Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Har gitt lillebror klar beskjed om å få ut finger'n, og oppfordrer alle med lillebrødre til å gjøre det samme. Dersom de ikke allerede er medlemmer, da.
Har gitt lillebror klar beskjed om å få ut finger'n, og oppfordrer alle med lillebrødre til å gjøre det samme. Dersom de ikke allerede er medlemmer, da.
Anbefaler alle familiemedlemskap. Ofte koster det ikke noe mer å melde inn hele familien.
Anbefaler alle familiemedlemskap. Ofte koster det ikke noe mer å melde inn hele familien.
Tror min kjære far som er Brann-supporter ville satt seg kraftig på bakbeina. Men vil selvfølgelig vurdere familiemedlemskap den dagen jeg kommer i skade for å produsere noen småsopper
Jeg har vel betalt det første året for en del mennesker opp gjennom årene. Viktig å spandere litt, slik at de er med fra det påfølgende året og betaler selv.
Jeg har vel betalt det første året for en del mennesker opp gjennom årene. Viktig å spandere litt, slik at de er med fra det påfølgende året og betaler selv.
Petter
Familiemedlemskap til nevøer og nieser med familie er en populær bursdagspresang både for giver og mottaker.
Utrolig bra! Med sportslig suksess i år runder KFL 6000 medlemmer.
Sorry, jeg bare må være grinebiter...
jeg har ikke lyst til at KFL skal komme i Klanens posisjon, med 2/3 wannabesupportere som fyller opp feltet og ikke synger. Se på de tafatte klansfolka nå i forhold til for tre år siden: En blek, blek skygge av seg selv. Vi må ikke gå i den samme medgangsfella.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
jeg har ikke lyst til at KFL skal komme i Klanens posisjon, med 2/3 wannabesupportere som fyller opp feltet og ikke synger. Se på de tafatte klansfolka nå i forhold til for tre år siden: En blek, blek skygge av seg selv. Vi må ikke gå i den samme medgangsfella.
Har du noe forslag til hvordan vi kan nyte det positive med mange medlemmer, samt at vi ikke får de negative?
Jeg ser ikke mange, utenom segregering, og det er jo i seg selv en veldig negativ ting.
Kommentar