Rundens mål

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #21
    Opprinnelig skrevet av bjarmann
    årst sitt var finere enn miller og
    En annen ting: Måten Årst scoret på synes jeg er helt grei. Lignende situasjoner har irritert meg tidligere, hvor et lag har en skadet spiller, men fortsetter å spille. Når de så mister ballen forventer de at motstanderlaget spiller ut ballen. Hvorfor spiller ikke Molde ut ballen selv?

    Jeg er også skuffet over at NFF ikke reagerer på flere av Moldespillerne. Videoopptakene viser at det var flere enn Berg-Hestad som burde fått en reaksjon på dårlig oppførsel. Mavric slo flere ganger. At dommer ikke ser det er forståelig, da det var svært mange involverte. At NFF velger å ikke se det er forkastelig!
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • Vegar Hjermundrud
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 423

      #22
      Dersom kåringene kun gjøres vha SMS-avstemminger eller liknende vil lagene fra de store byene automatisk ha en fordel. Scoringene til Årst, Koren og Miller var alle pene og jeg ser ingen grunn til å bli irritert når Millers bakoverspark går av med seieren.
      Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

      Kommentar

      • Lars_K!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 271

        #23
        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
        Jeg er også skuffet over at NFF ikke reagerer på flere av Moldespillerne. Videoopptakene viser at det var flere enn Berg-Hestad som burde fått en reaksjon på dårlig oppførsel. Mavric slo flere ganger. At dommer ikke ser det er forståelig, da det var svært mange involverte. At NFF velger å ikke se det er forkastelig!
        De har det, de skal inn til avhør etter påske. Og det er sagt at denne saken ikke er død enda, det var bl.a Mavric og en til fra Molde, samt to fra TIL som skal avhøres...

        Kommentar

        • Fridtjof
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2005
          • 2120

          #24
          Ja, demokratiet kan være en forferdelig ting.

          Når det gjelder mr.Jordbakkes innlegg så trur jeg NFF har bedt om en rapport fra Mavric, Stamatopolous og Kibebe innen i morgen, så kommer det nok en straffeutmåling i løpet av uka. Jeg vil tro at i hvertfall Stamatopolous og Mavric blir utestengt i et par kamper...

          Kilde: http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tip...icle609885.ece
          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #25
            Opprinnelig skrevet av Fridtjof
            Ja, demokratiet kan være en forferdelig ting.
            Slik demokratiet fungerer i Norge, så teller stemmer fra utkant-Norge (hvertfall nord-Norge) mer enn stemmer fra det sentrale østlandet. Urettferdig?
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

              #26
              De som så Aston Villas Gary Cahill score mot Birmingham vet hva et brassespark er. Noe for TV2s sportsnyhetsteam som ikke har peiling på hva som ligger i begrepet pen scoring.

              Et dårlig bilde finnes her:
              http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113237
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

              Mvh
              Mr.Jordbakke

              Kommentar

              • Sem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2005
                • 1626

                #27
                Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                De som så Aston Villas Gary Cahill score mot Birmingham vet hva et brassespark er.
                DET var brassespark, ja! Finfin goal!

                Kommentar

                • KennethS
                  Juniormedlem
                  Bøffel
                  • Mar 2004
                  • 29

                  #28
                  Fy faen for en sutregjeng.... Gleder meg til til Miller sitter inn 5-0 målet imorgen med Brasse i vinkelen.
                  Stå på Brann

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4380

                    #29
                    Ja, og jeg gleder meg til Heinz Müller scorer 14 ganger fra straffemerket
                    ..................

                    Kommentar

                    • Gale Isbre
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2005
                      • 1164

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av KennethS
                      Fy faen for en sutregjeng.... Gleder meg til til Miller sitter inn 5-0 målet imorgen med Brasse i vinkelen.
                      Hvis du virkelig mistrives her, hvorfor har du da tatt deg bryet med å skrive 24 innlegg?

                      Kommentar

                      • pal
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2004
                        • 422

                        #31
                        Når jeg ser Miller sitt mål for andre gang, så synes jeg faktisk det er greit at det blir rundens mål. Det var finere enn jeg først trodde. Så egentlig burde jeg trekke tilbake hele denne tråden, he he... Men seriøst, jeg mener fortsatt at det er mye hype rundt kåring av fine mål, og at folk ofte overser de fine kvalitetene som ligger bak de beste målene. Av og til er det vanskelig å peke på hva som gjør et mål helt spesielt. Selvsagt er rammen rundt kampen veldig viktig. Mål skåret i viktige kamper har en tendens til å oppleves som finere enn de som lages i uviktige oppgjør. Derfor er det helt utrolig at det fineste målet verden har sett ( i hvert fall som er foreviget på film) også skjedde i en meget viktig kamp (Maradonas 2-0 mot England i VM i '86).

                        Selv husker jeg at et mål laget av Romania (i VM i USA 1994) festet seg i hukommelsen som et av de fineste jeg jeg har sett. Og det uten at det var spektakulært. Det var bare noe med den enorme presisjonen i angrepsspillet og den pene touchen før ballen rullet inn helt inne ved stolpen. Tror det var Petrescu som skåret etter siste pasning av Hagi (men meget mulig at jeg husker feil).
                        hilsen pål

                        Kommentar

                        Working...