Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det hadde tatt seg godt ut. TIl tapte som kjent hjemme for første gang, mens vi bare fortsetter der vi slapp før ferien. Bare må bli tre nye poeng hjemme mot TIL.
Jeg tror at etter den siste tidens fantastiske spill og poengsanking, så vil folk kjenne til sin besøkelsestid.
Så at det kommer mellom 7500 og 8500 mot Tromsø, ser jeg ikke som noen umulighet.
Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!
rEPPA forsøker nok bare å jage opp stemninga litt rundt billettene til Tromsø-kampen. Han har i tillegg ganske angst for cupkampen, for han har ikke billett dit ennå ;-)
Sesongkort? Da må jeg sitte på samme sete hele tiden, liker å sitte litt på OKS, Rainbow og ROBO. Bytte på litt!
Neida... Du kan få gå hjem når kampen er slutt..... og en tur på tisser'n i pausen er også greit, sitte på setet fra sesongstart til slutt skal du få slippe...
Urg... den var tørr den også... :wink:
.
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
- ALT FOR FUGLA
Kommentar