Her er linken som bekrefter det som jeg har sakset fra VG...
Nå er Mifsud klar!!
Collapse
X
-
Re: Nå er Mifsud klar!!
Opprinnelig skrevet av fredpet76Her er linken som bekrefter det som jeg har sakset fra VG...
http://www.timesofmalta.com/core/article.php?id=159354I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls) -
Eller kanskje LSK ikke trenger Braaten, nå som Mifsud er klar?
En spiller som Braaten har vi alltid bruk for. Ung,lovende og kommende landslagsspiller for Norge. Braaten har kvaliteter som vi mangler i dagens Lsk, tenker da blant annet på å utfordre en mot en rettvendt i stor fart. Koren og Strand bisetter noe av de kvalitetene,men mangler stor nok fart og gjennombruddshissighet.
Braaten må vi også se på som en innvestering. Får vi han for 2 millioner,så er jeg ganske sikker på at vi kan tjene penger på han om noen år. Braaten har allerede et navn og vil være et "hett" salgsobjekt i årene fremover.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaOpprinnelig skrevet av CocaJerryJippikayey :!: , da er det bare Braaten som mangler da 8)
Mifsud kommer til å forsterke sesongens svakeste ledd (høyre flanke) betraktelig, mens Braaten trives bedre ut mot venstresida. Det ville absolutt vært gode nyheter for Fugla om vi kunne gitt Påsan litt match ute på monopol-sida hans der, personlig tror jeg faktisk at Braaten kunne skumpa Påsan helt ut av laget av vi skulle være så heldig å signe'n. Ikke døvt med fart og teknikk på hver sin sin av verdens beste (unnskyld, Gøran) møtende spiss.TS05 - Felt CKommentar
-
*trekker et lettelsens sukk* ENDELIG er Michael klar! Det var jammen på tide, gitt! Skal ringe bruttern nå og formidle det glade budskap. Joda, en spiller som Braaten trenger vi helt sikkert. Den saken blir vel avgjort snart, håper jeg.Kommentar
-
Er det bare jeg som så sporten i går? :-kÅ tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Christerjeg så det jeg også. tror bare tv2 er veldig sent ute med nyheten... det som grønlund sa har jo vært en kjent sak i flere dager nåSeriegull 2016!!!Kommentar
-
Det som ikke gikk fram av TV2s misvisende reportasje, var at de to kampene Mifsud har gått med på å spille for Sliema før han er definintivt klar for Fugla, det er den han spilte i forrige uke pluss den han har spilt i kveld. (Sliema spilte for øvrig 4-1 borte i den kampen, 1-6 sammenlagt etter tap 2-0 hjemme. Kaunas møter så vidt jeg veit Djurgården i neste kval-runde for CL.) Mifsud er dermed Fugl fra i morra, selv om reiseopplegg og en del andre praktiske spørsmål gjør at han ikke er klar for kampen mot Viking. På TV2 kunne en få inntreykk av at det ennå kunne gå uker.
gilbertKommentar
-
Opprinnelig skrevet av eLSKeSkal bli veldig spennende å se denne lilla mannen i aksjon. Må si at jeg har store forhåpninger til han. Håper bare han innfrir...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av eLSKeSkal bli veldig spennende å se denne lilla mannen i aksjon. Må si at jeg har store forhåpninger til han. Håper bare han innfrir...Kommentar
-
Kommentar