JhnY har svaret som alltid utvid! utvid!
Tilskuertall
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av Spiri Kanari=)Fjern stolene på feltet, de brukes bare i pausen uansett og da klarer folk og sitte på betongen uansett heheKommentar
-
Opprinnelig skrevet av BallenDette blir vel et problem den dagen vi skal spille champions league, som vi selvfølgelig skal til neste år! Håper ikke jeg tar feil nå men mener og tror at uefa krever kun sitteplasser på stadioner som brukes til champions league kamper. Uansett så mener jeg at det er fullt mulig å stå selv om det er seter der.....det funker vel på ullevål??Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BallenDette blir vel et problem den dagen vi skal spille champions league, som vi selvfølgelig skal til neste år! Håper ikke jeg tar feil nå men mener og tror at uefa krever kun sitteplasser på stadioner som brukes til champions league kamper. Uansett så mener jeg at det er fullt mulig å stå selv om det er seter der.....det funker vel på ullevål??Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1rmed seter kommer vi ikke til og få den STAPPA FULT følelsen på feltet lenger da 1 plass til hver lixm da snakker vi nesten hele notar tribunen.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Jo man skulle tro det Og når det viser seg at den eneste kampen LSK klarer å få til full stadion på er mot ENGA, så burde de ikke tenke seg to ganger om å gitt oss mere plass. Hvertfall med tanke på at vi måtte bryte politisperringa for å få plass mot viking lag.
Å fjerne stolsetene er jo bare tull og begynne med da de snart må opp på alle plassene uansett.
MERE PLASS!!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JumboJo man skulle tro det Og når det viser seg at den eneste kampen LSK klarer å få til full stadion på er mot ENGA, så burde de ikke tenke seg to ganger om å gitt oss mere plass. Hvertfall med tanke på at vi måtte bryte politisperringa for å få plass mot viking lag.
Å fjerne stolsetene er jo bare tull og begynne med da de snart må opp på alle plassene uansett.
MERE PLASS!!!Kommentar
-
Det var det i såfall bare de som stod helt på toppen som klarte å se, eventuelt de som prøver å stuke seg frem blandt alle folkene som steller seg midt på.
Et annet forslag er at noen stiller med "parkeringsvakter" som guider folk og fyller opp på toppen først! Det fungerer for strømmen storsenter i julestria i hvertfall :PKommentar
-
Opprinnelig skrevet av JumboJo man skulle tro det Og når det viser seg at den eneste kampen LSK klarer å få til full stadion på er mot ENGA, så burde de ikke tenke seg to ganger om å gitt oss mere plass. Hvertfall med tanke på at vi måtte bryte politisperringa for å få plass mot viking lag.
MERE PLASS!!!
Okey, sant det der!!!! jeg tar tilbake orda mine Savna virkelig en stol på Viking-kampen da jeg sto der med gips og krykker men det var jo mitt eget valg.... fortsatt verdt å stå på feltet uansett.. hehe... men trangt var det hvertfall... var nesten sikker på at det andre beinet skulle ryke hver gang det ble nytt mål
støtter deg med MERE PLASS!!!!Kommentar
Kommentar