Problemer med Billettluka.no ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • JaHNdy
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Nov 2005
    • 18

    Problemer med Billettluka.no ?

    Når jeg prøvde å bestille billetter til søndagenskamp fikk jeg beskjed om at det var utsolgt, og kun ledige billetter blant bortefansen. Når man da kommer til stadion og ser at det ikke er utsolgt, blir man jo selvfølgelig skuffet. Når man i tillegg får høre tilskuertallet, blir jeg enda mer skuffet.

    NB! Sesongkortinnehavere regnes vel for å være på stadion uansett om dem er der eller ikke?
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1557

    #2
    Opprinnelig skrevet av JaHNdy
    Når jeg prøvde å bestille billetter til søndagenskamp fikk jeg beskjed om at det var utsolgt, og kun ledige billetter blant bortefansen. Når man da kommer til stadion og ser at det ikke er utsolgt, blir man jo selvfølgelig skuffet. Når man i tillegg får høre tilskuertallet, blir jeg enda mer skuffet.

    NB! Sesongkortinnehavere regnes vel for å være på stadion uansett om dem er der eller ikke?
    Det som ikke er skuffende, er at de har priset alle de resterende serierundene til 120 kroner - istedenfor 200 for sitteplasser på langsidene.

    Håper bare det er Billettluka og ikke Lillestrøm som må dekke et tap på grunn av denne feilen.

    Kommentar

    • Runbernt
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • May 2004
      • 127

      #3
      Jeg har sesongkort på langside vest(SS-tribunen). I RBK-kampen var det flere dobbelt-bookinger, altså enkeltbilletter solgt på seter som allerede var opptatt av sesongkortinnehavere. Mye rart fra billettluka.
      Runbernt

      Kommentar

      Working...