Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Du er nå enda en av den endeløse rekken av hodeløse sauer i norsk fotball som velger Trøndera på grunnlag av tidligere meritter og økonomi i stedet for å ta sjansen på å få være med å skape historie.
Hadde håpet du var annerledes, men akk. Kom igjen nå, si det med meg: BÆÆH!
Jeg er så dritt lei hele den farsen med han i hovedrollen! La nå han sitte på benken for å se rosenbart ved ola by fise velge brattbakk istedet for han.
Rosenbart har kjøpt han kun fordi de var redde for at LSK skulle forsterke laget med han og vinne serien. Nok igjen et bevis for at RævvaBeKå kjøper seg ut av sine problemer!
Etter å ha lest dette har jeg en oppfatning av at her har vi en daniel som sto sist i køen da det ble delt ut ambisjoner. Greit å sitte på benken?Når han har mulighet for å ha sine glansdager på banen.For en sullikk!!! Ærlig talt! Dette er det siste jeg gidder å skrive om han.Get a life i Trondhjem...på benken. Skulle blitt dratt i øra av morra di!
Herregud! Han skal PENDLE til trondheim! Hvor tett går det an å bli?
Nå skal det sies at gutten bare er 22, og sikkert blir styrt av agenten - noe det at han faktisk ikke vil flytte fra Oslo men allikevel velger RBK tyder på. Ellers satser han på å bli solgt til en utenlandsk klubb.
Skulle tro at unge spillere hadde skjønt at det muligens ikke ALLTID er så superschmart å gå til RBK.
Så endel intervjuer med Daniel selv, og når du begynner å tenke paraleller til Georg Bush, er det kanskje like greit at han havna på benken i rosenbårg, fremfor hos oss.
Jeg lurte fælt på hvordan han ville "pendle" til RBK fra Oslo. Såvidt jeg veit har de også åtte-ni treninger i uka fordelt over fem/seks dager, avhengig av kampprogram osv.
Men forklaringa at Braathen har latt seg overbevise av Nils Skutles nå landskjente ekspertise om reiseavstander og norgesgeografi tar kaka. Den slutter jeg meg helt og fullt til. Med applaus.
Når vi først er inne på dumme spillere i enga, så kommer jeg aldri til å glemme at Pah seriøst trodde at han skulle ta over rollen som Hierro hadde hatt i Real Madrid når han skulle legge opp. Men han endte jo opp aik, og der har han jo blitt stor stjerne i en "storklubb"
Kommentar