Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det er nesten tre år siden forrige gang en Lillestrøm-spiller ble utvist i eliteserien. Kasey Wehrman ble utvist da LSK tapte 0-4 mot Molde 21. april 2003. Ingen andre klubber i eliteserien har en så lang periode uten røde kort.
I den samme perioden har vi også null straffer for vårt lag, og en god del i mot, herav endel latterlige idømte?
Dette avkrefter vel noe av myten om at vi spiller for tøft. Grisespillere med ræva temperament og folk som stuper for å filme seg til straffe finner man ikke i stolte LSK, men i endel av seriens kokoss-lag. Jeg behøver ikke nevne navn på spillere eller lag, dere vet selv hvem det er. Likevel biatches det blant ukyndige mediafolk om at vi spiller så jævla tøft.
Ja, og det samme mener dommerne av en eller annen grunn. Håper dommerstanden tar notis av dette. Jeg synes fremdeles at det var fullstendig hårreisende at dommerne faktisk innrømte sine fordommer offentlig. For de som ikke husker: LSK versting, RBK best i klassen.
Ja, og det samme mener dommerne av en eller annen grunn. Håper det blir tatt notis i dommerstanden av dette. Jeg synes fremdeles at det var fullstendig hårreisende at dommerne faktisk innrømte sine fordommer offentlig. For de som ikke husker: LSK versting, RBK best i klassen.
Et fantastisk argument for gamle dommere ut/nye dommere inn, samt utenlandske dommere i TL
Ja, jeg er i alle fall for utveksling av dommere. I tillegg så burde de ha ryddet opp i egne rekker. Kjørt fokus på dømming uten forutinntatte holdninger osv. Vet ikke om vi har masse unge lovende dommere som ville ha gjort jobben bedre dog. Kanskje...jeg vet bare ikke.
Aaah... Det føles godt å bringe litt fakta inn i diskusjonen! Jeg har kikket på kampfakta fra VGs statistikkside fra TL de siste tre sesongene. I fjor fikk vi 3 straffer for (H/K borte og 2 x B/G hjemme) og 3 mot (Viking, Molde og RBK alle borte). I 2004 fikk vi 4 straffespark mot oss hvorav det ble scoret på to, og ett for - som vi scoret på. I 2003 fikk vi ett for og fem mot. En statistiker vil riste på hodet ved spørsmål om det er en tendens, mens konspirasjonsteoretikerne vil gni seg i hendene...
Aaah... Det føles godt å bringe litt fakta inn i diskusjonen! Jeg har kikket på kampfakta fra VGs statistikkside fra TL de siste tre sesongene. I fjor fikk vi 3 straffer for (H/K borte og 2 x B/G hjemme) og 3 mot (Viking, Molde og RBK alle borte). I 2004 fikk vi 4 straffespark mot oss hvorav det ble scoret på to, og ett for - som vi scoret på. I 2003 fikk vi ett for og fem mot. En statistiker vil riste på hodet ved spørsmål om det er en tendens, mens konspirasjonsteoretikerne vil gni seg i hendene...
Kan du sjekke ut og sammenligne oss med RævBK og Søpla?
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Jeg tok visst feil. Vi fikk 7 straffer totalt i fjor. 3 i serien (mot Ham-Kam borte og 2 x Bodø/Glimt hjemme) og 4 i cupen (mot Sander, Strømmen, Stabæk og Molde)
Kan du sjekke ut og sammenligne oss med RævBK og Søpla?
I en annen tråd på forumet ( som jeg ikke fant i farten ) presenterte andee følgende statistikk for perioden 2000-2005, som jeg er frekk nok til å gjengi her:
( Dette var da før sesongslutt 05, på sensommeren )
Kommentar