Opprinnelig skrevet av F.s
Holdningsendring må til!
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av petterRøyking er LSKs bord, og enda de sier at det er forbudt i år, hørte jeg ikke et pip om dette sist kamp.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Det er antakelig ikke bare kanaris på tur som har et alkoholproblem. Følgende artikkel er sakset fra lsk.no:
Åpningskampen mellom LSK og RBK endte uavgjort
Tiltross for en kanllåpning av LSk holdt det ikke til seier over RBK
Frode Kippe scorets årets første LSK mål i Tippeligastarten 06. Deretter fulgte Olivier Occean med scoring som ga 2-0 etter 15 min.
RBK kom mer inn i kampen og reduserte til 1-2 som var stillingen etter første omgang.
Etter pausen svoret LSK nok en gang ved Robert Koren, men RBK ga seg ikke og reduserte først til 2-3 og tilslutt 3-3 som ble sluttresultatet.Kommentar
-
I tillegg har den eminenete hjemmesia til sportsklubben en tabell som enda ikke er oppdatert (tirsdag 23:30).
Kan man ikke heller slutte å drive ei hjemmesia, når det hele bare er latterlig. Sponsorene gikk inn og rettet på Uwe da han satte sportsklubben i et dårlig lys, lurer på hvorfor de ikke reagerer på å bli frontet på en slik amatørside??
(og ja, sorry, dette burde vært posta et helt annet sted, men jeg orka ikke en ny www.lsk.no tråd, bare måtte klage litt.....)En kjeeempescoring av tommy!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Flisby`nI tillegg har den eminenete hjemmesia til sportsklubben en tabell som enda ikke er oppdatert (tirsdag 23:30).NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
MÅ dere drikke dere fulle?Jeg er veldig motstander av alkohol, men respekterer at dere drikker..
Men det er for jævlig at folk under 18 drikker på kamper!
Håper jeg ikke blir buet ut med dette innlegget..Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Opprinnelig skrevet av fotball_martheMÅ dere drikke dere fulle?Jeg er veldig motstander av alkohol, men respekterer at dere drikker..
Men det er for jævlig at folk under 18 drikker på kamper!
Håper jeg ikke blir buet ut med dette innlegget..
-okb!Kommentar
-
Bra at det tas en diskusjon om dette. Var selv i Køben, synes at stemningen stort sett var veldig god både på båten ned, i byen før kampen og på tribunen. Noen eksempler på ren flatfyll var det likevel, ikke minst blant noen av de yngste (jeg understreker noen, ikke på langt nær alle).
Øl og fotball hører sammen; Rettesnoren må likevel være at med drakt og skjerf på er vi representanter for både LSK og KFL - og en dårlig oppførsel vil lett skape et dårlig inntrykk av klubben vi elsker.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennVar ikke du ganske mye på lista før også...?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeJo, da. Er på lista fortsatt jeg, men lsk.no har jeg gitt opp.
Lista synes jeg faktisk har utspilt sin rolle...Kommentar
-
Melding fra foresatte.....Ikke helt det riktige....
Synes det er veldig bra at Kanari-Fansen sitt styre velger å ta tak i en del problemer som finnes innad i klubben. Personlig mener jeg det å ha med ”melding fra foresatte” før man reiser på tur er lite gjennomtenkt, og vanskelig lar seg gjennomføre, til det finnes det for mange smutthull.
Jeg mener man bør gjennomføre en mye strengere ”kontroll” før man reiser av gårde på tur.
Med det mener jeg sjekk av tilstand før avreise, opp i mot også alder, sjekk av alder opp i mot drikking underveis i bussen/toget og lignende. Noe av dette gjelder selvfølgelig også for gamle gutta, de som synes fylla er mer viktig enn både turen og kampen.
Foreslår også at Martins Pub kun slipper inn personer som er over 18 år under alle arrangement i regi av KFL, med unntak av de som er med foresatte, spesielt på kampdager og dager med avreise til spillesteder.
Politiet har også en forebyggende avdeling. Kanskje disse kunne spilt mer på lag med KFL, og vært tilstede mer aktivt, spesielt når de mest populære turene og kampene finner sted.
Brudd på reglene som blir bestemt, kan jo straffes med utestengelse både fra turer og kamper.
Dette var mitt syn på saken.
Frode Haukås
Mob 45022064Last edited by okb; 12.04.2006, 14:51.Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
helt enig i dette.. det er ganske lett å fake en lapp hjemmefra.. bedre å ha rutiner med kontroller osv på selve bussene evt tog.
Kanskje litt vel strengt, men burde la seg gjennomføre at man nekter de som ikke har lov til å drikke, å drikke på turene i regi av KFL. enten bli med edru, eller bli hjemme og drekke..Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Melding hjemmefra med telefonnummer kan fungere bra det. Men da burde det før hver eneste tur tas noen stikkprøver og ringe ett visst antall tilfeldige nummere for å bekrefte. Gjør man det klart at dette er vanlig praksis hver gang så tviler jeg på om mange tør å komme med falske lapper.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironMelding hjemmefra med telefonnummer kan fungere bra det. Men da burde det før hver eneste tur tas noen stikkprøver og ringe ett visst antall tilfeldige nummere for å bekrefte. Gjør man det klart at dette er vanlig praksis hver gang så tviler jeg på om mange tør å komme med falske lapper.
Vi kommer nok til å ringe de fleste ja. Og det vil bli reaksjoner mot de som misbruker dette
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
Kommentar