Er dette Occeans mål? Eller selvmål av Kvarme? Har egentlig Ollie scoret sitt første eliteseriemål for LSK? Jeg er veldig i tvil!
Occeans mål mot RBK
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av LampsEr dette Occeans mål? Eller selvmål av Kvarme? Har egentlig Ollie scoret sitt første eliteseriemål for LSK? Jeg er veldig i tvil!
http://www.kanari-fansen.no/galleri/...¤tPic=14 -
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SemVar det ikke sånn at det var en RBK-spiller som heada ballen i mål, at han bare blei pressa av Olivier? Kan være at jeg hadde litt for mange alkende hyler innabors på søndag til å tenke klart, men jeg er ikke sikker...
Uansett er det Occeans mål!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SemVar det ikke sånn at det var en RBK-spiller som heada ballen i mål, at han bare blei pressa av Olivier?
Uansett er det Occeans mål!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SemVar det ikke sånn at det var en RBK-spiller som heada ballen i mål, at han bare blei pressa av Olivier? Kan være at jeg hadde litt for mange alkende hyler innabors på søndag til å tenke klart, men jeg er ikke sikker...
Uansett er det Occeans mål!
Jeg vil selvsagt at det er Occean som skal være den som scorer, men syns bare rett skal være rett.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LampsEr vel strengt tatt den som er nær ballen sist som skal bli "kreditert" målet? Hvis Kvarme stusser ballen i mål fra streken, da er det vel selvmål?
Jeg vil selvsagt at det er Occean som skal være den som scorer, men syns bare rett skal være rett.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SemDen er ikke alltid sånn at sistemann som er borti ballen blir kreditert scoringa, men jeg ser helt klart at Occeans mål er et tvilstilfelle. (Eller kanskje det ikke er tvil i det hele tatt? Kanskje er det opplagt at målet burde vært sjølmål?) Uansett har ikke jeg noen intensjon om å ta fra Occean sitt første seriemål for LSK!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LampsJeg tenker ikke på at ballen streifer innom en spiller og går i mål, men når man prøver å heade ballen over og header den i mål, så kan det bli betraktet som selvmål
Jeg er enig med Veiron. Dette er en tøvete diskusjon. Det er Occeans mål. Punktum.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av 10.09.50En corner nikkes hardt mot mål, ballen treffer en forsvarer på streken og forsvinner videre inn i mål. Jeg er sikker på at det er scoret hundre like mål i Tippeligaen. Kom opp med ett som ikke er kreditert angriperen.
Jeg er enig med Veiron. Dette er en tøvete diskusjon. Det er Occeans mål. Punktum.
Men, end of story, ville bare høre hva deres synspunkter var...
Mvh Lamps ( som er glad for at Ollie har åpnet kontoen sin )Kommentar
-
Klippet fra NFFs hjemmeside:
TID:
14 2 - 0 Olivier Occean Lillestrøm
End of discution!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Denne tråden er ikke så dum som alle skal ha det til, i og med at det er Koppinen, mannen som taper duellen med Olivier, som header ballen mot mål.
Men hvem bryr seg? Olivier er kreditert scoringen, og da er det ikke noe og mase om.Kommentar
Kommentar