VG: Verre skadet en fryktet (klar nå)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars_K!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 271

    VG: Verre skadet en fryktet (klar nå)



    PSA sitter på benken i kveld...
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #2
    Opprinnelig skrevet av Lars_K!

    Verre skadet enn fryktet

    ...men nå er Andresen klar igjen

    Pål Steffen Andresen (23) har slitt med hodepine i hele påsken etter smellen mot FC København for 12 dager siden. Men i går friskmeldte han seg selv.
    Av KNUT ESPEN SVEGAARDEN

    Andresen sitter dermed på benken i TV2 Zebras direktesendte oppgjør mellom Brann og Lillestrøm på Brann stadion i kveld.

    - Jeg fikk beskjed av legen om at det var opp til meg selv. Og da sa jeg at jeg er klar, forteller LSK-stopperen.

    I LSKs støtteapparat innrømmer de at det har tatt lengre tid enn først antatt, og at diagnosen «lett hjernerystelse» var feil.

    - Smellen var nok kraftigere enn det så ut til. Vi trodde en uke ville være nok, men det viste seg å være feil. Pål Steffen har hatt hodepine etter treninger i påsken, sier LSKs fysioterapeut, Jørn Karlsen.

    Dunking i hodet

    - Jeg har hatt dunking i hodet, og smerter etter treninger. Men de siste treningene har vært lettere.

    Derfor har også hodepinen avtatt, sier Pål Steffen Andresen.

    Men i LSK tar de ingen sjanser, og de vil være svært forsiktig med å sende Andresen på banen hvis det er noen som helst usikkerhet og eventuelle hodesmerter i morgen.

    - Han må være helt symptomfri. Han har jo ikke kunnet trene maks uten å få smerter i hodet. Derfor må vi fortsatt passe på, sier Karlsen.

    Ikke redd

    Pål Steffen Andresen forteller at «Donald-kulen» han fikk i kampen mot FC København i Parken, fortsatt ikke er helt borte.

    - Den er der, men den er mindre nå, sier LSK-stopperen.

    - Er du blitt redd etter smellen?

    - Nei, men det er jo en påminnelse om at det er tøft i fotball. Men jeg tror dette skal gå bra, og jeg kan ikke tenke på dette i neste duell heller, sier LSKs hurtige midtstopper.
    Last edited by RoyVaadal; 18.04.2006, 09:01.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    Working...