Dagens trening var på KGB fra kl. 10.00 til 11.30. Fra start manglet Eirik Bertheussen, Cyril Kali, Andreas Haddad, Trond Olsen og Pål Strand. Pål Steffen Andresen var med igjen, men ga seg litt tidligere i dag også. Pål Strand dukket opp underveis i treningen. Cyril Kali var ute pga. en vond tå, mens Trond Olsen var syk. Mesteparten av treningen var spillerne inndelt i to grupper. Angrepsspillerne trente avslutninger, mens forsvarsspillerne spilte mot hverandre. Det var svært varierende kvalitet på avslutningene inntil Rösler krevde scoring hver gang. Da skjerpet spillerne seg. Magnus Myklebust var suverent best og scoret nesten hver gang, bl.a. på et brassespark fra distanse som ville fått Charlie Miller til å rødme. Heinz Müller vartet opp med et par redninger av Reitmaier-klasse. Jeg har en god følelse foran Brann-kampen.
Trening langfredag
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av HenrikMed andre ord, Kasey gjennomførte nok en full treningsøkt?Kommentar
-
Gledelig at Kasey igjen gjennomførte en økt og at Pål Strand fikk prøve seg på fellestreningen.
Hodeskader er ikke noe å kymse av, så bra at Andresen forstatt tar det rolig så det ikke kan utarte seg verre. Vikitg at smell nummer to ikke kommer, da er jeg redd han kan bli lenger ute.Kommentar
-
Åh! Jeg blir så glad når jeg hører at Kasey endelig er tilbake igjen!! Gleder emg til å se han styre midtbanen sammen med Koren igjenSuper KanarisKommentar
-
Kommentar
-
Prata med Arild etter kampen og han gikk langt i å friskmelde seg til kampen mot Brann. Kasey mente selv at han ennå ikke var skadefri.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar