....slettet
4500 medlemmer
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreLitt av et sprik...skyldes det sene betalere, mon tro?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Klanen med 7500 ja... I fjor var de 13700...
Uten at jeg skal fronte at en ny sak blir vinkla over mot enga, men syns det var festlig at enga, som i fjor hadde 13700 medlemmer, kun klarte å dra i overkant av 11000 på åpningsmatchen sin i Tippeligaen. Justert til vårt nivå ville det betydd at ca. 3600 kom på seriestarten vår...
Skal sies at Rosenborg er en smule mer spennende motstander enn ODD, men alikevel...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofKlanen med 7500 ja... I fjor var de 13700...
Uten at jeg skal fronte at en ny sak blir vinkla over mot enga, men syns det var festlig at enga, som i fjor hadde 13700 medlemmer, kun klarte å dra i overkant av 11000 på åpningsmatchen sin i Tippeligaen. Justert til vårt nivå ville det betydd at ca. 3600 kom på seriestarten vår...
Skal sies at Rosenborg er en smule mer spennende motstander enn ODD, men alikevel...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsOver 11.000 har betalt medlemskap i Klanen for denne sesongen, de talla der er feil.
For under en mnd siden var det 3500 betalende medlemmer i KFL, så vi også har stadig nye medlemmer som finner det for godt å betale medlemskontigenten.
Regner med at vi når 5 000 innen utgangen av mai.
Det er ihvertfall målet vårt. Flere medlemmer gir oss bedre økonomi, som igjen gir dere medlemmer bedre tilbud på feks borteturer, bedre medlemsblad osv.
PetterKommentar
Kommentar