var utsolgt....

        OsloFugl - endelig er ventetida over.....

        Kommentar

        • tulip
          Medlem
          Hoffnarr
          • Apr 2006
          • 49

          #5
          løste seg tilslutt

          kom meg inn etterhvert da, men irriterende å måtte starte matchen med å krangle med vaktene,prøvde alle "inngangene" ... fikk ikke med meg 1. målet engang
          Det er neste år det skal skje!

          Kommentar

          • F.s
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jan 2006
            • 128

            #6
            Kanarifeltet

            Vet at kanarifeltet har blitt forstørret littegranne i det siste, men det må mer til! Jeg kom dit 2 timer før kampstart sammen med resten av vennene. Og da det begynte å floke seg til ble det så trangt at vi måtte stå mot hverandre! Så jeg gikk ut på sitteplassene og sto der å sang...vær så snill å gjør noe med det, ikke noe morro å være på kamp da!

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5099

              #7
              Opprinnelig skrevet av F.s
              Vet at kanarifeltet har blitt forstørret littegranne i det siste, men det må mer til! Jeg kom dit 2 timer før kampstart sammen med resten av vennene. Og da det begynte å floke seg til ble det så trangt at vi måtte stå mot hverandre! Så jeg gikk ut på sitteplassene og sto der å sang...vær så snill å gjør noe med det, ikke noe morro å være på kamp da!
              Ja, vi trenger mer plass til kampene mot Sandefjord og Odd.

              Kommentar

              • Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

                #8
                Ytterst på felt C var det mye folk men langt fra fullt. En viss sikkerhetssjef viser gang på gang at han ikke har peil på mye av det han driver med nå!


                Avgå!
                LOUD
                PROUD
                ULTRA

                Kommentar

                • kanaris_jenta
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Jul 2005
                  • 7

                  #9
                  Skjønner ikke hvorfor dem ikke bare bygger sitteplasser der, så kan bare stå da.. da har man fått et sete og der får man stå, da kommer også alle inn som har bill. Alle andre klubber har sitteplasser over hele,men dem står for det..

                  Kommentar

                  • danhen
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Mar 2004
                    • 111

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                    Ytterst på felt C var det mye folk men langt fra fullt. En viss sikkerhetssjef viser gang på gang at han ikke har peil på mye av det han driver med nå!


                    Avgå!
                    Samme skjedde med meg mot Djurgården også. Her kjøper man sin billett på KFL-feltet (sesongkort for mitt vedkommende), men blir nektet adgang! Og når man sitter på 2010 ser man TYDELIG at det er plass nok øverst på feltet.

                    Kommentar

                    • Chessheim-kanaris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 1022

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av kanaris_jenta
                      Skjønner ikke hvorfor dem ikke bare bygger sitteplasser der, så kan bare stå da.. da har man fått et sete og der får man stå, da kommer også alle inn som har bill. Alle andre klubber har sitteplasser over hele,men dem står for det..
                      da vil det bli færre plasser.. og det vil vi vel ikke..? :roll:

                      men jeg også ble henvist til strømmen storsenter tribunen når vi spilte mot DIF..
                      det var ikke mye morro å stå der når man ser at det er masse ledige plasser på kanarifeltet..
                      dvs, litt morro var det, for da lagde vi vårt eget lille forsangerfelt og sang mot resten av fansen
                      mvh Lsk's nye fysioterapeut

                      Kommentar

                      • FUGlinho
                        KFL styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2454

                        #12
                        har du billett til feltet kan dem ikke nekte deg å stå der? det vil si at dem da har solgt for mange billetter til feltet... og det kan jo ikke være bra
                        Kim
                        Styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • Tobben
                          Jeg elsker å kjøre trikk
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2005
                          • 1666

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                          har du billett til feltet kan dem ikke nekte deg å stå der? det vil si at dem da har solgt for mange billetter til feltet... og det kan jo ikke være bra
                          Det var fortsatt masse ledige plasser på feltet. Men folk er for slappe til å trekke innover når dem får beskjed om det over speakern

                          Kommentar

                          • Vestfold Kanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Oct 2004
                            • 4583

                            #14
                            Det er fordi sikkerhetssjefen er totalt inkompetent!


                            At det var veeeeeldig fullt på semin i fjor mot enga derimot, det er det en annen grunn til.
                            LOUD
                            PROUD
                            ULTRA

                            Kommentar

                            • Anders_Bakken
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 542

                              #15
                              Var rimelig bra pakka der vi står i hvertfall....vi stod sidelengs de fleste av oss...blei et sant hælvete på scoringene

                              Kommentar

                              • KanariGulFugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 454

                                #16
                                Vet at det var flere uten billett på feltet som stod der

                                Kommentar

                                • Jumbo
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • May 2004
                                  • 66

                                  #17
                                  At LSK selger flere biletter enn det som det faktisk er lov til er jo helt latterlig, viste faktisk ikke at dette var lovlig en gang.

                                  Somsagt, få opp stolene, vi blir et par personer færre (utvidfeltet), men man får ihvertfall plass der man har hvert så flink og kjøpe bilett og gjerne vil stå.

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    #18
                                    Kommer man tidlig er det ikke noe problem med plasser. Såpass burde folk vite nå...
                                    Og om man absolutt må stå på de stedene hvor det er fullest så må man jo også regne med at det blir trangt. Litt lenger ut på kantene er det ikke like kompakt.
                                    Og "pakkingen" som det ble oppfordret til over speaker fungerte dårlig ja. De som har stått der i over en time er jo lite lystne til å miste godplassen. Sånn er det bare... Men det er alltids plasser rundt omkring. Folk får bare presse seg opp trappa!

                                    Kommentar

                                    • Kanariz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 2507

                                      #19
                                      Utvid hele kanari feltet! La hele Notar tribunen bli stående kanaris!!! hehe

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        #20
                                        jeg er alltid på plass minst en time før kampstart så ikke noe problem for midt vedkommende. Men ser jo helt klart at klubben sliter litt for tia på arrangementsiden, først dette med UFC og nå dette med at folk med gyldige biletter ikke slipper inn. Lover ikke bra, fortseter klubben slikt kommer flere til å holde seg hjemme og klubben taper penger, vi er kunder, vi bør ha krav på å få det produktet vi betaler for.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        Working...