LSK drakta, kortarmet?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Woia
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Sep 2005
    • 108

    LSK drakta, kortarmet?

    Hei, vet ikke om dette har blitt tatt opp før (noe det sannsynligvis har blitt gjort). Men jeg lurer på om den nye lsk drakta vil bli solgt som kortarmet senere. Har tenkt å kjøpe drakta men har hørt at man kun får den som langarmet. Stemmer dette?
    slap that ho like a domino
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    #2
    Vet ikke om du får den uten så lange armer seinere, men sånn det er nå har dem bare kortarma. Men er ikke noe problem ettersom stoffet er litt tettsittende. Bare å "dra det opp, så blir armene korte".

    Kommentar

    • Kyrre
      Medlem
      Hoffnarr
      • May 2005
      • 42

      #3
      Opprinnelig skrevet av Nordby
      Vet ikke om du får den uten så lange armer seinere, men sånn det er nå har dem bare kortarma. Men er ikke noe problem ettersom stoffet er litt tettsittende. Bare å "dra det opp, så blir armene korte".
      Hva er det du egentlig mener her, Nordby? Prøver du å fortelle at det _kun_ er langermet nå?:???:

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #4
        Opprinnelig skrevet av Kyrre
        Hva er det du egentlig mener her, Nordby? Prøver du å fortelle at det _kun_ er langermet nå?:???:
        Etter det jeg vet så er det det ja. Men jeg prøvde også å forklare at også langermet funker fint. Siden det er "tettsittende" så er det på en måte bare å dra de lange ermene oppover den store bicepcen din, og da blir det værende der. Skjønner? Da blir det samma funksjon som kortermet.

        Nordby
        Som liker langermet.

        Kommentar

        • Chessheim-kanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1022

          #5
          Opprinnelig skrevet av Nordby
          Etter det jeg vet så er det det ja. Men jeg prøvde også å forklare at også langermet funker fint. Siden det er "tettsittende" så er det på en måte bare å dra de lange ermene oppover den store bicepcen din, og da blir det værende der. Skjønner? Da blir det samma funksjon som kortermet.

          Nordby
          Som liker langermet.
          greia var at du klønet det litt til når du sa at dem nå bare har kortermet. men du mente helt sikkert motsatt.

          så for å oppklare det hele for trådstarter, så selges det kun drakter med lange ermer. tror ikke det kommer til å selges drakter med korte ermer senere heller. (mener å ha hørt noe om at spillera må klippe og sy selv for å få kortermede drakter, selv om jeg synes det kanskje høres litt rart ut.. :roll: )
          mvh Lsk's nye fysioterapeut

          Kommentar

          • Kjetil
            Medlem
            Hoffnarr
            • Mar 2006
            • 48

            #6
            Man kan visst bestille spillerdrakta i kortarma. Det er nemlig forskjell på spillerdrakta og suporterdrakta. Suporterdrakta som man kan kjøpe på Sportshuset har en annen kvalitet (tjukkere) enn den drakta spillerne bruker på banen. Det er veldig synd, for jeg foretrekker helt klart en drakt med korte armer.
            Diego for fugla!

            Kommentar

            • thomasg
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Nov 2003
              • 122

              #7
              Atle på sportshuset sa at supportertrøya ikke kommer med kort arm. Men det er jo bare å ta den med til en skredder evnt, morra di og få den lagt opp

              Kommentar

              • Kef1r
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 730

                #8
                klipp av armene og legg og sy igjen oppe der da så funker det jo greit langarma ftw hihi..

                Kommentar

                • frodekippe
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 480

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Nordby
                  Vet ikke om du får den uten så lange armer seinere, men sånn det er nå har dem bare kortarma. Men er ikke noe problem ettersom stoffet er litt tettsittende. Bare å "dra det opp, så blir armene korte".
                  Hva Atle, Sporthuset, har fortgalt meg, så kommer den ikke til å bli levert med korte ermer...Det er jeg ikke veldig fornøyd med, selv om du kan trekke de opp aldri så mye...
                  FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                  Bjørn Lindahl

                  Kommentar

                  Working...