Fulhams billettsystem, noe for LSK?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    #21
    Opprinnelig skrevet av jal
    Kjøpte akkurat 3 billetter nå, og har gjort det pa samme måte mange ganger tidligere!

    Enklere kan det jo ikke bli! Jo, foresten;

    Hvis man kunne brukt medlemskortet i KFL, som elektronisk billett ville jeg og podene sluppet å gå innom bilett luka å hentet bilettene!
    Stemmer det at prisen er 130 kr isteden for 200 kr hvis man bestiller over nettet?

    Kommentar

    • GB
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 332

      #22
      Tror ikke det er selve enkeltbillettsystemet som man trenger å forbedre mest.
      Men se til samme klubb når det gjelder sesongkort.
      Mener å ha hørt av en bekjent som har vokst opp med Fulham slik jeg har vokst opp med LSK at de har flere typer sesongkort. Deriblant en type som er mer rabbatert hvor "toppkampene" er utelatt. Dette gjør at man faktisk kan få et mer stabilt publikumsbesøk over sesongen.

      Det er sikkert mulig å få mer detaljer vedrørende sesongkort systemet både til Fulham og andre klubber og så vurdere vårt eget opplegg.
      For meg så virker det som sesongkort er noe man har fordi de andre har det. Forøvrig så virker det som klubben mener hele billettopplegget er plunder og heft siden det ser ut til at de driter i om det kommer noen og om de får billett utifra det man har set både her og andre steder vedrørende markedsføring og kundebehandling.

      Liten kommentar til "kortløsning". Det enkleste hadde vel vært å hatt slike selvinnsjekkingsskranker som det er på Gardermoen. Stikk inn kortet ditt og så skrives de billettene du har bestilt ut for deg (da kan du få til hele slekta) noe som praktisk kan være vanskelig ved bruk av kortet ved inngangen.

      Hilsen
      GB

      Kommentar

      • jal
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Apr 2004
        • 27

        #23
        Betalte 200 for voksen billetten og 100 for barnebilletten + 35 i bilettgebyr, tilsammen 435 for en voksen og to barn....

        Når det gjrlser kortløsninger, så er det det samme for meg hvilket kort jeg drar, men for poden kunne de sikkert være gøy å bruke medlemskortet, da han ikke har veldig mange kredittkort enda, men syns det er stas med bilett til Åråsen.
        JAL

        Kommentar

        Working...