Opprinnelig skrevet av Harvest
Holdningsendring må til!
Collapse
X
-
Kan det ikke heller kreves at mødrene blir medKommentar
-
Opprinnelig skrevet av xeRPrøv å finne frem i køben du da! Var som å tusle rundt i en labyrint med bind for øya.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FUGlinho....
men at folk har med en lapp hjemmefra som sier at det er greit at de reiser, det hindrer dem ikke fra å drikke seg dritings fordet?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChriZzaDe må jo også sende med telefonnummere til foreldrene. Vil vel tro at folk behersker seg litt mer om de vet at reiseleder sitter med nummeret til mor eller far og at det tar han nøyaktig 2 sek å ringe hjem og fortelle hva deres lille engel holder på med på tur...Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Bra at det blir tatt tak i dette. Veldig bra!
Jeg var selv rimelig på´n i Køben, men samtidig blir jeg ikke lenger ape når jeg drikker. Jeg suller litt rundt og glemmer bort at jeg står med kompisen min i perioder (kjedelig å bli forlatt Jan Banan??), men noe mer galt enn det blir det ikke til. Der tror jeg forskjellen på de yngre og oss litt eldre er. Man ser mer til "fjortisfylla".
Men alle kan vel prøve å begrense seg, det gjelder også undertegnede.
Men å bli "godfull" ser jeg ikke noe galt med når man er på tur og har det gøy!
Så lenge man er over 18 vel og merke.Kommentar
-
Det er ikke bare fyll som er problemet med de unge i KFL...
Den skal tidlig krøkes...
Fortsatt ledig plass på Kanari-feltet?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av F.sMå man virkelig ha med skriv fra foreldre når man reiser på småturer i Norge? F.eks Fredrikstad...? Er det virkelig så mye fyll blant oss under 18 på turer i Norge?Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Jeg er ikke 18 sjøl en gang og det skal sies at jeg har vært vel og merke brisen på et par turer. Men jeg har ALDRI vært stupp kanon jævla dritings på noen av turene. Og har heller ikke noen planer om det. Hvorfor noen velger og bli så full på noen av turene er for meg litt rart. Men nå er det sånn at de jeg har sett som har vært stup fulle på en tur har vært en god del år over 18. Men men, så lenge jeg fortsatt får dratt på turer så syns jeg at dette er et flott tiltak som jeg trur iallefall mange foreldre kommer til og sette pris påKommentar
-
Tross i at Gullik er over 18 år, så syntes jeg vel egentlig at han bør ha med seg noen form for melding hjemme i fra han ogsåSnart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsDet står jo langturer. Regner med at man ikke trenger brev for å reise med KFL til kampene mot VIF, Lyn, Stabæk, Ham-Kam og Fredrikstad. Om Sandefjord og Odd går under "langturer" er jeg ikke sikker på.
Men kjempefint at KFL tenker på dette også, at de blir strengere på fylla. Håper også at dere lager noen "regler" for de som røyker på kamp.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av F.sHåper virkelig du har rett. For å ta med brev på sånne turer blir bare tull. Og tror ikke det er noe vits, fordi de fleste kjører bil dit!
Men kjempefint at KFL tenker på dette også, at de blir strengere på fylla. Håper også at dere lager noen "regler" for de som røyker på kamp.
PetterKommentar
Kommentar