Martin's før LSK-RBK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vegar Hjermundrud
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 423

    Martin's før LSK-RBK

    Jeg dro innom Martin's i går omkring kl. 18 og der var det fullt gitt... Etter å ha kjempet mot klaustrofobien i 5 minutter havnet jeg i stedet på Republic, og selv om øllen var dyr var jo det slett ikke verst. Litt keitete lokale, men alright utvalg av øl. Mange andre kjente fjes var også å se i lokalet - nettopp fordi det ikke var fysisk mulig å bevege seg, og i alle ikke få tak i øl, på Martin's. I fjor var KFLs stampub stor nok, men det har skjedd noe i løpet av høsten og vinteren. Spørsmålet er om KFL bør forhandle priser for et alternativ for Martin's i Lillestrøm dersom det ikke er mulig å åpne f.eks. underetasjen der.
    Last edited by RoyVaadal; 11.04.2006, 07:32.
    Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!
  • Franken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1036

    #2
    Ettersom jeg er bosatt i Trondheim er jeg ikke ofte på Martins. Stod selv foran en storskjermen ved den store baren, da det var på sitt verste. Jeg måtte kjempe for at ikke jakken min skulle forsvinne, ettersom jeg holdt den i hånda. Det var helt umulig å ikke bli presset bortover. Greit for meg som er over 100kg, men hva hadde skjedd om det var et barn der? For det er vel ikke 18årsgrense før kampen?

    Jeg hadde aldri i livet tatt med meg barna for å la de suge på stemningen før kampen når det er slik. Skal det være en plass hvor alle i Kanarifansen skal kunne være, bør det også begrenses hvor mange som kan komme inn. Hvor mange har de lov til ha ha der inne, uten å åpne nede? Og hvorfor ikke åpne nede? Flere folk inne, og mer penger i kassen vel?

    Jeg pratet med flere som syntes det var meget ubehagelig at det var så trangt, og spesielt ille når det ble presset på foran den ene puben. Kan jo tenkes det blir bedre når uteområdet blir mer pop når varmen stiger utover våren...
    Fra Baillsund

    Kommentar

    • JhnY
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 975

      #3
      enig, på tide at de starter å åpne nede. Det er altfor fullt der..

      Kommentar

      • Harvest
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 855

        #4
        Det var sinnsykt trangt på Martins! Utrolig nok fikk jeg kjempet meg frem til tre halvlitere, men det var på hengende håret. Stakk ut etter at jeg hadde drukket dem opp. Orka ikke å være der inne lenger. Fatter ikke hvorfor de ikke åpna nede. Dette bør man snakke med Martins om. Mye folk = åpne nede.
        Iron Maiden's gonna get you.

        Kommentar

        • gj
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3359

          #5
          Vi orka heller ikke, så vi flykta Martin's.

          Fortsetter trenden må noe gjøres. O'Leareys var vel et godt hint i seg selv...

          Kommentar

          • Vestfold Kanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Oct 2004
            • 4583

            #6
            Det var stappfullt både ute og inne, altfor mye folk på Martins i går.

            Hvor ligger det stedet du nevnte Vegar?
            LOUD
            PROUD
            ULTRA

            Kommentar

            • Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

              #7
              Er det ikke det stedet som ligger der Baklomma lå før? Torvet 1

              Kommentar

              • danhen
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Mar 2004
                • 111

                #8
                Neste kamp er det tilbake til det normale tenker jeg.....

                Dog håper jeg at jeg tar feil. Mye folk på pub=mye folk på kamp=bra stemning.

                Kommentar

                • mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

                  #9
                  Flott at så mange forlot Martin's, så ble det bedre plass til oss som var igjen. Fikk t.o.m. med oss Manu-seier over Arsenal, til tross for Mykle ikke ville la oss se ferdig. Som dedikert LSK og ManU-supporter siden 70-tallet vil jeg selv bestemme hvor og når jeg støtter mine to lag.

                  Måtte bare få si det.
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                  Mvh
                  Mr.Jordbakke

                  Kommentar

                  • Chessheim-kanaris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 1022

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Henrik
                    Er det ikke det stedet som ligger der Baklomma lå før? Torvet 1
                    stemmer, det er gamle Baklomma pub..

                    men det er jo ytterst få ganger at martin's er så fullt som det var denne dagen..

                    jeg stod helt innerst i lokalet, hadde tenkt meg ut en tur, men det var ikke mulig å komme lenger enn til biljardbordet.. da måtte jeg snike til meg en plass i "innhegningen" der, stod bom fast. hehe
                    morro med mange folk altså, gir god stemning, men da hadde det nok vært lurt å følge tipset som har kommet tidligere i tråden; åpne nede også!
                    *problem løst*
                    Last edited by Chessheim-kanaris; 10.04.2006, 22:52.
                    mvh Lsk's nye fysioterapeut

                    Kommentar

                    • Tobben
                      Jeg elsker å kjøre trikk
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2005
                      • 1666

                      #11
                      Om dem skal åpne nede må dem også ha bemanning nok. Og det er vel toppen 3 stk på jobb på martins på en søndag

                      Kommentar

                      • Harvest
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2006
                        • 855

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                        Flott at så mange forlot Martin's, så ble det bedre plass til oss som var igjen. Fikk t.o.m. med oss Manu-seier over Arsenal, til tross for Mykle ikke ville la oss se ferdig. Som dedikert LSK og ManU-supporter siden 70-tallet vil jeg selv bestemme hvor og når jeg støtter mine to lag.

