noen nye backer på gang?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bartlet77
    Medlem
    Hoffnarr
    • Sep 2005
    • 46

    noen nye backer på gang?

    noen som vet om det er noen nye backer på gang når overgangsvinduet åpner igjen?

    igjen viser kantforsvaret seg som en av våre store svakheter i dag synes jef. shane er jo en risiko hver gang det skjer noe på hans side, synes han gjorde nok en dårlig kamp. han stod også og så på når brann holdt på å score vinnermålet, etter å ha sluppet markeringen sin. stoffe har noen bra innlegg, men er usikker og gjøre mye rart defensivt, og er snart borte. det eneste bi har er en franskmann som vi ikke vet om duger.


    mener ikke å være negativ her, men hva skal vi med 5 spisser og norges beste midtbane, når vi ikke har backer? er stygt redd medaljekampen ryker dersom ikke forsvaret styrker. i dag hadde vi gullhår igjen i sluttminuttene, for annen gang på rad. dette vil ikke holde i lengden
  • Gale Isbre
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 1164

    #2
    Synes ikke Shane er i nærheten av så elendig som du antyder. Da er jeg mer bekymret for Stoffe, som snarest bør spille en god kamp igjen.

    Kommentar

    • Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

      #3
      Opprinnelig skrevet av bartlet77
      noen som vet om det er noen nye backer på gang når overgangsvinduet åpner igjen?

      igjen viser kantforsvaret seg som en av våre store svakheter i dag synes jef. shane er jo en risiko hver gang det skjer noe på hans side, synes han gjorde nok en dårlig kamp. han stod også og så på når brann holdt på å score vinnermålet, etter å ha sluppet markeringen sin. stoffe har noen bra innlegg, men er usikker og gjøre mye rart defensivt, og er snart borte. det eneste bi har er en franskmann som vi ikke vet om duger.


      mener ikke å være negativ her, men hva skal vi med 5 spisser og norges beste midtbane, når vi ikke har backer? er stygt redd medaljekampen ryker dersom ikke forsvaret styrker. i dag hadde vi gullhår igjen i sluttminuttene, for annen gang på rad. dette vil ikke holde i lengden
      Helt uenig. På overtid er det jo Kippe som gjør feilen, og gjør en håpløs timing som fører til at Brann-spissen står helt alene på 10 meter. Støtter meg til Gal Isbre, idag var Shane en av våre bedre synes jeg, og flink til å bryte ballen. Var også bra med offensivt, men fikk dårlige baller åp kantene. Stoffe derimot, sleit betydelig mer idag. Han må skjerpe seg før han drar til Tyskland, og etter at han har ankommet Tyskland om han skal få spilletid der nede.
      Lauken er vår venn!

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #4
        Vi har en god (ifølge den sportslige ledelsen, dvs Uwe, Gunnar og Fjøra) høyreback i Cyril Kali.

        En ny venstreback som forsterker laget hadde ikke vært å forakte, men en ny kontrakt/erstatter for Robert Koren er langt viktigere i mine øyne. Overraskende dersom LSK tar seg råd til å kjøpe begge deler, men vi kan jo håpe. En venstreback som er bedre enn de vi har kommer nok til å koste en del penger, hvis vi ikke er heldige og henter en Bosman-spiller, da.

        Kommentar

        • SuperErik
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 535

          #5
          Andersson var vår svakeste i dag.. tydelig at tankene hans er i retning Hannover.
          Stefanutto var betraktelig bedre i dag,enn mot bartesvina.. men jeg innrømmer at jeg ikke får noe trygghetsfølelse med han for tiden.
          Han levde på nåde flere ganger i dag..selv om det rettet seg opp endel fordi spesielt Sæternes slurvet bort ballen etterpå.

          Synd,han viste jo så lovende takter i RL.
          Potensialet er i han,men han sliter stadig med posisjoneringsfeil.
          Det som er svakheten hans.
          - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

          <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

          Kommentar

          • Dal-kanari
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Dec 2005
            • 136

            #6
            Opprinnelig skrevet av Lars
            Overraskende dersom LSK tar seg råd til å kjøpe begge deler, men vi kan jo håpe. En venstreback som er bedre enn de vi har kommer nok til å koste en del penger, hvis vi ikke er heldige og henter en Bosman-spiller, da.
            Jeg bare undrer; hvordan er det med unge spillere i lillestrøm systemet? er det noen lovende venstre backer der? Min mening er at shane er en grei back, så å kjøpe en ny back føler jeg at kanskje er litt unødvendig, også med tanke på at det er viktig å ikke kjøpe for mange utenlandske spillere. Stempelet som et kjøpelag plager meg litt
            Lucky nr. 11

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #7
              Opprinnelig skrevet av SuperErik
              Andersson var vår svakeste i dag.. tydelig at tankene hans er i retning Hannover.
              Stefanutto var betraktelig bedre i dag,enn mot bartesvina.. men jeg innrømmer at jeg ikke får noe trygghetsfølelse med han for tiden.
              Han levde på nåde flere ganger i dag..selv om det rettet seg opp endel fordi spesielt Sæternes slurvet bort ballen etterpå.

