Stoffe og Koren stopper gulldrømmen vår?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

    #21
    Jeg syns nå Mifsud var helt fantastisk i dag jeg.

    Kommentar

    • Gale Isbre
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2005
      • 1164

      #22
      Opprinnelig skrevet av Henrik
      Jeg syns nå Mifsud var helt fantastisk i dag jeg.
      Han var god, men ikke fantastisk. Han knoter fremdeles for mye, men det han gjør bra gjør han virkelig bra. Sannsynligvis verdens beste hamster.

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        #23
        Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
        Han var god, men ikke fantastisk. Han knoter fremdeles for mye, men det han gjør bra gjør han virkelig bra. Sannsynligvis verdens beste hamster.
        Haha dagens kommentar

        Mifsud er veldig god, og da tenker jeg selvfølgelig spesielt på farta og teknikken hans. Jeg syntes allikevel han kanskje burde ha forsøkt å spille ballen litt mer foran mål. Dette la vi kanskje mest merke til i VIF-kampen, men så lenge vi vant så har vel det null å si for øyeblikket? Han putta jo også, med en svært god enkeltprestasjon, så alt i alt bør vi være fornøyde.
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #24
          Trur Miffe hade hatt godt av ett par år til i LSK for å bli god nok til å dra videre. Han har mye å gå på.

          Koren derimot er definetivt god nokk til både Engelsk, spansk og italiens toppfotball. Får håpe han tar ett år til og ser veridien i å bli bedre som han selv sier han blir i LSK.

          Han har gått fra en uslepen juvel til en som holder 90 minutter og jobber defansivt. Vil bli en hit i de fleste klubber.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          Working...