Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det blir vel litt som populærmusikk dette her. Avisene hyper det som faen, og massene kjøper det som faen. TV-eksperter og presse hyller målet som faen, og folket følger etter.
Rett og slett fordi de ikke gidder å tenke sjøl. Koren sitt mål var rett og slett en perle!
Prestasjonen til Koren er bedre en et brassespark fra fem meter, der det skal være vanskelig å treffe..
Koren setter den i nettet med venstre!
Da jeg satt på Åråsen søndag tenkte jeg: Aha! Her har vi rundensmål, men etter å ha sett kampen og målene igår må jeg si at jeg ble usikker. Hvor ofte får man se at et brassespark går i mål i tippeligaen? Sjelden, kanskje en gang i sesongen, mens nydelige langskudd slik som koren hadde er noe som kommer nesten hver runde. Derfor vil jeg ikke tro at det er noe bombe om miller stikker av med 1. rundes mål
synes målet til årst var en perle og jeg, men koren sitt var finest. "brassesparket" til miller, var ikke ett brassespark. han datt bakover, landa på ryggen og sprella krakilsk med beina. tilfeldigvis traff det ene beinet ballen og den gikk i mål.
Å kalle Millers mål et pent brassespark er en hån til brasilianere!:evil:
GODT POENG!!
Er utrolig lei det såkalte brassespark-hysteriet fra mediene..hvis man ser på spillet og ikke minst teknikken Robbie viser i forkant og v skuddet så var hans prestasjon en del bedre ja!
Gleder meg til å se Lsk kle av den halvfeite brann gjengen på tirsdag!
(hilsen rubinho som enda er grinete etter rævbk kampen)
Millers "brassespark" var jo ikke no fint en gang da!!Herregud ass..Bare fordi det er et brassespark betyr vel ikke det at det er så jævla fint!!For det brassesparket var ikke fint!
Korens mål var 5 ganger finere!
Millers "brassespark" var jo ikke no fint en gang da!!Herregud ass..Bare fordi det er et brassespark betyr vel ikke det at det er så jævla fint!!For det brassesparket var ikke fint!
Korens mål var 5 ganger finere!
Uansett greit at Miller gjorde seg ferdig med brassespark før møtet med LSK. Det er sikkert minst fem år til neste gang han klarer det der.
Det hadde vært j..li bra hvis han hadde spilt for oss...
Ellers har jeg sett bedre utførte brass'er. Skuddet til Koren er vel hakket vassere, men det mange unger fra Bergen inne og klikker for sin helt sikkert.
tv2 folka hopper av glede bare de ser et brassespark uansett om det er inni målet eller fra 16 meteren. uansett om det er et fint brassespark eller ikke så blir de fra seg. fatter ikke det. målet til miller var lusent, mens koren sitt var et nydelig mål, årst sitt var finere enn miller og
Kommentar