              Synd,han viste jo så lovende takter i RL.
              Potensialet er i han,men han sliter stadig med posisjoneringsfeil.
              Det som er svakheten hans.
              Skuffende at Stoffe ikke viser arbeidsmoral om dagen!
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • bøllefrø
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2004
                • 462

                #8
                Shane tok heldigvis et steg framover, men mest av alt tror jeg det var fordi tempoet ble lavere. Shane sliter veldig når det går fort, og da ser man problemene hans med posisjonering veldig tydelig.

                Stoffe tror jeg burde være bekymret for VM, jeg. Sånn som han spiller nå er han LAAAAANGT unna VM-form.

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7056

                  #9
                  Shane var god i går, men har et langt stykke igjen før jeg er overbevist om at han er en mann jeg vil ha fast på venstrebacken. Stoffe har vært sørgelig i noen uker nå.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    #10
                    Jeg håper at Kali får spille mot Nybergsund i dag, og ikke minst at noen kan skrive noen linjer om hvordan det har gått.
                    Og Shane trenger litt voksenopplæring i forhold til plassering. Fart og offensiv legning har han. Kan nesten se ut som han føler seg ensom ute på venstre kant, slik at han trekker inn mot midten.
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • Flisby`n
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 312

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                      Kan nesten se ut som han føler seg ensom ute på venstre kant, slik at han trekker inn mot midten.
                      Han er jo alene, vi spiller jo med skjev midtbane uten en reel venstrekant når Kiko starter. Bra offensivt, men svært utfordrende deffensivt.
                      En kjeeempescoring av tommy!!

                      Kommentar

                      • heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2122

                        #12
                        Der ligger nok mye av problemet. Når Kiko altfor ofte trekker inn mot midten fra kanten, merker vi veldig fort at vi har en offensiv venstreback. Jeg synes Shane gjør en god jobb som back, men han er avhengig av hjelp foran seg på banen. Uten en ren venstrekant som kan jobbe godt defensivt, hadde kanskje alternativet vært å flytte Rambukk ut på backen og Shane fram på venstre....
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                        Endelig er mørketida over.

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          #13
                          Flere enn meg som håper at Påsan snart er klar til kamp igjen?
                          NB! Foran Shane, ikke som venstre back!
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • Bekkis
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 441

                            #14
                            savner helt klart et godt alternativ på venstrekanten... synes ikke akurat at olsen tok sjansen når han fikk den... kiko på venstrekant er bortkastet...

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6075

                              #15
                              Blir nok koren på vingen igjen nå. Uten wehrman er roen til sundgot viktig. Koren gjør nok en bedre jobb på venstrekanten enn kiko. Synes kiko var utrolig dårlig mot brann, spesielt i andre omgang. Rart ingen andre ser ut til å mene det.

                              Kommentar

                              • Dinho
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2006
                                • 884

                                #16
                                Med sungodt inn i midtbanen og Korèn ut til venstre, så blir dette bedre. Da blir nok jobben til Shane litt lettere.
                                twitter @amundsakis
                                ΘΥΡΑ 13

                                Kommentar

                                • Svart og gul
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2004
                                  • 327

                                  #17
                                  Hsft:
                                  Jo, jeg er helt enig. Kiko var slurvete i pasningsspillet og ufattelig svak i nærkamper. Mistet jo ballen bare noen så vidt skubbeti ham.

                                  Kommentar

                                  • superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Dinho88
                                    Med sungodt inn i midtbanen og Korèn ut til venstre, så blir dette bedre. Da blir nok jobben til Shane litt lettere.
                                    Og miste vår beste sentrale midtbanespiller ute i periferien? Har aldri likt å se Koren på venstre.
                                    Enøyd i de blindes dal.

                                    Kommentar

                                    • LSK-supp.
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 1023

                                      #19
                                      Vi har virkelig et problem på vestresiden, Kiko er ingen kantspiller, Trond Olsen presterte elendig sist og Pål Strand- når presterte han sist over lengre tid? Han har ikke vært annet enn skadet, småskadet eller ute av form de siste årene. I tillegg er han en av de best betalte spillerne i LSK.
                                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                      Kommentar

                                      • bøllefrø
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2004
                                        • 462

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                        Og miste vår beste sentrale midtbanespiller ute i periferien? Har aldri likt å se Koren på venstre.
                                        Men nå synes ikke jeg at Koren har briljert sentralt heller de siste kampene. Det handler vel ikke bare om hvor akkurat han skal få en mest mulig ideell situasjon, men hvor hele laget fungerer best. Når laget fungerer, så har også Koren gode arbeidsforhold. Og akkurat nå betyr det kanskje at han må ut på kanten. Hvis laget begynner å funke bedre vil det faktisk bety at Koren spiller ennå bedre.

                                        Det er ihvertfall uansett verdt et forsøk. Jeg synes laget fungerte bedre offensivt med Sundgot på banen. Han er klok, flink til å holde på ball og spille videre, og han hadde en meget god kombinasjon med Occean, som var en av få ganger vi angrep med fart inne i feltet med flere spillere.

                                        Kommentar

                                        Working...