Utrolig irriterende å bli nektet inngang til kanarifeltet fordi det er fullt! HALLO det får jo ikke vært fullt, jeg står jo utenfor med billetten i hånda.. Da skal jeg ikke sitte på kortsiden selv om det er ledige plasser der.Jeg skal stå med kanarifansen! :evil:
Plasser på kanari-feltet
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av tulipUtrolig irriterende å bli nektet inngang til kanarifeltet fordi det er fullt!
Det var langt fra fullt øverst på feltet.
Jeg sto aller øverst i trappa mellom B- og C-feltene, og der sto vi bare en på hvert trinn. Ikke sto vi trangt heller. -
Opprinnelig skrevet av ulfpulfHvis du ble nektet adgang i går fordi det var fullt, er det ikke bare irriterende, det er latterlig.
Det var langt fra fullt øverst på feltet.
Jeg sto aller øverst i trappa mellom B- og C-feltene, og der sto vi bare en på hvert trinn. Ikke sto vi trangt heller.
De små forsøkene på å "pakke" på feltet i går var ikke særlig helhjertet. Det virket som om LSK ikke var forberedt på at feltet i utgangspunktet var utsolgt...
Mvh
Gammer`n - veldig skuffet over at bare 10 300 løste billett. Tror man fortsatt av sesongkortsalg ikke lønner seg?Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Kom rundt 20-25 min før kampstart og ble nektet og gå opp mellom felt B og C pga det var fullt. Gikk da inn mellom felt B og A, og vandret så bort til øverst på Felt C der jeg pleier og stå. Her var det som vanlig god plass... Hovedproblemet er at så mange står i trappa mellom felt B og C, dermed er det kul i havet og komme seg opp og forbi....
Ellers er jeg også skuffa at kun 10316 løste billett i går. På fredag var det jo i flg RBs billettbørs solgt 9.537 billetter, dvs at kun 779 kjøpte billett på lørdag og på stadion søndag.... Kan det stemme? Eller returnerte RBK mange billletter? Er jo utrolig dumt hvis noen ble hjemme fordi de trodde at matchen mest sannsynlig var utsolgt....
OsloFugl - endelig er ventetida over.....Kommentar
-
Kanarifeltet
Vet at kanarifeltet har blitt forstørret littegranne i det siste, men det må mer til! Jeg kom dit 2 timer før kampstart sammen med resten av vennene. Og da det begynte å floke seg til ble det så trangt at vi måtte stå mot hverandre! Så jeg gikk ut på sitteplassene og sto der å sang...vær så snill å gjør noe med det, ikke noe morro å være på kamp da!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av F.sVet at kanarifeltet har blitt forstørret littegranne i det siste, men det må mer til! Jeg kom dit 2 timer før kampstart sammen med resten av vennene. Og da det begynte å floke seg til ble det så trangt at vi måtte stå mot hverandre! Så jeg gikk ut på sitteplassene og sto der å sang...vær så snill å gjør noe med det, ikke noe morro å være på kamp da!Kommentar
-
Ytterst på felt C var det mye folk men langt fra fullt. En viss sikkerhetssjef viser gang på gang at han ikke har peil på mye av det han driver med nå!
Avgå!Kommentar
-
Skjønner ikke hvorfor dem ikke bare bygger sitteplasser der, så kan bare stå da.. da har man fått et sete og der får man stå, da kommer også alle inn som har bill. Alle andre klubber har sitteplasser over hele,men dem står for det..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisYtterst på felt C var det mye folk men langt fra fullt. En viss sikkerhetssjef viser gang på gang at han ikke har peil på mye av det han driver med nå!
Avgå!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av kanaris_jentaSkjønner ikke hvorfor dem ikke bare bygger sitteplasser der, så kan bare stå da.. da har man fått et sete og der får man stå, da kommer også alle inn som har bill. Alle andre klubber har sitteplasser over hele,men dem står for det..
men jeg også ble henvist til strømmen storsenter tribunen når vi spilte mot DIF..
det var ikke mye morro å stå der når man ser at det er masse ledige plasser på kanarifeltet..
dvs, litt morro var det, for da lagde vi vårt eget lille forsangerfelt og sang mot resten av fansenmvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FUGlinhohar du billett til feltet kan dem ikke nekte deg å stå der? det vil si at dem da har solgt for mange billetter til feltet... og det kan jo ikke være braKommentar
-
Det er fordi sikkerhetssjefen er totalt inkompetent!
At det var veeeeeldig fullt på semin i fjor mot enga derimot, det er det en annen grunn til.Kommentar
-
Var rimelig bra pakka der vi står i hvertfall....vi stod sidelengs de fleste av oss...blei et sant hælvete på scoringeneKommentar
-
-
At LSK selger flere biletter enn det som det faktisk er lov til er jo helt latterlig, viste faktisk ikke at dette var lovlig en gang.
Somsagt, få opp stolene, vi blir et par personer færre (utvidfeltet), men man får ihvertfall plass der man har hvert så flink og kjøpe bilett og gjerne vil stå.Kommentar
-
Kommer man tidlig er det ikke noe problem med plasser. Såpass burde folk vite nå...
Og om man absolutt må stå på de stedene hvor det er fullest så må man jo også regne med at det blir trangt. Litt lenger ut på kantene er det ikke like kompakt.
Og "pakkingen" som det ble oppfordret til over speaker fungerte dårlig ja. De som har stått der i over en time er jo lite lystne til å miste godplassen. Sånn er det bare... Men det er alltids plasser rundt omkring. Folk får bare presse seg opp trappa!Kommentar
-
jeg er alltid på plass minst en time før kampstart så ikke noe problem for midt vedkommende. Men ser jo helt klart at klubben sliter litt for tia på arrangementsiden, først dette med UFC og nå dette med at folk med gyldige biletter ikke slipper inn. Lover ikke bra, fortseter klubben slikt kommer flere til å holde seg hjemme og klubben taper penger, vi er kunder, vi bør ha krav på å få det produktet vi betaler for.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar