RB: PRESSES TIL SEIER (i Viking-kampen)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    RB: PRESSES TIL SEIER (i Viking-kampen)

    http://www.rb.no/lokal_sport/article2056161.ece

    PRESSES TIL SEIER

    Espen Søgård: – Viking kampen må vinnes!

    ÅRÅSEN:
    Med to ganger uavgjort i serieåpningen, er Espen Søgård krystallklar foran søndagens hjemmekamp mot Viking. Midtbanesliteren mener at bare seier er godt nok.


    Av: Morten Svesengen

    – Viking-kampen må vinnes. Ambisjonene våre er å være med helt i toppen, og da er det bare tre poeng som gjelder i morgen. Med starten vi har fått, har vi litt press på oss nå. Men presset er ikke større enn at vi skal takle det. Vi krever mye av oss selv, sier Espen Søgård.
    To poeng på to kamper er noe mindre enn forventet – selv om motstanderne har vært Rosenborg og Brann.
    – Vi spillerne var litt skuffet da vi satt i garderoben etter kampen i Bergen. Spillemessig var vi bedre enn Brann, og derfor burde vi avgjort kampen til vår fordel. Kanskje ble vi litt for fornøyd da vi klarte å utlikne deres ledelse med en gang, sier Søgård.


    Med en god vinter i Royal League ble forventningene til LSK skrudd kraftig opp foran årets sesong.
    Søgård synes det er helt naturlig, og han tror ingen av spillerne på Åråsen har problemer med å takle det. Mot Viking lover han fullt kjør for tre poeng.
    – Vi har ikke noe valg. Man taper fort terreng til toppen om man ikke begynner å plukke trepoengere, sier Fetsund-gutten.
    Han har stor tro på at den første seieren kommer i morgen.
    – Vi spilte tre gode kamper mot Viking i fjor, og jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal gjøre det igjen.
    Godt tak på Viking

    Forrige sesong endte Viking-oppgjørene med to seirer (hjemme i serien og borte i cupen) og ett tap (borte i serien) for LSK.
    Tapet kom i den høydramatiske bortekampen hvor LSK var det klart beste laget, men dommeren måtte ta det meste av ansvaret for at Viking til slutt vant 3-1.
    Hjemme på Åråsen har LSK hatt et godt tak på Viking de siste sesongene. Fem strake seirer er fasiten siden 2001.
    I går trente LSK igjen etter at spillerne fikk torsdagen fri. Det ble en økt med høy intensitet – og god kvalitet ifølge Søgård.
    – Det var bra trøkk på treningen. Med en rolig trening i dag skal vi være godt forberedt til søndag, tror LSKs nummer sju.
    Sundgot inn?

    Treningene de siste dagene har ikke gitt noe svar på om LSK-trener Uwe Rösler vil gjøre endringer på laget etter Brann-kampen.
    De fleste spillerne er meldt skadefri, men det spørs om nylig friskmeldte Kasey Wehrman og Pål Strand blir involvert på a-laget allerede i morgen.
    Sannsynligvis blir det maksimalt to-tre endringer på laget som startet i Bergen. Arild Sundgot, Magnus Myklebust og Pål Steffen Andresen er alle klare til å kapre en plass på førstelaget igjen.
    RoyVaadal.
  • Mr. Torri
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jan 2006
    • 125

    #2
    Gutta er tente, Viking er tafatte og Kanari-fansen er klare, må bare bli seier detta!
    Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

    Otto Fredrikson, Number One ..

    Kommentar

    • Lanka
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Apr 2006
      • 24

      #3
      Derfor er det viktig at vi møter opp så mange som mulig for å gi gutta våre støtten de SKAL ha.

      Kommentar

      • Scorpio
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2006
        • 411

        #4
        FORZA FUGLA ALE´ALE´ALE´

        Kjør på alle fugla!!!!!!!!!!!!
        La oss lage et HELVETE!!!

        Kommentar

        • RoyVaadal
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 4055

          #5
          Er det bare meg, eller kunne vi kunne vi med fordel spart oss for de tre siste innlegga (eller de fire siste inkludert mitt)??
          RoyVaadal.

          Kommentar

          • Ted Nugent
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 851

            #6
            Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
            Er det bare meg, eller kunne vi kunne vi med fordel spart oss for de tre siste innlegga (eller de fire siste inkludert mitt)??
            Svaret er ja på begge spørsmålene , men vi har et forum som er åpent for alle, da må man regne med en del svar av den typen. Jeg synes det er viktig at man ikke skremmer bort folk fra å delta. Ikke de verste innleggene jeg har sett disse. Blir for dumt å latterliggjøre folk for at de skriver overflødige innlegg.

            Kommentar

            Working...