Åpningstider hos LSK shopen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • JhnY
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 975

    Åpningstider hos LSK shopen

    Vet noen når er det åpent på LSK shopen i påsken.. Håper de har fått inn drakta i L nå, må ha det i Bergen.
  • Franken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1036

    #2
    Jeg skulle ha meg drakt til RBK kampen, men da hadde de ikke. Såvidt jeg husker sa de at det gikk to uker før de fikk de inn igjen.... Kjipt!

    Fant dette på LSK - shop'n:
    Vi er desverre tomme for drakter.
    Men dette vil k omme inn igjen i begynnelsen av mai.

    Dette er ille. Burde vel kunne skaffet nok drakter til at alle som vil ha, skal kunne kjøpe?
    Fra Baillsund

    Kommentar

    • Fridtjof
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2005
      • 2120

      #3
      I utgangspunktet er jeg enig med deg, men det betyr jo samtidig at det er solgt vanvittig mange drakter. Siste tallet jeg hørte bekreftet var 1300, men jeg er bombesikker på at det tallet er høyere nå... Kilden er en som jobber på Sportshuset.
      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

      Kommentar

      • Franken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1036

        #4
        Opprinnelig skrevet av Fridtjof
        I utgangspunktet er jeg enig med deg, men det betyr jo samtidig at det er solgt vanvittig mange drakter. Siste tallet jeg hørte bekreftet var 1300, men jeg er bombesikker på at det tallet er høyere nå... Kilden er en som jobber på Sportshuset.
        Joda, det er er godt tegn. Men en blir vel ikke utsolgt på dagen, så en kan jo bestille før en er helt tomme. Men skal klare meg jeg. Hadde bare tenkt å kjøpe når jeg likevel var der, så jeg får rett size og sparte de kronene postverket skal ha for jobben.
        Fra Baillsund

        Kommentar

        • Canário
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 1471

          #5
          Hadde vært nyttig å vite åpningstidene til shopen i påsken. Trenger å få bussbiletten til Bergen i hus, så flott hvis noen viste dette så jeg ikke trenger å "gamle" på åpningstiden.

          Kommentar

          • Franken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1036

            #6
            Normalt er vel butikker åpne fra 10-15 på påskeaften? Eller kanskje bare til 13.00? Så om du er der rundt klokken 12 så kan jeg garantere at de har åpent
            Fra Baillsund

            Kommentar

            • Tobben
              Jeg elsker å kjøre trikk
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2005
              • 1666

              #7
              Kan du ikke bare betale på bussen? Eller MÅ man ha billet?

              Kommentar

              • frodekippe
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 480

                #8
                Opprinnelig skrevet av Franken
                Joda, det er er godt tegn. Men en blir vel ikke utsolgt på dagen, så en kan jo bestille før en er helt tomme. Men skal klare meg jeg. Hadde bare tenkt å kjøpe når jeg likevel var der, så jeg får rett size og sparte de kronene postverket skal ha for jobben.
                Jeg tror ikke Atle og Co. på Sportshuset skal belemres med at de faktisk er tomme. Dette er rett og slett enten Bjørn Wold eller Diadora som skal ta bleimen for...

                Jeg håper dette er et problem Sportsklubben og KFL bare vill oppleve en gang. Vi har tross alt skrevet en 5-års-avtale med disse gutta her.

                Veldig spent på om de klarer å rette opp førsteinntrykket vi har fått av Diadora. I motsatt fall blir dette, utstyrsmessig 5 jævlig lange år...
                Men jeg er helt sikker på at Atle ikke skal ha pepper for dette. Han er like intreressert som oss i at han kan levere trøyter, og etter hva han har fortgalt meg er det lenge siden han har bestilt supplering av trøyer og annet utstyr...
                FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                Bjørn Lindahl

                Kommentar

                • mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av frodekippe
                  Men jeg er helt sikker på at Atle ikke skal ha pepper for dette. Han er like intreressert som oss i at han kan levere trøyter, og etter hva han har fortgalt meg er det lenge siden han har bestilt supplering av trøyer og annet utstyr...
                  ... $-D
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                  Mvh
                  Mr.Jordbakke

                  Kommentar

                  • andee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 1191

                    #10
                    Ingen grunn til å henge med geipen på grunn av fravær av ny drakt, folkens! Ta heller frem noe pent fra innerst i skapet, bidra til utvanninga og støtt UFC (uten at denne tråden skal handle om det). Men ikke glem skjerfet!
                    TS05 - Felt C

                    Kommentar

                    • Franken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2004
                      • 1036

                      #11
                      Ingen sure miner herfra, men klart det var litt kjipt å stikke innom sportshuset for å høre at de kun hadde XS. En størrelse jeg ikke har brukt på sikkert 15 år... Men nå har jeg litt mer tid til slankeprosjektet før drakten kommer i hus
                      Fra Baillsund

                      Kommentar

                      • Canário
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1471

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Franken
                        Så om du er der rundt klokken 12 så kan jeg garantere at de har åpent
                        Dessvere kunne ikke din garanti holde til at shopen var åpen. Tuslet bort til shopen tidligere i dag, og det viste seg å være stengt. Tydeligvis bare matbutikkene som holdt åpent i dag.

                        Kommentar

                        • Trondeo
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3062

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Canário
                          Dessvere kunne ikke din garanti holde til at shopen var åpen. Tuslet bort til shopen tidligere i dag, og det viste seg å være stengt. Tydeligvis bare matbutikkene som holdt åpent i dag.
                          Samme merket jeg når jeg stakk dit. Ble lei meg jeg...

                          Kommentar

                          • Franken
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2004
                            • 1036

                            #14
                            Seriøst? Makan til oppførsel. Slik er det ikke her på nordvestlandet. her er det service
                            Fra Baillsund

                            Kommentar

                            Working...