Trening på KGB skjærtorsdag 13. april

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3197

    Trening på KGB skjærtorsdag 13. april

    Etter styrketrening innendørs på formiddagen trente Fugla på KGB fra 15.00 og ca halvannen time på skjærtorsdag. Tre keepere og tjue utespillere deltok, da medregna Gunnar Halle og Diomande Alassane. Bertheussen og Haddad sliter fortsatt med (små)skader og var ikke til stede. De gode nyhetene er at både Pål Steffen, Pål Strand, Arild Sundgot og Kasey Wehrman deltok på treninga. Pål Steffen ga seg relativt tidlig, Pål Strand litt før slutt, Arild spilte kanskje ikke med topp innsats (etter skaden), mens Kasey derimot, iallfall bedømt ut fra dagens trening, ser ut til å være tilbake for fullt, med innsats, tacklinger, kjeftbruk og temperament.

    gilbert
  • Lars_K!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 271

    #2
    Takk!!
    Alt i alt synes jeg dette var flotte nyheter!

    Kommentar

    • dIsTurBeD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 668

      #3
      Opprinnelig skrevet av gilbert
      mens Kasey derimot, iallfall bedømt ut fra dagens trening, ser ut til å være tilbake for fullt, med innsats, tacklinger, kjeftbruk og temperament.

      gilbert
      Dette gleder enormt, og det er usannsynlig viktig at vi får Kasey tilbake til nivået han var på i fjor. Vi har jo sett det nå i de to seneste kampene mot FCK og RBK at vi kan ha bruk for litt mer "pondus" på midtbanen, noe Kasey står for når han er i form.

      Men er det slik at han plutselig har hatt så voldsomt fremgang mtp skadesituasjonen siden han nå trener for fullt med laget igjen?

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #4
        Jaaaaa!!! Nå ble jeg glad!! Digger Kasey!
        Vi trenger en KRIGER!

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          #5
          Diomande Alassane, hvor lenge skal han være i Norge?? Er vel begrenset hvor lenge man kan oppholde seg uten arbeidstillatelse?

          Kommentar

          • Vegar Hjermundrud
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 423

            #6
            Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
            Dette gleder enormt, og det er usannsynlig viktig at vi får Kasey tilbake til nivået han var på i fjor. Vi har jo sett det nå i de to seneste kampene mot FCK og RBK at vi kan ha bruk for litt mer "pondus" på midtbanen, noe Kasey står for når han er i form.

            Men er det slik at han plutselig har hatt så voldsomt fremgang mtp skadesituasjonen siden han nå trener for fullt med laget igjen?
            Jeg kjenner ikke hans skadesituasjon til bunns, men mener å huske at det var noe med lyskene. Dersom det stemmer er det plager som kan slippe ganske plutselig uten at man egentlig kan peke på noen årsak hvorfor.
            Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

            Kommentar

            • chrissp
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 2403

              #7
              Takk for rapporten Gilbert.

              Dette var gode nyheter. Håper det ikke er lenge til Kasey er tilbake.
              Bølerkanaris

              Kommentar

              • McGuffy
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 5097

                #8
                Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
                Jeg kjenner ikke hans skadesituasjon til bunns, men mener å huske at det var noe med lyskene. Dersom det stemmer er det plager som kan slippe ganske plutselig uten at man egentlig kan peke på noen årsak hvorfor.
                Skaden til Kasey satt/sitter vel høyere opp, i mageregionen.

                Kasey har tidligere uttalt at han har hatt denne type skade før, og da forsvant den så og si "plutselig."

                Kommentar

                • CLAYTONZANE
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Jul 2005
                  • 74

                  #9
                  Noen som vet noe om treningen i morgen. Klokken 10 ser jeg men noen som vet hvor?? De kan jo trene i svømmehallen eller på sats.

                  Noen som vet
                  nei og nei

                  Kommentar

                  • Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av CLAYTONZANE
                    Noen som vet noe om treningen i morgen. Klokken 10 ser jeg men noen som vet hvor?? De kan jo trene i svømmehallen eller på sats.

                    Noen som vet
                    Siden det bare er en økt i morgen, regner jeg med at den går på KGB.

                    Kommentar

                    Working...