Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Selvfølgelig dukker man opp. Det gikk jo så bra sist. Noen som vet hvor hyggelige de hyggelige prisene er? Mot DIF var de ikke hyggelige i det hele tatt.
Selvfølgelig dukker man opp. Det gikk jo så bra sist. Noen som vet hvor hyggelige de hyggelige prisene er? Mot DIF var de ikke hyggelige i det hele tatt.
Si at du skal ha Kanaripils, så får du den for 44,- NOK mener jeg å huske. Hvis du ikke ber om dette, tar de full pris.
Dette fant jeg ut da jeg skulle kjøpe den siste pilsen.
Koster ikke pilsen på Martins 49,-
Jeg mener å huske jeg aldri har betalt mer enn en 50-lapp for pilsen der.
(Kommer jo helt ant på hvilken pils du skal ha)
Koster ikke pilsen på Martins 49,-
Jeg mener å huske jeg aldri har betalt mer enn en 50-lapp for pilsen der.
(Kommer jo helt ant på hvilken pils du skal ha)
Det er riktig, men det er full pris.
Pratet nettopp med Martins, og det blir kanari priser i kveld.
Tror nok Henrik snakker om et par bergensere som ropte en del, eller? Men det må de da for øvrig få lov til, bare kult å kunne ta igjen, noe vi jo også benyttet sjansen til å gjøre... Legendarisk dårlig kommentar fra en bergenser da Brann omsider hadde et lite trøkk mot LSK-målet et godt stykke ut i andre omgang: "La de få låne ballen litt da!". Sikkert noe de pleier å si på "Staddaen" når Brann spiller ut motstanderen. RRRrrrrrrrrr....
Ellers var vel ikke Gale Isbre så gal som nicket skulle tilsi, og jeg tror ikke du bråkte unødig mye.
Må forresten også påpeke at Øyvind Alsaker kom med noen helt utrolig rare og pro-Brann-kommentarer i går. Han tok kaka da han påsto at Lillestrøm hadde flaks i situasjonen før scoringen, siden ballen spratt hit og dit. Joda, Øyvind, to stolpeskudd rett før og et massivt trykk. Jævlig flaks. Nils Johan Semb; han var faktisk bedre som trener enn som kommentator, så da kan man tenke seg selv.
Tror nok Henrik snakker om et par bergensere som ropte en del, eller? Men det må de da for øvrig få lov til, bare kult å kunne ta igjen, noe vi jo også benyttet sjansen til å gjøre... Legendarisk dårlig kommentar fra en bergenser da Brann omsider hadde et lite trøkk mot LSK-målet et godt stykke ut i andre omgang: "La de få låne ballen litt da!". Sikkert noe de pleier å si på "Staddaen" når Brann spiller ut motstanderen. RRRrrrrrrrrr....
Det var en av de to som satt ved siden av av/overfor meg...
Kommentar