Plasser på kanari-feltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 1718

    #21
    Opprinnelig skrevet av Kanariz
    Utvid hele kanari feltet! La hele Notar tribunen bli stående kanaris!!! hehe
    Jeg mener seriøst at dette burde vurderes nøye.
    Man betaler penger for å se en kamp, men de under 1,70 m ser kanskje ingenting fordi det står 3 rekker på hvert trinn og mange er ikke direkte positive til å sleppe frem disse menneskene og med det gi fra seg den plassen de har fått...

    Utvid feltet! :twisted:
    Homer Simpson.



    www.ultrassarp.no

    Kommentar

    • mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

      #22
      Opprinnelig skrevet av xeR
      Lover ikke bra, fortseter klubben slikt kommer flere til å holde seg hjemme...
      Nei, for Guds skyld, ikke hold dere hjemme pga av dette!
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

      Mvh
      Mr.Jordbakke

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #23
        dette var på ingen måte en oppfordring, var bare en advarsel om noe som kan skje hvis ikke klubben tar seg sjæl i nakken. Jeg kommer ikke til å holde meg hjemme pga dette, jeg er alltid tidlig ute og med 203 cm på strømpelesten så har jeg alltid fin utsikt Men kanskje det hadde hjulpet en del om folk faktisk tok 3 skritt til siden når speaker oppfordrer om det..
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • lsk123
          Medlem
          Bøffel
          • May 2004
          • 36

          #24
          Jeg har sitteplass helt inn til kanarifeltet og opplevde at kanarifansen ble stående helt oppå meg. Så ikke målet ved OKS tribunen uten å reise meg. Synes det er respektløst av dere å bryte banneret som skal skille kanarifeltet og sittadelen på felt C og stå helt inntil de som sitter. Det er ikke alle som har rygg til å stå i 2 timer.

          Beklager dette oppgulpet men det ødela faktisk store deler av matchen for meg og jeg håper/satser på at dette var et engangsproblem.

          Det er ofte en grunn til at speaker sier at man må trekke sammen.
          Fugla for alltid!

          Kommentar

          • danhen
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Mar 2004
            • 111

            #25
            Opprinnelig skrevet av veiron
            Kommer man tidlig er det ikke noe problem med plasser. Såpass burde folk vite nå...
            Og om man absolutt må stå på de stedene hvor det er fullest så må man jo også regne med at det blir trangt. Litt lenger ut på kantene er det ikke like kompakt.
            Og "pakkingen" som det ble oppfordret til over speaker fungerte dårlig ja. De som har stått der i over en time er jo lite lystne til å miste godplassen. Sånn er det bare... Men det er alltids plasser rundt omkring. Folk får bare presse seg opp trappa!
            Jo, det er et problem når man blir nektet adgang selv om man har sesongkort! Hvis jeg vil komme rett før kampstart så MÅ jeg få lov til det, men jeg kan ikke forvente meg å få de beste plassene på feltet. Derimot forventer jeg å få komme inn!!

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #26
              Nå sier vel speakeren at man skal trekke lengere ut mot sidene, og da er det vel naturlig at det går utover de som er på sittedelen på felt c. Legg skylda på arrangør og ikke på kfl
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • krisruds
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 839

                #27
                Speaker sier ta at steg modt midten og et steg opp. hvordan i svarte skal 700 stk som står på felt C klare og ta et steg oppover når det er seter der?`Det kommer til og bli et masse tryn alla grandre

                Synes heller vi skal trekke mot inngangen eller mot Tommy.

                Det som skjer hvis alle skal ta et steg bakover så får dem en person foran seg, noe jeg ser på som lite interesant, jeg gidder ikke møte opp 1.5t før kampen for og få en bra plass slik at folk som må ta de siste 2 til 3 ^brune gode^ før dem tar turen bort til Åråsen kan bare komme og stille seg foran meg på tribunen.
                krisruds medlem av KFL siden 1996


                OI OI OI nå har vi det morro :)

                BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av krisruds
                  Speaker sier ta at steg modt midten og et steg opp. hvordan i svarte skal 700 stk som står på felt C klare og ta et steg oppover når det er seter der?`Det kommer til og bli et masse tryn alla grandre

                  Synes heller vi skal trekke mot inngangen eller mot Tommy.

                  Det som skjer hvis alle skal ta et steg bakover så får dem en person foran seg, noe jeg ser på som lite interesant, jeg gidder ikke møte opp 1.5t før kampen for og få en bra plass slik at folk som må ta de siste 2 til 3 ^brune gode^ før dem tar turen bort til Åråsen kan bare komme og stille seg foran meg på tribunen.
                  Det skal du ha rett i, dette er vel en av grunnene til at mange kommer tidlig for å få gode plasser, så ender det med at man blir dyttalangt ut på sia, rett bak en stolpe. tenk hvis alle skulle gitt faen i å være tidlig ute og kom 15 min før kampstart. Da hadde det vært morro å vært arrangør!
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  Working...