                        Måtte bare få si det.
                        Hehe, når Mykle klikka og fikk av stprskjermen gikk jeg bort til de andre tv'ene og så ferdig.

                        "ER DU LSK ELLER UNITED-SUPPORTER?!?!?!?" SLÅ AV DEN JÆVLA ENGELSKE MØKKA DER!"

                        Haha... skal vi skrike "ER DU LSK ELLER ROMA-SUPPORTER?!?!?"
                        Iron Maiden's gonna get you.

                        Kommentar

                        • Chessheim-kanaris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 1022

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Tobben
                          Om dem skal åpne nede må dem også ha bemanning nok. Og det er vel toppen 3 stk på jobb på martins på en søndag
                          sant nok, da trengs det flere på jobb, men det vil vel likevel lønne seg økonomisk for martin's..
                          jeg synes hvertfall at det høres ut som en god idé
                          mvh Lsk's nye fysioterapeut

                          Kommentar

                          • Tobben
                            Jeg elsker å kjøre trikk
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2005
                            • 1666

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
                            sant nok, da trengs det flere på jobb, men det vil vel likevel lønne seg økonomisk for martin's..
                            jeg synes hvertfall at det høres ut som en god idé
                            Jaja. Jeg støtter det forslaget hundre prosent!

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7056

                              #15
                              Martins er ut. Andy's er den nye vinen!
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7056

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                Flott at så mange forlot Martin's, så ble det bedre plass til oss som var igjen. Fikk t.o.m. med oss Manu-seier over Arsenal, til tross for Mykle ikke ville la oss se ferdig. Som dedikert LSK og ManU-supporter siden 70-tallet vil jeg selv bestemme hvor og når jeg støtter mine to lag.
                                Måtte bare få si det.
                                Med mindre jeg er i ferd med å gå i frø: Mykle er granngivelig Arsenalsupporter. Eller VAR, selvsagt. Vet ikke om han har slutta nå, men der har vi en plausibel forklaring
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
                                  Jeg dro innom Martin's i går omkring kl. 18 og der var det fullt gitt... Etter å ha kjempet mot klaustrofobien i 5 minutter havnet jeg i stedet på Republic, og selv om øllen var dyr var jo det slett ikke verst. Litt keitete lokale, men alright utvalg av øl. Mange andre kjente fjes var også å se i lokalet - nettopp fordi det ikke var fysisk mulig å bevege seg, og i alle ikke få tak i øl, på Martin's. I fjor var KFLs stampub stor nok, men det har skjedd noe i løpet av høsten og vinteren. Spørsmålet er om KFL bør forhandle priser for et alternativ for Martin's i Lillestrøm dersom det ikke er mulig å åpne f.eks. underetasjen der.

                                  mer eller mindre fakts: (slik jeg ser det og har hørt)


                                  1. Daglig leder hadde driti seg ut og bestilt for lite folk til å jobbe.
                                  2. Martins hadde underestimert antall folk som skulle komme. Kanskje ikke så rart. Mot RBK i fjor var det ræva. I det hele tatt var det RÆVA med folk på martins, utenom de siste 90 minuttene før avspark i fjor.
                                  3. Martins hadde ikke oppe i underetagen, se 1 & 2.
                                  4. Røyke buret ute var enda oppe. Noe som er forståelig, ville vært altfor kaldt å rive det.
                                  5. Vaktene burde ha stengt av for å sleppe inn folk. Det var altfor mange folk inne. en brannforskrift innspeksjon hadde vel antagelig stengt martins på flekken.

                                  så;

                                  Jeg tror at Martins fremover kommer til å være stor nok hvis:

                                  *de fjerner buret ute (det skjer jo)
                                  *åpner nede
                                  *har nok folk på jobb/standby.
                                  *18års grense hele dagen (dessverre tror jeg dette er ett møst)
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                                  Kommentar

                                  • Harvest
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2006
                                    • 855

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Med mindre jeg er i ferd med å gå i frø: Mykle er granngivelig Arsenalsupporter. Eller VAR, selvsagt. Vet ikke om han har slutta nå, men der har vi en plausibel forklaring
                                    Vel, han sa jo "Den engelske møkka!", så jeg vet ikke. dog, han er fortsatt Roma-fan såvidt jeg har sett.
                                    Iron Maiden's gonna get you.

                                    Kommentar

                                    • Vestfold Kanaris
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Oct 2004
                                      • 4583

                                      #19
                                      Mykle er 100% LSK. Selv om han har sympatier for Roma går nok ingenting foran LSK!
                                      LOUD
                                      PROUD
                                      ULTRA

                                      Kommentar

                                      • Harvest
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2006
                                        • 855

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                        Mykle er 100% LSK. Selv om han har sympatier for Roma går nok ingenting foran LSK!
                                        Ingen lag går foran LSK for meg heller, men kan Mykle ha sympatier for Roma kan vel andre ha symaptier for engelske lag?

                                        Ikke så nøye egentlig. Han hadde vel fått i seg noen pils og var skikkelig gira på seriestarten. Mykle slik alle kjenner'n!
                                        Iron Maiden's gonna get you.

                                        Kommentar

                                        Working...